Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
1 augustus 2008 om 23:59 #17282215
:thumbup:thumbupmooi ding zeg, dikke motor erin, top.
3 augustus 2008 om 09:29 #17282216Welkom hier GTS32v6, mooie Vectra heb je daar….
Die velgen :worsEn Bertjuh, die Vec van jouw ziet er ook nog steeds toppie uit hoor :vertag
3 augustus 2008 om 09:39 #17282217Strakke Vectra crazijbertje :thumbup.
Heel er mooi :)
Mooie shoot trouwens ook. Is dat bij de molen richting Sellingen ;)
3 augustus 2008 om 11:07 #17282218weer mooie vectra’s erbij :cool:
@ crazijbertje -> strakke vec hoor , ik zou persoonlijk de vec nog ff iets mooier vinden als je het stukje op je grill niet zou hebben.
Maar als jij er blij mee bent moet je het er vooral op houden natuurlijk :D5 augustus 2008 om 19:31 #17282219Eerste bericht, de rest volgt nog. Auto staat nog bij de dealer, kan hem na m’n vakantie ophalen.
6 augustus 2008 om 00:15 #17282220mooie strakke originele auto.
zilver blijft toch een mooie kleur voor de Vectra:agent
wat voor motor zit erin?
kan het net niet zien op de foto.
nog veel plannen met de wagen?6 augustus 2008 om 11:06 #17282221origineel gepost door Silver
mooie strakke originele auto.
wat voor motor zit erin?
nog veel plannen met de wagen?Een 1.6’je. Voor mij snel genoeg ;) Ga er verder niet veel mee doen, ook daar ben ik beetje op uitgekeken. Wel komt er nog Xenon in en mss andere velgen.
6 augustus 2008 om 11:13 #17282222origineel gepost door Koen_Vectra
origineel gepost door Silver
mooie strakke originele auto.
wat voor motor zit erin?
nog veel plannen met de wagen?Een 1.6’je. Voor mij snel genoeg ;) Ga er verder niet veel mee doen, ook daar ben ik beetje op uitgekeken. Wel komt er nog Xenon in en mss andere velgen.
idd een paar andere velgen, kan je mooi deze voor de winter gebruiken, en veel meer heb je niet nodig voor een mooie vectra;) hij is zo al mooi
en xenon is altijd lekker.10 augustus 2008 om 09:41 #17282223dit is mijn nieuwe vectra heb eerst een jaar een sedan c gehad ,
maar miste toch een station wat we altijd hadden , heb hem 3cm verlaagd met 18 inch , en de 2.2 is een goede motor zeer geschikt voor caravan de 155 pk10 augustus 2008 om 10:00 #17282224Gave wagen :)
Lekker groot ook :) Daar houd ik wel van :thumbup
10 augustus 2008 om 15:35 #1728222510 augustus 2008 om 15:37 #17282226origineel gepost door -BlendjuH-
Gister even de booskijkers erop gedaan :wub
En de deurstrips mee gespoten :wubwaarom haalde je niet gewoon de strippen ervanaf in plaat van alles afplakken ??? is het nu helemaal strak ?
volgens mij zie je nu precies de randen van het spuitwerk en plakband ( verf kruipt onder tape )king:
10 augustus 2008 om 15:43 #17282227origineel gepost door Bernhard
waarom haalde je niet gewoon de strippen ervanaf in plaat van alles afplakken ??? is het nu helemaal strak ?
volgens mij zie je nu precies de randen van het spuitwerk en plakband ( verf kruipt onder tape )king:
Omdat de strips er dan haast niet meer op te krijgen zijn .
Je moet dan met dubbelzijdig tape en lijm gaan zitten klooien .Als je goed op de foto kijkt zie je geen randen :P
Als t wel zo is krijg je van mij een dikke 10 als je ze vindt :)
10 augustus 2008 om 18:11 #17282228Je kan ook nieuwe bestellen in primer.
10 augustus 2008 om 18:16 #17282229origineel gepost door -BlendjuH-
origineel gepost door Bernhard
waarom haalde je niet gewoon de strippen ervanaf in plaat van alles afplakken ??? is het nu helemaal strak ?
Je moet dan met dubbelzijdig tape en lijm gaan zitten klooien .Als je goed op de foto kijkt zie je geen randen :P
je krijgt van MIJ een dikke 10 als het mooi strak is zonder spetters :D
10 augustus 2008 om 20:37 #17282230origineel gepost door Bernhard
origineel gepost door -BlendjuH-
Die zijn snel verdient :P
Wanneer kom je kijken :wtf
origineel gepost door Gts32v6
Je kan ook nieuwe bestellen in primer.Das waar , maar daar heb ik niet aan gedacht :hmmz
10 augustus 2008 om 20:39 #17282231origineel gepost door -BlendjuH-
Die zijn snel verdient :P
komt wel een x ( ps nog spulle nodig ik verkoop me complete auto in onderdelen ) neem ik het gelijk voor je mee :P
10 augustus 2008 om 20:45 #17282232origineel gepost door opel-devil
weer mooie vectra’s erbij :cool:
@ crazijbertje -> strakke vec hoor , ik zou persoonlijk de vec nog ff iets mooier vinden als je het stukje op je grill niet zou hebben.
Maar als jij er blij mee bent moet je het er vooral op houden natuurlijk :Ddank je wel alllemaal ben er ook zeer blij mee:wub
ja en die grill blijft zeker heeft ook niemand anders heb ik zelf zo gemaakt,heb het idee beetje van astra grill,en waar kan ik meer foto,s van jou veccie vinden dan?en ook naar sevenum??
gr een maffe bertje:cool:
14 augustus 2008 om 13:52 #17282233origineel gepost door -BlendjuH-
Wanneer kom je hem showen ? :vertag:vertag :P:P
Sevenum is een goed voorstel Bertjuh :thumbupMaar ziet er leuk uit zow :thumbup
14 augustus 2008 om 17:40 #17282234origineel gepost door PAASHAAS
Wanneer kom je hem showen ? :vertag:vertag :P:P
Sevenum is een goed voorstel Bertjuh :thumbupMaar ziet er leuk uit zow :thumbup
Als ze klaar is king:
Ben voorlopig nog wel zoet :P
Maar ik heb wel een fotosjop van hoe ze er ongeveer uit moet gaan zien :wub
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=9287114 augustus 2008 om 18:03 #17282235Zo mijn autootje ook weer beetje aangepast nadat ik 2 maanden geleden mijn bumper kapot heb gereden en de helft op de snelweg verloor..:( :)
De schade:
Het eindresultaat tot zover met enkele dingen die ik achterwege laat wagens sevenum..
En aan de binnenkant druk geweest, maar nog niet helemaal af:
14 augustus 2008 om 18:05 #17282236Sorry voor de grote foto’s :$
14 augustus 2008 om 18:17 #17282237origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door opel-devil
Maar als jij er blij mee bent moet je het er vooral op houden natuurlijk :Ddank je wel alllemaal ben er ook zeer blij mee:wub
ja en die grill blijft zeker heeft ook niemand anders heb ik zelf zo gemaakt,heb het idee beetje van astra grill,en waar kan ik meer foto,s van jou veccie vinden dan?en ook naar sevenum??
Ja ik ben zeker wel van plan om naar goede meetings te gaan natuurlijk :P , ik moet de vec nog wel laten keuren en ik denk dat ik probeer de auto morgen gekeurt te krijgen/naar garage voor kleine reparatie.
Ik weet wel dat er de stuurhuishoezen en de rechtsvoor aandrijfashoes vervangen moet worden en even de bakolie laten verversen (want het motorhuis wou niet eens aan deze vec beginnen:o).
Ik ga morgenavond ook richting belgie voor een meeting van 3 dagen en ik denk dat het ook daar in de buurt is van sevenum.
[fluistermodus] -> een vw meeting .. schaam :angel maar er zijn zeker wel gave auto’s, vind voornamelijk de oude bakkies gaaf (golf 1 etc.)
Je kan me wel verwachten iig op sevenum :D14 augustus 2008 om 19:51 #17282238origineel gepost door opel-devil
origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door opel-devil
Ja ik ben zeker wel van plan om naar goede meetings te gaan natuurlijk :P , ik moet de vec nog wel laten keuren en ik denk dat ik probeer de auto morgen gekeurt te krijgen/naar garage voor kleine reparatie.
Ik weet wel dat er de stuurhuishoezen en de rechtsvoor aandrijfashoes vervangen moet worden en even de bakolie laten verversen (want het motorhuis wou niet eens aan deze vec beginnen:o).
Ik ga morgenavond ook richting belgie voor een meeting van 3 dagen en ik denk dat het ook daar in de buurt is van sevenum.
[fluistermodus] -> een vw meeting .. schaam :angel maar er zijn zeker wel gave auto’s, vind voornamelijk de oude bakkies gaaf (golf 1 etc.)
Je kan me wel verwachten iig op sevenum :Dcool zie ik je daar wel,,
en heb je toeter al klaar dan zo ja wat was het nu dan??
15 augustus 2008 om 07:11 #17282239he allemaal hierbij mijn A veccie een 1.8 met bumpers van een 2000
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.