Show hier jou velgen voor jou Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Show hier jou velgen voor jou Insignia

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    alphox
    Deelnemer

Maar met 2cm rondom, dan staat je voorwiel volgens mij verder naar buiten als aan de achterkant?

DutchPlayer
      Deelnemer

Ja dat idee heb ik ook, voor staat standaard al meer naar buiten als achter. Dacht zelf aan 15mm voor en achter 20mm.

Opeloco
        Deelnemer

Ik heb achteraan 25mm per kant en vooraan 20mm per kant :thumb

alphox
          Deelnemer

ik twijfel ook nog steeds… ik dacht ook aan 15 en 20mm.
            heb jij goede foto’s van achter en boven en voorkant Opeloco?

mijne moet over een maand of 4 gekeurd worden voor het eerst, zijn er die ‘m al hebben laten keuren met de spacers er tussen?

GM-Tuningparts
            Deelnemer

@alphox wrote:

Maar met 2cm rondom, dan staat je voorwiel volgens mij verder naar buiten als aan de achterkant?

is om te verwaarlozen is nauwlijks tot niet zichtbaar.
              Maat van mij heeft ook 20v / 25a maar persoonlijk is dat niet mijn ding. Dat verschil zie je dus wel goed vind ik. (meer als v+a gelijk)
              dan lijkt het heel overdreven gezegt dat je voor met 7j velgen rijdt en achter met 9j.
              Want dat verschil zie je dan wel goed dat je velg achter verder naar buiten staat dan voor.
              Maar dat is natuurlijk smaak :D

alphox
              Deelnemer

je hebt ook setjes 20/22 dat leek me ook wel een optie, daar rijden ze in duitsland veel mee rond (dat is dan 40/44 per as dus)
                ik wil het liefst dat ie helemaal gelijk staat rondom.. en niet buiten de kassen komen. bij de ene foto lijkt het wel alsof het buiten de kas komt voor met 2cm en bij de andere weer niet.. blijf het lastig vinden

DutchPlayer
                Deelnemer

Ja op foto’s is het vaak lastig te zien. Zat ook te denken over van hoe het staat hangt natuurlijk ook weer af van de ET waarde van de velgen. Daardoor zal het dus lijken dat met 20/20mm het bij de ene auto meer naar buiten lijkt te komen dan bij een andere auto met andere velgen.

20/22mm is idd ook een mooie optie, dan staan ze naar mijn idee idd alle wielen vrij gelijk.

Opeloco
                  Deelnemer

Hierbij de gevraagde photo’s.

achter 25mm/kant:

voor 20mm/kant:

Zoals je kan zien, velg komt nergens buiten, achteraan zit de band mooi gelijk met de kas en vooraan zelfs nog ietsje binnen.
                    Dit alles met een schroefset en nergens problemen mee :thumb

alphox
                    Deelnemer

bedankt voor de foto’s! ik ga het eens overwegen, dit staat inderdaad prima. ik heb exact dezelfde velgen als jou, dus dan moet het in principe ook zo staan, enkel geen schroefset, maar gewone vaste veren 40/35

DutchPlayer
                      Deelnemer

Ziet er idd netjes uit en goed te zien op de foto’s hoe het staat. Enige wat ik me nog afvraag, zit er nog verschil in de achter kant qua sedan/hatchback en station.

DutchPlayer
                        Deelnemer

Zo vandaag de spoorverbreders gemonteerd, gekozen voor H&R in de maat 40/44mm gekocht bij autoteilemann.de besteld voor 185,- eu incl verzenden was binnen 3 dagen in huis. Afslijpen van de bouten gedaan met een dremel en het EZ Speedclic systeem icm 38mm slijp schijfjes. Denk zo een uurtje of 2 mee bezig geweest.

Enige vage is, rechts achter staat hoger/is nog niet helemaal ingezakt na het oprkikken ofzo. Hierdoor lijkt ook dat het wiel net buiten de kast valt…

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.