Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2009 om 12:49 #17282565
origineel gepost door paazhaaz
origineel gepost door da skelterboy
nieuwe fotosking:Die velgen, zijn dat toevallig de irmscher evo stars ?
Ik heb deze velgen ook gekocht via Ebay. Ik ga ze zondag ophalen.
Zijn dit 17″ of 18″inch26 februari 2009 om 13:11 #17282566dat is 17
26 februari 2009 om 14:24 #17282567origineel gepost door Vec Station
Nou als we dan toch bezig zijn met fotos van Racing expo, ook die van mij nog maar een keer :PGeweldig!!! Vet en rete cool man!!
26 februari 2009 om 14:54 #17282568origineel gepost door qgenius
Zijn dit 17″ of 18″inchWeet je toevallig hoe deze velgen heten ?
26 februari 2009 om 15:03 #17282569origineel gepost door martklanderman
@sw_reijndersOkee, BIJNA B2:p De auto heeft alleen de stootstrips en de spiegels niet van de b2 en wat knopjes in het interieur:angel Maar volgens mij is de rest wel B2, maar nu durf ik het niet meer te zeggen, haha;)
Hier trouwens de foto’s;)
Nee merk niet erg veel verschil met andere vectra b’s die ik heb gereden. Dus het remt wel goed:thumbup Alleen jammer dat het van die kleine schijfjes zijn. De remblokken zijn Greenstuff, want dan geeft lekker weinig remstof. Heb echt een fobie als het gaat om smerige velgen:o (heb de klauwen zwart gespoten en de remblokken dus ook gedeeltelijk, want dat gifgroene vond ik echt niet kunnen king: )
Groetjes martje
ziet er heel netjes uit van binnen.
oja en een B2 heeft altijd 5-gaats velgen, ook de 1.6.
verders een heel mooi dingking:26 februari 2009 om 15:07 #17282570origineel gepost door Vec Station
Nou als we dan toch bezig zijn met fotos van Racing expo, ook die van mij nog maar een keer :PDikste station van nederland:wub:wub:wub
vindt ik dan he.26 februari 2009 om 15:09 #17282571origineel gepost door Silver
origineel gepost door Vec Station
Nou als we dan toch bezig zijn met fotos van Racing expo, ook die van mij nog maar een keer :PDikste station van nederland:wub:wub:wub
vindt ik dan he.IDEM:thumbup
26 februari 2009 om 15:16 #17282572origineel gepost door paazhaaz
origineel gepost door qgenius
Geen idee Haaz,
heb je een U2U gestuurd.
Zou ze van ebay halen, op marktplaats durven ze al snel 1000 euro te vragen voor een setje van die velgen met banden.26 februari 2009 om 15:17 #17282573AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Silver
ziet er heel netjes uit van binnen.
oja en een B2 heeft altijd 5-gaats velgen, ook de 1.6.
verders een heel mooi dingking: [/quote]Ja, ik ben op zaterdag ook poetser bij een autobedrijf hier in Varsseveld. Dus ben regelmatig de auto aan het poetsen. De vec wordt ook om de 2 weken gewassen en uitgezogen:wub
26 februari 2009 om 17:28 #17282574origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door qgenius
Geen idee Haaz,
heb je een U2U gestuurd.
Zou ze van ebay halen, op marktplaats durven ze al snel 1000 euro te vragen voor een setje van die velgen met banden.Ik heb deze in 17″inch gekocht voor 240 euro met dunlop sport max banden met 7mm.
Wel een koopje. king:26 februari 2009 om 17:32 #17282575op ebay kun je verschrikkelijk veel mazzel hebben wat dat betreft.
En het mooie is, dat het hoogste bod telt. En voor die prijs MOET het verkocht worden :DIn duitsland zeker?? Is het ver rijden?
26 februari 2009 om 17:47 #17282576origineel gepost door sw_reijnders
op ebay kun je verschrikkelijk veel mazzel hebben wat dat betreft.
En het mooie is, dat het hoogste bod telt. En voor die prijs MOET het verkocht worden :DIn duitsland zeker?? Is het ver rijden?
Inderdaad uit Duitsland.
Vanaf Hilversum is het 310km rijden, maar dat heb ik er wel voor over.26 februari 2009 om 17:53 #17282577ik heb 550 km (en dat 2x) gereden op een dag voor mijn velgen.
waren in karlsruhe.26 februari 2009 om 18:21 #17282578Voor mijn twinspoke velgen heb ik 400km gereden ( 100 euro ebay.de )
Voo mijn wintervelgen met ( bijna ) nieuwe winterbanden heb ik 350km gereden ( 200 euro ebay.de )Is meestal wel de moeite waard !! Dat Duitsland !!
26 februari 2009 om 19:48 #17282579origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door Silver
:wub ik ook :D
doe ik het toch niet voor nix :P
nog iemand :thumbup of :thumbdown punten wat mist/ beter kan aan mn wagen?
Inspiratie op :agent27 februari 2009 om 01:07 #17282580origineel gepost door Vec Station
origineel gepost door DOCTOR007
Inspiratie op :agentnou ik zou het niet weten.
je hebt nu een hele mooie strakke niet overdreven styling
nog heel herkenbaar als Vectra, geen overdreven spoilerbak
woord zegt het al, to spoil…..
MORE IS LESS.
en wil hem heel graag eens in het echt zien…en horenking:27 februari 2009 om 15:57 #17282581origineel gepost door Silver
origineel gepost door DOCTOR007
Inspiratie op :agentnou ik zou het niet weten.
je hebt nu een hele mooie strakke niet overdreven styling
nog heel herkenbaar als Vectra, geen overdreven spoilerbak
woord zegt het al, to spoil…..
MORE IS LESS.
en wil hem heel graag eens in het echt zien…en horenking:5 April bij vectrameeting in de Meern :afro
27 februari 2009 om 16:13 #1728258226 april klaziena veen :agent:thumbup
27 februari 2009 om 16:49 #17282583origineel gepost door sjouke
26 april klaziena veen :agent:thumbup235 km :hmmz
27 februari 2009 om 17:23 #17282584ach wat? … ligt om de hoek ja … (zo’n stukkie rijden in je vec is echt geen straf en goed voor het waggie ;) )
27 februari 2009 om 21:59 #172825855 april is mijn eerste meeting,ik zal daarna kijken of ik de 17e ook kom;)
Jan
27 februari 2009 om 22:01 #17282586origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door sjouke
26 april klaziena veen :agent:thumbup235 km :hmmz
Is wel een errug gezellig meeting, de moeite waard !
Ik rij over Emmen die kant op dus ik kom dan op een kleine 262 km ongeveer….1 maart 2009 om 18:01 #17282587mag hier ook niet achterblijven dus een minishoot van men chroomen mistlampomlijsting:thumbup
1 maart 2009 om 19:37 #17282588Goedenavond Beste mensen van dit opel-forum.
Al enige tijd ben ik actief hier, in het vectra gedeelte. Ik ben in de echte wereld Melcher en nu sind februarie 20 geworden. Qua school ben ik nu in het 4e jaar MBO Commercieel bedrijfs ondernemer in de Autobranche. Dit houd in, dat ik op elk gedeelte werkzaam kan gaan zijn, en daarin eventueel ook mijn bedrijfje op zou kunnen starten. Of het nou autoschade is, of een normale garage. De theorie is al afgerond, en ben nu bezig met de laatste stage periodes en dan heb een nieuw papiertje binnen. Hierna wil ik in Helmond door studeren aan een HBO Automotive Engenering school. Werken mag toch nog tot mijn 70tigste dus waarom die paar extra jaren school niet?
Het heeft een tijd geduurt, maar ben sinds dit weekend in het trotse bezit van digitale camera. Dus vandaar dat ik mij nu ook maar eens fatsoenlijk voorstel.
Mijn eerste auto was een Opel Vectra 1.6 GL+.
Deze is voor 1 jaar / 45Dkm in mijn bezit geweest en ben er heel nederland mee door gecrossed. Maar na dat ene jaar wist ik wel wat alle knopjes deden. En vond ik dat ik toe was aan wat snellers, beters, luxers.
En toen was de tijd daar. Via de gerage waar ik werkte kon er door opbod een in beslag genomen auto goedkoop kopen. Een 1997 Vectra 2.5v6 Cd-sport.
Er is xenon in gezet en cruisecontrol, en met airco en Elektrische ramen rondom, maakte dat deze auto af naar mijn mening.
Was+wax beurt gegeven vandaag met dit Heerlijke lente weer!
Helaas heeft een tijdje terug met carnaval de auto in eindhoven S’nachts buiten moeten staan, ipv mijn veilige garage en is deze door vandalisten bewerkt met een sleutel. Er zitten meerdere deukjes nu op de motorkap, dak en kofferbak, en overal lakschade nu, Maar dat mag de pret niet drukken wanneer je er in rijdt.
Op het programma staat nog lederen bekleding ( wordt volgend weekend in England gehaald ) en de auto tijdens mijn schade-stage over te laten spuiten zodat deze weer helemaal kras en roest vrij is.
Dus wellicht tot snel op mijn eerste vectra meeting!
1 maart 2009 om 20:00 #17282589Jaaa Strakke bak Mel!!!!!
Heb je ook al een foto’tje (van ebay ofzo) van het interieur?
zal vast chique worden!!Ja zonde van die krassen natuurlijk, maar wel mooi dat je het waarschijnlijk vrij goedkoop kan oplossen!!
Ga je dan ook de zwarte delen in de bumpers en de stoot randen mee spuiten!!
Dat zou wel errug strak zijn :).En als je dan toch bezig bent!!!! Een paar B2 skirts ofzo ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.