Sigaretten aansteker werkt wel, TomTom niet

Forumindex Forums Modellen Astra Sigaretten aansteker werkt wel, TomTom niet

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258671
    Nelemans
      Lid sinds:
      17 November 2012

      Hoi allen,

      Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Wanner ik de sigarettenaansteker indruk werkt deze goed, maar wanneer ik de oplader van de TomTom erin steek gebeurd er niks. Geeft iemand een oplossing?

      Alvast bedankt!

      Gr.

      #18153651
      SlayrNeo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 April 2013

        Ok ik neem aan lampje van Tomtom gaat niet branden. Gaat wel het lampje in de oplader van de Tomtom branden?
        Zonee->zekering in oplader checken
        Zoja->kabel checken, plug doormeten en evt Tomtom doormeten.

        #18153652
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Cigaretten aansteker vervangen voor een 12v aansluiting, deze zijn dieper waardoor de stekker van de TomTom er beter in past

          #18153653
          ShortyEK
            Lid sinds:
            21 September 2013

            Hi allen,

            Ik ben sinds kort de eigenaar van een Opel Astra H 1.7CDTI. Ik heb het zelfde probleem, alle stekkers die ik er in stop hebben speling en de aansluiting is niet diep genoeg, waardoor de apparaten niet goed opladen of werken. Ik heb voor in de asbak, met 12v aansteker en in de kofferbak een 12v aansluiting. Verder is er geen 12v aansluiting aanwezig. Ik wil graag de aansteker vervangen, voor een normale 12v contact doos.
            Kan iemand aangeven waar je een 12v contactdoosje kan kopen, die ook past in de houder waar nu de aansteker zit? De aansteker is in diameter groter, dan een gewone 12v stekker of moet ik hiervoor naar de Opel dealer?

            #18153654
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Auto onderdelen handel.

              en deze kan prima op de plaats van de normale Stekker…

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.