sierstrips interieur verwijderen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum sierstrips interieur verwijderen

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    peter_savier

Hallo,

Wie weet of je de sierstrips in de deuren ook kan verwijderen bij een Vectra C station? Die in het dash is er zo af en staat ook veel omschreven op het net. Maar de rest kan ik niks over vinden alleen dat alle delen aan elkaar vast zouden zitten…?

Ik heb dat lelijke houtkleurtje en wil ze graag aluminium laten spuiten…

peter_savier

Lijkt mij sterk dat niemand dit weet…? :jerry

peter_savier

Dat topic heb ik idd gelezen maar dacht dat het over de panelen gaat en niet over die strips. Als die strips ook zo versmolten zitten wordt het nog een ingewikkeld en tijdrovend klusje…

GTS2.2DTI
          Deelnemer

origineel gepost door peter_savier
            Dat topic heb ik idd gelezen maar dacht dat het over de panelen gaat en niet over die strips. Als die strips ook zo versmolten zitten wordt het nog een ingewikkeld en tijdrovend klusje…

Inderdaad, zoals je zegt gaat het over de inzetstukken en niet over de strips. Ben ook wel benieuwd hoe die dingen vast ziten want we willende strips van mijn broers GTS een iets anders kleurtje gaan geven..

GTS Power
            Deelnemer

origineel gepost door GTS2.2DTI

origineel gepost door peter_savier

Inderdaad, zoals je zegt gaat het over de inzetstukken en niet over de strips. Ben ook wel benieuwd hoe die dingen vast ziten want we willende strips van mijn broers GTS een iets anders kleurtje gaan geven..

die strips zitten in de deur met pennetjes versmolten,dus loshalen is idd een aardige klus.

GTS2.2DTI
              Deelnemer

Die strips op het dash zijn zo te verwijderen? Zijn die geklikt ofzo?

Edvries
                Deelnemer

Ja die in je dash klik je r zo uit. Die andere (In je deurpanelen) kan je losboren (zitten versmolten), en dan weer vastkitten.

peter_savier

Zijn er geen passende stickers die precies over de strips passen?? Vind het echt veel werk voor alleen een ander kleurtje.

CALIBRA4x4TURBO

Nee zijn geen stickers voor! Tsja….is wel effe werk maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden zegt men! Of je moet ze laten maken, maar dat gaat ook weer loslaten enzo joh….als je daar aanpakt enzo! denk ook niet dat het echt mooi staat! krijg je weer belletjes enzo! Afplakken en spuiten! Ja geloof het graag dat je van dat smerige houtkleurtje af wil! Je panelen eruit halen en spuiten?? Lijkt me niet zo moeilijk! Ja ik moest perse een vec hebben zonder notenhout! Alleen daarom kocht ik de auto al niet! Had hij notenhout klikte of liep ik gelijk door!:agent

origineel gepost door Edvries
                      Ja die in je dash klik je r zo uit. Die andere (In je deurpanelen) kan je losboren (zitten versmolten), en dan weer vastkitten.

Dat zou ik ook proberen gewoon weer proberen netjes vast te kitten! Dat is het netst!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.