Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
1 september 2008 om 10:45 #17282265
Hallo,
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Stephan ben 23 jaar. en na verschillende astra’s gereden te hebben heb ik mijzelf vorige week maar eens verwend met een vectra gts.Uiteindelijk is het maar een 3.2-v6 elegance geworden,
omdat er zo’n mooi geluid in zit en ik wilde qua snelheid niet
al te veel inleveren (astra coupe turbo).
Ik heb de auto nu vanaf 28-8 dus nog maar pas maar ben er
super blij mee, hij rijd echt heerlijk.Duidelijke foto’s moet ik nog maken maar zo heb je in ieder geval een impressie.
1 september 2008 om 13:15 #17282266Nou dat is inderdaad pure verwennerijking:
mooie auto:thumbup1 september 2008 om 18:16 #17282267Mooie gts:thumbup en goeie keus wat betreft motortype:D
1 september 2008 om 18:47 #17282268origineel gepost door Gts32v6
Mooie gts:thumbup en goeie keus wat betreft motortype:Den ook de kleur is erg mooi:thumbup
1 september 2008 om 19:24 #17282269Ziet er goed uit, veel plezier ermee :afro
1 september 2008 om 20:27 #17282270Kleur is toppie;)
2 september 2008 om 09:24 #17282271Dank u allemaal.:wors
Ik zal er tegen de tijd nog wat meer foto’s opzetten.
Heb er nog geen tijd voor gehad ivm werk, maar ze komen eraan.3 september 2008 om 17:15 #17282272Erg mooi ding! Ik had altijd gezegd dat ik hierna een V6 wilde gaan rijden. Gaat helaas niet door, maar wellicht ooit nog. Veel plezier met je auto!
3 september 2008 om 18:06 #17282273Een goeiedag Allemaal mooie wagens, hier. Ben zojuist lid geworden, Heb nou al aantal handige dingentjes hier van het forum geplukt :) Heerlijk zo’n community naar elkaar toe!
Zelf rijd ik Vectra B1 (1998)
Cd uitvoering, Metalic groen, en heerlijke ( al dankzij jullie wim-v6 afgedopte) 2,5 V6.Ookal is het janken als een klein meisje iedere 400 km als ik weer bij de pomp sta, ;) maar ik heb het er graag voor over. Fotos zal ik snel plaatsen. Al is hij niet zo speciaal als de vele wagens die ik hier al heb zien staan. !
Anyway, Ben blij om hier lid te zijn, Tot snel !
3 september 2008 om 19:13 #17282274Welkom hier! superhandig hé ,zo’n forum.
Maareh…. wel snel pix plaatsen hoor, :kewlpicspeter
origineel gepost door Melvivio
Een goeiedag Allemaal mooie wagens, hier. Ben zojuist lid geworden, Heb nou al aantal handige dingentjes hier van het forum geplukt :) Heerlijk zo’n community naar elkaar toe!Zelf rijd ik Vectra B1 (1998)
Cd uitvoering, Metalic groen, en heerlijke ( al dankzij jullie wim-v6 afgedopte) 2,5 V6.Ookal is het janken als een klein meisje iedere 400 km als ik weer bij de pomp sta, ;) maar ik heb het er graag voor over. Fotos zal ik snel plaatsen. Al is hij niet zo speciaal als de vele wagens die ik hier al heb zien staan. !
Anyway, Ben blij om hier lid te zijn, Tot snel !
7 september 2008 om 13:18 #17282275Hallo allemaal,
Ik had mij al voorgesteld in de rubriek “voorstellen” maar voor de vectra rijders nog maar een keer..:P
Ik ben Bram, 23 jaar woon in Drenthe en ben sinds Dinsdag middag 2 september omstreeks 16.30 uur… eigenaar van een vectra C GTS 2.2 DTI Elegance.
Ik heb zelf nog geen foto’s gemaakt, deze is van de verkoper.
groeten Bram
7 september 2008 om 13:24 #17282276origineel gepost door PloPPloP
Dit is mijn PloPPloPmobiel ( nog steeds onder constructie)
Vectra B2
2.2 DTR
cdx full optionhoezo under construction!!!!!!!!!!!!
nix meer aan doen, houden zo. Echt een mooie bak.oke oke, ff chippen dan :D
7 september 2008 om 19:30 #17282277Thx, maar zal toch nog eens herspoten moeten worden hoor.
Ook nog iets lager bij moeder aarde :D9 september 2008 om 01:13 #17282278origineel gepost door Brambo
Hallo allemaal,Ik had mij al voorgesteld in de rubriek “voorstellen” maar voor de vectra rijders nog maar een keer..:P
Ik ben Bram, 23 jaar woon in Drenthe en ben sinds Dinsdag middag 2 september omstreeks 16.30 uur… eigenaar van een vectra C GTS 2.2 DTI Elegance.
groeten Bram
hele mooie wagen Bram:thumbup
doe je goed hoor, op zo’n leeftijd al zo’n knappe wagen rijden.10 september 2008 om 17:48 #17282279Nou hier maar weer een update van de auto..
Er zullen er hier vast wel een paar zijn die hem zo op sevenum hebben zien staan, maar voor de rest (wilde namelijk alvast het idee tonen op sevenum):
Planning is om hem na Oss verder op te gaan knappen.. Delen die beginnen te roesten behandelen enzo.
Motor nog even zijn grote beurt geven en distri riem en v-snaar vervangen.. (pas flinke olielekkage gehad, dus eind deze maand eerst weer naar de dealer om de pakking nog te vervangen en dan moet ie weer helemaal lekvrij zijn… Was zo stom geweest om 1 keer niet naar de dealer te gaan, dus zit nu in totaal aan de lekkage al aan zo’n 1000 euri:cry)
En dan als ie helemaal bijgewerkt is gaat ie naar de spuiter om hem in deze vorm 2-tone te spuiten… Moet alleen nog met het mannetje overleggen of we hem het “nieuwe wit” willen laten spuiten (ik iig wel) met diepzwart…
Dus voorlopig zullen nu even de updates uitblijven :)
12 september 2008 om 09:46 #17282280Heej kimmie
Dr is al aardig wat versleuteld aan jullie veccy….
Nog veel plannen buiten het “ont”-roesten ?Melvivo en Brambo, welkom hier :thumbup
Nu nog :kewlpics he !!!12 september 2008 om 10:16 #17282281origineel gepost door Silver
origineel gepost door Brambo
Hallo allemaal,Ik had mij al voorgesteld in de rubriek “voorstellen” maar voor de vectra rijders nog maar een keer..:P
groeten Bram
hele mooie wagen Bram:thumbup
doe je goed hoor, op zo’n leeftijd al zo’n knappe wagen rijden.dank je wel:)
ik maak nu veel km’s voor mijn werk en wilde daarom een diesel rijden.. ik woon nog thuis dus kan veel sparen zodoende..
ik heb m nou een week en moet zeggen dat ie super rijdt!!! en qua power doet ie niets onder dan de calibra die ik gehad heb. qua bouwjaar ben ik er 10 jaar op vooruit gegaan en qua kilometers ben ik gelijk gebleven… ik zal binnenkort een paar pics schieten aangezien de foto niet meer op internet staat.
groeten bram
12 september 2008 om 12:25 #17282282origineel gepost door PAASHAAS
Heej kimmieDr is al aardig wat versleuteld aan jullie veccy….
Nog veel plannen buiten het “ont”-roesten ?Melvivo en Brambo, welkom hier :thumbup
Nu nog :kewlpics he !!!Aber naturlich… nog zat plannen…
– Doorgelaste motorkap (eventueel nog happers..)
– iets moois van de audio maken in de kofferbak
– interieur veranderen / opknappen
– mooie 17 inch velgjes
– moeten nog m3 spiegels opkomen.. liggen al thuis alleen nog steeds monteren..
– led uitbreidenen dan naar een spuiterij ermee…
En dan issie klaar! (dan kan ik gaan sparen voor een b :P)
13 september 2008 om 19:22 #17282283hier ffen een paar actie foto’s van het streetracen van gister
me tijden waren eerste run : 18.449 1/4 mile @126kmh
2de run 17.892 1/4 mile @121kmh13 september 2008 om 20:34 #17282284leuke foto’s, zo op de stripking:
ik zou het zelf denk ik niet zo snel doen, met me daily straatauto.
ga je dan helemaal volgas, tot de bodem?13 september 2008 om 21:32 #17282285origineel gepost door Silver
leuke foto’s, zo op de stripking:
ik zou het zelf denk ik niet zo snel doen, met me daily straatauto.
ga je dan helemaal volgas, tot de bodem?Iedereen sprint wel eens bij een stoplichtje ??
Dit is veiliger en je raakt je rijbewijs ook niet kwijt .
ik heb hem netjes warm gereden en zeker niet helemaal tot de toeren begrenzer in getrapt
daar ligt het koppel ook niet .
maar geeft wel een super kick en
je zult me er volgend jaar weer zien maar dan zonder vec.:D14 september 2008 om 11:40 #17282286hee chris hoeveel paarden heb je dan onder je motorkap liggen als ik vragen mag ? :D want zie je dus op de strip staan daar, lijkt me dan dat je wel wat meer hebt dan standaard? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat m’n vec nou doet met een sprintje want hij trekt wel lekker door en vanuit stilstand amper slip king:
14 september 2008 om 21:54 #17282287origineel gepost door opel-devil
hee chris hoeveel paarden heb je dan onder je motorkap liggen als ik vragen mag ? :D want zie je dus op de strip staan daar, lijkt me dan dat je wel wat meer hebt dan standaard? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat m’n vec nou doet met een sprintje want hij trekt wel lekker door en vanuit stilstand amper slip king:helemaal niks meer dan standaard 115 pk ongeveer .
ik zou zeggen probeer het uit op de volgende streetrace
geeft een super kick !!!!!!!!!!!!!!!king:king:king:king:pk’s zeggen niet alles
goed weg komen scheelt ook veel :P16 september 2008 om 22:07 #17282288origineel gepost door chrisvocht
origineel gepost door opel-devil
hee chris hoeveel paarden heb je dan onder je motorkap liggen als ik vragen mag ? :D want zie je dus op de strip staan daar, lijkt me dan dat je wel wat meer hebt dan standaard? Ik ben zelf ook wel benieuwd wat m’n vec nou doet met een sprintje want hij trekt wel lekker door en vanuit stilstand amper slip king:helemaal niks meer dan standaard 115 pk ongeveer .
ik zou zeggen probeer het uit op de volgende streetrace
geeft een super kick !!!!!!!!!!!!!!!king:king:king:king:pk’s zeggen niet alles
goed weg komen scheelt ook veel :PDaar heb je gelijk in dat goed wegkomen ook heleboel scheelt, en aangezien ik 4×4 aan de onderkant heb hangen heb ik niet het probleem wielspin :).
Zal eens kijken of ik tijd heb als er een streetrace is dan :D18 september 2008 om 08:11 #17282289origineel gepost door kimmiej666
Nou hier maar weer een update van de auto..Er zullen er hier vast wel een paar zijn die hem zo op sevenum hebben zien staan, maar voor de rest (wilde namelijk alvast het idee tonen op sevenum):
Planning is om hem na Oss verder op te gaan knappen.. Delen die beginnen te roesten behandelen enzo.
Motor nog even zijn grote beurt geven en distri riem en v-snaar vervangen.. (pas flinke olielekkage gehad, dus eind deze maand eerst weer naar de dealer om de pakking nog te vervangen en dan moet ie weer helemaal lekvrij zijn… Was zo stom geweest om 1 keer niet naar de dealer te gaan, dus zit nu in totaal aan de lekkage al aan zo’n 1000 euri:cry)
En dan als ie helemaal bijgewerkt is gaat ie naar de spuiter om hem in deze vorm 2-tone te spuiten… Moet alleen nog met het mannetje overleggen of we hem het “nieuwe wit” willen laten spuiten (ik iig wel) met diepzwart…
Dus voorlopig zullen nu even de updates uitblijven :)
vind het idee met die 2 kleuren super:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.