Signum dakrails, over lengte auto

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Signum dakrails, over lengte auto

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    SiggieV6

Hey iedereen,

Ik ben zeer nieuw met Opel, dus ook zeer nieuw hier. Ik ben echter wel heel erg benieuwd of ik hier kan vinden waarnaar ik op zoek ben.

Wij hebben een Opel Signum 2.8 V6 Turbo uit 2006. Deze is niet voorzien van de in lengterichting geplaatste dakrails. Nu kan ik een set gebruikte dakrails van een 2003 model Signum krijgen, maar dan rijzen er twee vragen:

– passen deze dakrails van het oude model ook op het nieuwe model?

– Het plaatsen van de dakrails, is dat iets wat iedereen kan, en bestaat er een handleiding of iets dergelijks voor?

Wie oh wie kan en wil mij helpen. Ik zou ze graag op onze zwarte Signum installeren indien mogelijk.

Alvast bedankt!

Tech 1
      Deelnemer

Hier staat wel wat info
        viewtopic.php?f=6&t=129633

jraaf
        Deelnemer

C2 (Nieuwe) model heeft volgens mij andere versie dan C1 (oude) model.

Hoe ik dit weet? Ooit opgevraagd bij de vod. Ik heb namelijk zilveren en ik wil zwarte. Die liggen in mijn schuur te wachten op een dag dat ik niks anders hoef te doen van mijn gezin :puke

Je dient de hemel te verwijderen en de daklijstjes. Daarna een kwestie van plaatsen en boutjes aandraaien.
          Houd er rekening mee dat de raamlijst ook los en vervangen moet worden van de voorruit.

Groet jraaf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.