Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Signum Meeting
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 mei 2011 om 07:52 #17237571
Hallo Signum bezitters.
Mijn vraag is eigenlijk of er interesse cq belangstelling is om een Signum meeting te organiseren.
Een samen zijn op een bepaalde lokatie waar alle Signum rijders van dit forum elkaar kunnen leren kennen in levende lijve.
Ook misschien een kleine toertocht te rijden.
evt. uit te breiden met een bbq.kortom een paar ideën.
laat maar horen wat jullie er van vinden.gr Peter
27 mei 2011 om 10:20 #17877687Leuk idee, maar ik denk dat er gewoon te weinig (eigenaars van)signums zijn, welke lid zijn van dit forum. En volgens mij redelijk verspreid over het land zitten als ik naar de woonplaats kijk van deze gebruikers.
Maar mochten er wel wat meer mensen te regelen zijn doe ik mee ;)
27 mei 2011 om 12:16 #17877688Waarom alleen Signumrijders?? Meestal is er in het voor en najaar een vectra-meeting in de Meern ( Utrecht ) en daar komen ook signums .. nouja.. vorige keer was er 1 !! :D
27 mei 2011 om 15:33 #17877689voel je je achter gesteld Peter :jerry
27 mei 2011 om 17:35 #17877690@speaker wrote:
Waarom alleen Signumrijders?? Meestal is er in het voor en najaar een vectra-meeting in de Meern ( Utrecht ) en daar komen ook signums .. nouja.. vorige keer was er 1 !! :D
Nou het is niet de bedoeling met alle respect om andere Opel type’s te weren.
Maar het is de bedoeling om zo veel mogelijk Signum’s bij elkaar te krijgen.
Anders krijg je een “gewoone” Opel meeting.
Ik weet ook dat de Signum en Vectra C onder 1 naam vallen.Dus om antwoord te geven op jou vraag is het de bedoeling om Signum rijders bij elkaar te krijgen maar natuurlijk ook de Vectra C rijders.
En als er toch ook andere Opel rijders komen dan kun je ze natuurlijk niet wegsturen het is immers een openbaar terrein waar je gebruik van maakt.Groeten Peter
27 mei 2011 om 17:43 #17877691Laten we een uitzondering maken voor Speaker: Hij zit immers zo graag in een Signum dat ie alvast z’n Vec. vanbinnen heeft omgedoopt tot een Signum.
Dus “halve Signum-owners” zijn ook van harte welkom ;)Hopelijk wordt het wel in het oosten des lands…
GrtN!
STiGGEL@peter600rr wrote:
@speaker wrote:
Waarom alleen Signumrijders?? Meestal is er in het voor en najaar een vectra-meeting in de Meern ( Utrecht ) en daar komen ook signums .. nouja.. vorige keer was er 1 !! :D
Nou het is niet de bedoeling met alle respect om andere Opel type’s te weren.
Maar het is de bedoeling om zo veel mogelijk Signum’s bij elkaar te krijgen.
Anders krijg je een “gewoone” Opel meeting.
Ik weet ook dat de Signum en Vectra C onder 1 naam vallen.Dus om antwoord te geven op jou vraag is het de bedoeling om Signum rijders bij elkaar te krijgen maar natuurlijk ook de Vectra C rijders.
En als er toch ook andere Opel rijders komen dan kun je ze natuurlijk niet wegsturen het is immers een openbaar terrein waar je gebruik van maakt.Groeten Peter
27 mei 2011 om 17:51 #17877692Tjonge jonge jonge………..
is er(mischien) eens een meeting in het oosten mag ik er niet bij zijn :jerry :jerry :jerry
27 mei 2011 om 18:51 #17877693@GTS Power wrote:
Tjonge jonge jonge………..
is er(mischien) eens een meeting in het oosten mag ik er niet bij zijn :jerry :jerry :jerry
joa gezellig, dan doot wie ut op een zundag in Riessen :jerry :jerry :jerry
27 mei 2011 om 19:31 #17877694@SigNumberOne wrote:
@GTS Power wrote:
Tjonge jonge jonge………..
joa gezellig, dan doot wie ut op een zundag in Riessen :jerry :jerry :jerry
LOL!
Das wa nen best plan!
Dà heb ik toch ginne verplichtings ;)Kom ie oet de buurte dà?
:D27 mei 2011 om 19:51 #17877695joa wat is dichtbie Tom ?
27 mei 2011 om 19:58 #17877696Dà is an oe!
Mag ook via PM :thumb
15 juni 2011 om 07:01 #17877697En is er nog animo? Je mag mij in elk geval noteren.
15 juni 2011 om 13:43 #17877698@Corbin wrote:
En is er nog animo? Je mag mij in elk geval noteren.
Nou het valt me wel tegen wat betreft de reacties.
Niet negatief maar het aantal.
Ik denk dat we gewoon een datum en een locatie moeten prikken en dan zien we wel wat er opaf komt.
En anders hopen dat de volgende keer er meer mensen opaf komen.21 juni 2011 om 13:19 #17877699Zou zeggen kom maar met z’n alle naar the beach!
Heb wel intresse in een meeting, hangt er wel een beedje vanaf waar het is.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.