hallo! ik heb een vraagje mijn sigarettenaansteker da rondje licht niet meer op (heb hem eigenlijk zo gekocht heb dat nooit opgelicht gezien nu is de vraag zijn er versies van de corsa waar dit niet opgelicht is, of? mijn corsa is een 5 deurs van begin 2006 een 1.3 cdti dacht ik anyway kan ik mijn probleem oplossen door het te vervangen met dit http://www.fsrs-opelwebshop.nl/aanstekerset-opel-agila-ascona-astra-calibra-cors.html” onclick=”window.open(this.href);return false; of niet? alles werkt nog naar behoren mijn gps werkt nog als ik hem aansluit ofzo en ik zie eerlijk gezegt ook nergens een lampje zitten iemend die er meer over weet en mij kan helpen met tekst en uitleg alvast bedankt!
Bij alle corsa die ik heb gezien en heb zelf corsa uit 2010 het lampje alleen brand als er iets in zit zoals tom tom, Telefoon oplader. Stel je telefoon laad wel op als hij er in zit dan is het lampje stuk. Of je dan het onderdeel wat u hierboven beschrijft moet vervangen weet ik niet.
uhm zit daar een lampje dan? moet toch wel heel erg klein zijn dan, zie nergens een lampje zitten :o
Zit erachter ja, je moet ‘m erui halen om erbij te kunnen. Zit vlak tegen de stekker achter een zwart kunststof kapje. Lampje is ook mini, een cm hoog en 3 mm dik ofzo.
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.