Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › sierlijst dashbord c1
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 november 2009 om 19:36 #17556009
origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
Die andere zijn ook een stuk makkelijker te vinden..king:
Tja…. die heeft ie zelf nog op z’n oude deurpanelen , Eric !
en die willen er niet vanaf……….
maar probeer nog wel wat want geloof niet dat het goed gaat komen met dat onderdeelnummer:jerry
Is heel simpel om ze er van af te krijgen ( en niet zoals Willem zei )
Je neemt een boortje ( 10mm) en boort hem aan de achterkant een klein stukje uit tot het omgekrulde stukje plastic weg is.
Dan valt ie er zo af.
En er weer op met een druppie kit !26 november 2009 om 21:07 #17556010origineel gepost door speaker
Je neemt een boortje ( 10mm) en boort hem aan de achterkant een klein stukje uit tot het omgekrulde stukje plastic weg is.
Dan valt ie er zo af.
En er weer op met een druppie kit !Of je het zelf van plan bent (geweest) :P
26 november 2009 om 22:08 #17556011Is heel simpel om ze er van af te krijgen ( en niet zoals Willem zei )
Dan valt ie er zo af.
En er weer op met een druppie kit ! [/quote]Hallo,
Kit is goed, plus een ijzeren ringetje, met een klein zelftappertje.
Dan valt die er niet meer af.
Groetjes, Joche
26 november 2009 om 22:19 #17556012maar probeer nog wel wat want geloof niet dat het goed gaat komen met dat onderdeelnummer:jerry [/quote]
Hallo,
Als ik het goed is, zit er aan de binnenkant van je paneel een klein stickertje, met de benaming van de lijst en paneel.
Dat kan ik mij nog vaag herinneren, bij mijn ombouw naar leder.
Ik heb hier nog wat panelen liggen van de Vectra Facelift, als ik morgen even tijd heb, zal ik er eens naar kijken of dit ook bij deze het geval is.
Bij het monteren kijk je daar niet naar, dan ben je te druk met het resultaat ;)
Groetjes, Joche
27 november 2009 om 05:31 #17556013origineel gepost door Opel4all
maar probeer nog wel wat want geloof niet dat het goed gaat komen met dat onderdeelnummer:jerry
Hallo,
Als ik het goed is, zit er aan de binnenkant van je paneel een klein stickertje, met de benaming van de lijst en paneel.
Dat kan ik mij nog vaag herinneren, bij mijn ombouw naar leder.
Ik heb hier nog wat panelen liggen van de Vectra Facelift, als ik morgen even tijd heb, zal ik er eens naar kijken of dit ook bij deze het geval is.
Bij het monteren kijk je daar niet naar, dan ben je te druk met het resultaat ;)
Groetjes, Joche [/quote]
oke, bvd!!:thumbup
27 november 2009 om 05:33 #17556014origineel gepost door speaker
origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
Die andere zijn ook een stuk makkelijker te vinden..king:
Tja…. die heeft ie zelf nog op z’n oude deurpanelen , Eric !
en die willen er niet vanaf……….
Dan valt ie er zo af.
En er weer op met een druppie kit !oke,
maar zilver met leer lijkt mij niet, je van het zeg maar…….:thumbdown
daarom vind ik die donkere strip juist mooier!
27 november 2009 om 15:15 #17556015vandaag besteld bij opel sliedrecht, die hielpen me super!!!!
kleur, stirling blue
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.