signum 2.0 dth vliegwiel stuk!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum signum 2.0 dth vliegwiel stuk!

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    jotte

Hallo, ben nieuw op forum.
      Even mijn probleem uitleggen en hopen dat er iemand een goedkopere oplossing weet voor mijn opel probleem…

Bij het rijden trilt mijn wagen lichtjes, na controle meestergast opel garage blijkt mijn vliegwiel stuk te zijn.
      (wagen heeft 150000 km)
      Dit goedje vervangen komt gauw op 1500 euro…

Heb de afgelopen 2 jaar al verscheidene malen technische problemen gehad zoals spruitstuk, leiding turbodruk, noodloop enz…

Hopend op een gunstig en goedkopere oplossing groet ik allen!

ps ; kan bvb geen tweedehands monteren of een revisie of dergelijke….

anders denk ik dat het eentje wordt voor de haven van antwerp!

Fearless
      Deelnemer

Volgens mij heeft zon ding een meerdelig vliegwiel. Die gaan wel eens vaker stuk.
        Ook bij de Fordjes moest ik ze altijd vervangen (liep bij een garage waar veel ford gedaan werd)

En daarbij was alleen het vliegwiel al 600 euro, eclusief de koppelingsset die er bij op komt.

Plus dat het heel wat werk is om de versnellingsbak er achter weg te halen.

Dus dat zon dealer dan 1500 euro vraagt……vind ik dan niet gek.

Tuurlijk is het wel ineens een hoop geld..
        Er is niet echt een goedkope oplossing, dat vliegwiel zal wel uitgelubberd zijn al.

erwin78

Vliegwielen gaan idd vaker stuk, dit is een bekende kwaal, had je ook via de zoekfunctie kunnen vinden.
          Een 2e hand monteren is daarom ook niet aan te raden, dit omdat de kans groot is dat die ook al slecht is, dus een nieuwe is de beste en helaas ook duurste oplossing.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.