Sierlijsten spuiten. Forumindex › Forums › Overige › Wassen, Poetsen en Detailing › Sierlijsten spuiten. Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 30 december 2012 om 20:06 #17254028 Juhroen Lid sinds:10 December 2011 Hebben mensen ervaring met het laten spuiten van sierlijsten. Wat zijn ongeveer de kosten hiervan? Demonteren doe ik zelf. Ik wil even wat spuiters afgaan in de buurt. Dan heb ik een indicatie. Bij voorbaat dank. 1 januari 2013 om 16:28 #18089500 okkie-001Deelnemer Lid sinds:11 June 2009 wat ik zelf ga doen is langs een sloop en zoeken naar sierlijsten die al een kleur hebben en die zelf of laaten spuiten dit ga ik doen om dat de sierlijsten een werkje er in hebben en het schuren al een werk op zich is michel Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen