Sideskirt bevestiging

Forumindex Forums Modellen Tigra Sideskirt bevestiging

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    neliznl

Beste allemaal :)!

Is alweer een tijdje geleden dat ik jullie hulp nodig heb gehad, maar ben me nu al een dag rot aan het zoeken.

Mijn linker sideskirt komt aan de voorkaant (bij t voorwiel) een beetje los. Reden hiervan is volgens mij dat de bevestigings ‘nopjes’ gewoon onwijs slecht zijn geworden. Naast die nopjes zie ik geen verdere bevestiging d.m.v. schroeven of iets dergelijks, dat klopt?

Nou wilde ik graag een nieuw zakkie van die nopjes/clipjes bestellen, maar ik heb echt geen flauw idee waar ik die kan bestellen. Heeft iemand van jullie misschien een idee?

Volgens mij gaat bestaan de std. skirts uit 2 delen (ik heb ze er nog nooit af gehaald) maar ik neem aan dat het precies dezelfde nopjes zijn over de hele breedte van de skirts.

Hoop dat iemand een tip of adresje voor me heeft!

Thanx alvast king:

Dominic

Wat denk je de Opel dealer zelf? ;)

En ik dacht dat er achter die 2 afneembare delen
        ook nog een schroefje zat..

trashmetal
        Deelnemer

Als het niet zit, vat je kit :jerry
          schroeven in je plaatwerk draaien is niet aan te raden wegens roestvorming

gertjuh1968

bedoel je deze ?

is hier te krijgen http://www.copeparts.nl/nl/shop/tigra/sub,3/gid,145

Anoniem

die zijn om de dorpels vast te maken.. daar heb je best veel van/voor nodig voor 1 kant.. ik heb hem er ook eens een keer af gehad.. en omdat dat ding zo lang is.. kan je dat nog beter met twee man er op schuiven dan in je eentje..
              Is een schuif/kliksysteem naar mijn weten.. zonder geschroef..

maar ik weet niet of de “sideskirts” daar ook mee bedoeld worden.. in dit geval van het gestartte topic.. er wordt namelijk over nopjes gesproken.. en dit zijn toch niet echt nopjes..?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.