Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › sierstrips interieur verwijderen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 mei 2010 om 14:24 #17221486
Hallo,
Wie weet of je de sierstrips in de deuren ook kan verwijderen bij een Vectra C station? Die in het dash is er zo af en staat ook veel omschreven op het net. Maar de rest kan ik niks over vinden alleen dat alle delen aan elkaar vast zouden zitten…?
Ik heb dat lelijke houtkleurtje en wil ze graag aluminium laten spuiten…
22 mei 2010 om 12:41 #17675402Lijkt mij sterk dat niemand dit weet…? :jerry
22 mei 2010 om 21:01 #17675403Dat topic heb ik idd gelezen maar dacht dat het over de panelen gaat en niet over die strips. Als die strips ook zo versmolten zitten wordt het nog een ingewikkeld en tijdrovend klusje…
23 mei 2010 om 07:41 #17675404origineel gepost door peter_savier
Dat topic heb ik idd gelezen maar dacht dat het over de panelen gaat en niet over die strips. Als die strips ook zo versmolten zitten wordt het nog een ingewikkeld en tijdrovend klusje…Inderdaad, zoals je zegt gaat het over de inzetstukken en niet over de strips. Ben ook wel benieuwd hoe die dingen vast ziten want we willende strips van mijn broers GTS een iets anders kleurtje gaan geven..
23 mei 2010 om 08:04 #17675405origineel gepost door GTS2.2DTI
origineel gepost door peter_savier
Dat topic heb ik idd gelezen maar dacht dat het over de panelen gaat en niet over die strips. Als die strips ook zo versmolten zitten wordt het nog een ingewikkeld en tijdrovend klusje…Inderdaad, zoals je zegt gaat het over de inzetstukken en niet over de strips. Ben ook wel benieuwd hoe die dingen vast ziten want we willende strips van mijn broers GTS een iets anders kleurtje gaan geven..
die strips zitten in de deur met pennetjes versmolten,dus loshalen is idd een aardige klus.
23 mei 2010 om 11:55 #17675406Die strips op het dash zijn zo te verwijderen? Zijn die geklikt ofzo?
23 mei 2010 om 11:57 #17675407Ja die in je dash klik je r zo uit. Die andere (In je deurpanelen) kan je losboren (zitten versmolten), en dan weer vastkitten.
23 mei 2010 om 14:09 #17675408Zijn er geen passende stickers die precies over de strips passen?? Vind het echt veel werk voor alleen een ander kleurtje.
23 mei 2010 om 14:16 #17675409Nee zijn geen stickers voor! Tsja….is wel effe werk maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden zegt men! Of je moet ze laten maken, maar dat gaat ook weer loslaten enzo joh….als je daar aanpakt enzo! denk ook niet dat het echt mooi staat! krijg je weer belletjes enzo! Afplakken en spuiten! Ja geloof het graag dat je van dat smerige houtkleurtje af wil! Je panelen eruit halen en spuiten?? Lijkt me niet zo moeilijk! Ja ik moest perse een vec hebben zonder notenhout! Alleen daarom kocht ik de auto al niet! Had hij notenhout klikte of liep ik gelijk door!:agent
origineel gepost door Edvries
Ja die in je dash klik je r zo uit. Die andere (In je deurpanelen) kan je losboren (zitten versmolten), en dan weer vastkitten.Dat zou ik ook proberen gewoon weer proberen netjes vast te kitten! Dat is het netst!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.