Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Show hier jou velgen voor jou Insignia
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 januari 2015 om 14:46 #1727014019 januari 2015 om 21:58 #18269781
Is die van Bradley, staat op air-ride. Knappe bak :thumb
20 januari 2015 om 22:50 #18269782Originele 5-spaaks 19″ met achteraan spacers van 20mm per kant
BBS CH 19″, vooraan 8.5j ET35, achteraan 9.5j ET35
Originele 20″ met achteraan spacers van 20mm per kant
Originele 20″ antraciet gespoten met vooraan spacers van 20mm per kant en achteraan 25mm per kant
Lelijke 17″ Dezent velgen met winterband
Originele 18″ met winterband
Even genoeg velgen gehad :D :D :D
20 januari 2015 om 22:57 #18269783Persoonlijk vind ik de Originele 18″ velgen het mooist , maar smaken verschillen anders was er ook geen keuze !
21 januari 2015 om 12:11 #18269784@Opeloco wrote:
Originele 5-spaaks 19″ met achteraan spacers van 20mm per kant
BBS CH 19″, vooraan 8.5j ET35, achteraan 9.5j ET35
Originele 20″ met achteraan spacers van 20mm per kant
Originele 20″ antraciet gespoten met vooraan spacers van 20mm per kant en achteraan 25mm per kant
Lelijke 17″ Dezent velgen met winterband
Originele 18″ met winterband
Even genoeg velgen gehad :D :D :D
Amaai dat kunt ge wel zeggen, mooie collectie. Voor de winter hebben we dezelfde.
Die spoorverbreders van 2,5 cm. Komen die onder belasting nooit tegen jou wielkast ?21 januari 2015 om 12:16 #18269785Nee, banden slepen nergens aan, komen ook niet buiten de kas, totaal nergens problemen van.
De schroefset van kw veert iets stugger maar rijdt comfortabel, grote voordeel is dat hij achteraan minder doorveert als je bvb een verkeersdrempel op of af rijdt. Dus geen stoombootgevoel meer :thumb22 januari 2015 om 10:54 #18269786Eerst deze gehad:
Brock B24 (zwart) 8.5Jx20 ET 35 met 3mm spacers:
Nu deze zomerwielen:
Eta Beta Venti-R 9Jx20 ET 28 voor en 10.5Jx20 ET 46 achter.
31 januari 2015 om 23:22 #182697871 februari 2015 om 15:01 #18269788Nice, 19” in de winter! :thumb
1 februari 2015 om 18:33 #1826978920 inch OPC line met 20mm spoorverbreders rondom.
40/35mm verlaagd.7 februari 2015 om 10:30 #18269790Zomervelgen:
Opel OPC 20″ met 255/35/20 (nu nog pirelli wordt dunlop sportmaxx rt)
Wintervelgen:
Opel two tone 10 spaaks 18″ met 235/45/18 (dunlop wintersport 4d)
11 februari 2015 om 18:48 #18269791Lijkt net als of die in de kont hangt maar staat raar geparkeerd, en let niet op de auto is vreselijk vies.
Zo, kon het niet laten om niet stiekem te passen.
LF Works 20 inch 9,5J ET 35. Alleen nu de vraag wat qua verlaging. Intraxx sowieso.
Alleen welke 40/35 of 30/25mm
Hij lijkt van zichzelf al redelijk laag.11 februari 2015 om 18:57 #18269792Ik zou voor de 40/35 gaan
ik heb de 30 mm verlaging van eibach en staat nog veel te hoog.12 februari 2015 om 22:59 #1826979318 februari 2015 om 12:41 #18269794@goran wrote:
Lijkt net als of die in de kont hangt maar staat raar geparkeerd, en let niet op de auto is vreselijk vies.
Zo, kon het niet laten om niet stiekem te passen.
LF Works 20 inch 9,5J ET 35. Alleen nu de vraag wat qua verlaging. Intraxx sowieso.
Alleen welke 40/35 of 30/25mm
Hij lijkt van zichzelf al redelijk laag.Ik zou zeker voor de 40/35 gaan. Lager mag ook nog. Jouw auto staat wel al aardig laag op de foto’s.
20 februari 2015 om 21:23 #18269795Allemaal zeer mooie Insignia’s!!
14 maart 2015 om 01:21 #18269796We want more of this, :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup
26 maart 2015 om 06:58 #1826979720 inch Irmscher velgen met Goodyear EAGLE F1 245/35/20
spacers rondom 20 mm verlaagd 45/30
26 maart 2015 om 19:51 #18269798@Dennispolly wrote:
20 inch Irmscher velgen met Goodyear EAGLE F1 245/35/20
spacers rondom 20 mm verlaagd 45/30
Mooi koetswerkkleur
22 juni 2015 om 10:42 #18269799Niet verlaagd,
Zal vanavond even een pica plaatsen met de 30/25mm verlaging.
Wat betreft de spporverbreders van 20mm voor montage dient er iets afgehaald te worden van de schroefdraden op de as, is dit maar enkele mm/met een vijl te doen of heb ik echt een slijptol nodig?
22 juni 2015 om 11:20 #18269800Allemaggies, bij geen ander auto staat een grill zonder logo zo goed als bij de Insignia’s. Die van Jimbo (stealth logo) en desmoboy (geen logo) :jerry
22 juni 2015 om 19:25 #18269801@DutchPlayer wrote:
Niet verlaagd,
Wat betreft de spporverbreders van 20mm voor montage dient er iets afgehaald te worden van de schroefdraden op de as, is dit maar enkele mm/met een vijl te doen of heb ik echt een slijptol nodig?Slijptol (of ijzerzaag)… Je kan best gelijk het smallere draadeinde eraf zagen/slijpen.
24 juni 2015 om 10:01 #18269802@DutchPlayer wrote:
Niet verlaagd,
Zal vanavond even een pica plaatsen met de 30/25mm verlaging.
Wat betreft de spporverbreders van 20mm voor montage dient er iets afgehaald te worden van de schroefdraden op de as, is dit maar enkele mm/met een vijl te doen of heb ik echt een slijptol nodig?
Gewoon het einde waar geen draad opzit afschijven met een slijpmachine t’is toch een 8 tal mm.
Mss een tip.
Na het slijpen doe wat vet aan de uiteinden van de as, en monteer uw wielen,
Na afname van uw wiel kan je aan de binnen kant kijken of er geen vet aan is.
Indien er vet aan de binnen kant van uw wiel is, dan nog een beetje de as inkorten.24 juni 2015 om 18:35 #18269803Bedankt voor de info, duidelijk verhaal! :thumb
Hier nog een pica met de 30/25mm Intrax verlaging,
Wat past er eigenlijk qua spoorverbreders standaard op de naaf zonder aanpassingen? Is dat 5mm max of red je 10mm net? Zit nog een beetje te twijfelen wat betreft de breedte van de spoorverbreders.
24 juni 2015 om 20:06 #18269804@DutchPlayer wrote:
Bedankt voor de info, duidelijk verhaal! :thumb
Hier nog een pica met de 30/25mm Intrax verlaging,
Wat past er eigenlijk qua spoorverbreders standaard op de naaf zonder aanpassingen? Is dat 5mm max of red je 10mm net? Zit nog een beetje te twijfelen wat betreft de breedte van de spoorverbreders.
5mm past niet.
Is de naaf te kort voor.
dan heb je niet voldoende meer over voor de centreerring van de velgen.
Min is 1 cm per kant maar dan moet je ook langere bouten monteren.
daarna krijg je 1,5 of 2 cm per kant.
1,5 cm per kant met langere bouten en 2 cm per kant die op de auto vast gezet worden maar dan moet je de originele bouten af slijpen.maar geloof me, gewoon gaan voor 2 cm per kant!
heb zelf ook 1 en 1,5 cm per kant gehad maar is alle net te weinig.
2 cm is perfect!! je mag altijd een keer langs komen om te kijken :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.