Forumindex › Forums › Overige › Even voorstellen dit ben ik › Siemi stelt zich voor
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 mei 2010 om 14:17 #17221595
Ik ben er op gewezen dat ik me moet voorstellen voor ik een topic open, dus bij deze.
Ik ben Siemi en woonachtig in het land der Opels :-). Ik heb vroeger samen met mijn broer een Opel Kadett GT gehad. Een geweldig ding om in te rijden, maar van pure ellende na een half jaar weer ingeruild. Nadat mijn pa ook 3 Opel’s op rij heeft gehad die dramatisch slecht waren, zijn we met z’n allen van Opels afgestapt.
Afgelopen jaren heb ik nogal verschillende auto’s gehad, Honda’s, BMW’s, Audi en Mercedessen. Tot 2 weken terug reed ik in een Mercedes 190. Echt een mooie auto. 22 jaar oud, maar zag er uit als 5 jaar oud. Met veel plezier reed ik daar in, tot hij 2 weken terug niet naar Nederland wilde. Dus ik naar Nederland gelopen (om de motorkap open te doen, stond op de grens :-)) en was ik er al snel achter dat hij zijn laatste ritje had gehad (motor definitief stuk).
Aangezien huurauto’s leuk is voor even en nogal prijzig ben ik naarstig op zoek gegaan naar wat anders. Vanwege chronisch tijdgebrek op Ebay wat kandidaat auto’s geselecteerd en ingesteld met een autobod. De 1e (320 touring) ging duurder weg dan ik had bedacht. De 2e was wel raak. Een Opel Omega is het dus geworden. Ach, het rijdt, dacht ik toen.
Inmiddels heb ik hem opgehaald en ben ik er mee naar de TUV geweest. Ik moet bekennen, dat rijdt eigenlijk best wel heel erg lekker. Als ik er langs loop, dan vind ik hem eigenlijk nog mooi ook.
Wat is het precies voor Omega?
Het is een 2.5 V6, handgeschakeld van 31 Mei 1995. Het is een CD uitvoering met oa Radio/cd en Beauty pakket. Hij heeft inmiddels 173.000 km gereden en ik ben de 2e eigenaar. Hij ziet er van binnen en buiten netjes en verzorgt uit.Problemen?
Voor de TUV waren er wat kleinigheidjes, achterremmen, een dashboardlampje voor een gordel en last but not least een deur die niet van buitenaf te openen is. De meeste dingen zijn inmiddels door de werkstatt opgelost, behalve de deur. Dat wordt woensdag.Tot slot nog even iets over mijzelf. Ik ben freelance IT consultant, heb samen met mijn vrouw een Thais café – restaurant (met 1000 parkeerplaatsen voor de deur, dus als er nog een meetinglocatie nodig is….. king: Verder werk ik nog als auto import consultant, waarbij ik mensen probeer te helpen met het importeren van auto’s. Met name uit Duitsland, maar ook uit de States. Mijn insteek is daarbij wat anders dan bij de meeste anderen. Ik vind dat iedereen dat zelf kan en geen dure importhulp nodig heeft. Vandaar BPMberekenen.com
Foto’s volgen later
24 mei 2010 om 17:18 #17677778Welkom op het Opelforum Siemi.
Hoop dat je meer geluk met de Omega zult hebben.
En misschien dat er mensen hier zijn die jou inbreng wel
waarderen omtrent het invoeren van auto’s.25 mei 2010 om 06:01 #17677779ook welkom hier :wors
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Siemi stelt zich voor’ is gesloten voor nieuwe reacties.