Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
28 februari 2007 om 22:37 #17281465
Nice bakkie. iets ..teveel booskijken ;) maaja, misstaat um ook niet echt…
1 maart 2007 om 18:47 #17281466Origineel gepost door phermans
Als je em in de was zet, haal dan ook even die stikkers van de achterklep. :cool: Verder netjes hoor! Veel plezier ermee en welkom hier!Paul
Mee eens…weg met die lelijke NL stickers !
Maar je hebt een leuke vectra en veel “goeie” pimp-plannen:PWe zijn benieuwd wat je nog allemaal van plan bent :thumbup
En welkom hiero natuurlijk :thumbup:thumbup2 maart 2007 om 07:02 #17281467Origineel gepost door Jerremy
Origineel gepost door hans_vledder
Geloof me, je ziet ze overwegen om naar Opel over te stappen als ik vanuit mijn rechter zijraam naar ze zwaai … Die blikken: :o:wtf …Groet,
HansUit het rechterraam zwaaien.. :hmmz
Rijd je vrouw dan of heb jij zulke lange armen ??
;)
Nee, Jerremy, op de Vectra C heb ik cruise control …
:D
Groet,
Hans2 maart 2007 om 07:07 #17281468Origineel gepost door phermans
Als je em in de was zet, haal dan ook even die stikkers van de achterklep. :cool:
PaulPaul,
Het verwijderen van die NL stickers kan tricky zijn hoor. Vaak zijn de van een soort metaalachtige folie dat begint te brokkelen als je het er af probeert te trekken. Dat was de reden waarom ik ‘m op mijn B-tje heb laten zitten. Dit natuurlijk nog afgezien van het kleurverschil onder de sticker.
Groet,
Hans2 maart 2007 om 08:02 #17281469Origineel gepost door hans_vledder
Origineel gepost door phermans
Als je em in de was zet, haal dan ook even die stikkers van de achterklep. :cool:
PaulPaul,
Het verwijderen van die NL stickers kan tricky zijn hoor. Vaak zijn de van een soort metaalachtige folie dat begint te brokkelen als je het er af probeert te trekken. Dat was de reden waarom ik ‘m op mijn B-tje heb laten zitten. Dit natuurlijk nog afgezien van het kleurverschil onder de sticker.
Groet,
HansIk had ook zo’n stikker met een zilvere achtergrond achterop. HAD. Want met geduld en een föhn ben ik een heel eind gekomen. Leuk werk is het niet, maar het eindresultaat is het meer dan waard. Weg met die bende! :P
Goed poetsen daarna dan zie je het alleen als je er met je neus bovenop zit en als je weet waar hij gezeten heeft.Paul
2 maart 2007 om 08:13 #17281470Origineel gepost door phermans
Ik had ook zo’n stikker met een zilvere achtergrond achterop. HAD. Want met geduld en een föhn ben ik een heel eind gekomen. Leuk werk is het niet, maar het eindresultaat is het meer dan waard. Weg met die bende! :P
Goed poetsen daarna dan zie je het alleen als je er met je neus bovenop zit en als je weet waar hij gezeten heeft.
PaulNee, onmogelijk is het inderdaad niet. Ik heb het op ongeveer de zelfde manier geprobeerd. Ik hield alleen stukjes NL sticker over van 4 bij 4 millimeter. De sticker was helemaal broos geworden. Zoveel geduld heb ik niet …
En van plekjes waarvan je weet waar ze zitten en die je alleen ziet als je er met je neus bovenop zit (of er nog dichter op) kan ik weken niet slapen … Ben nogal een mieren**ker zie je, gek word ik van mezelf …
:D
Hans3 maart 2007 om 16:20 #172814713 maart 2007 om 16:53 #17281472Origineel gepost door deraeij
nieuwe (gebruikte) chier wat foto’tjes van onze nieuwe auto
gewoon een standaard cgrtz erik
Ziet er netjes uit hoor Erik….
Dus de B is alweer weg neem ik aan ? was het gewoon tijd voor vernieuwing of begon ie kwaaltjes te krijgen ?3 maart 2007 om 17:01 #17281473had al een tijdje in mijn hoofd zitten om een c te gaan rijden, kreeg wat kleine kosten (einddempertje, beurtje enz enz.)
maar dat was nog te overzien, totdat ik s’morgens naar het werk reed in de donkere polder, waar ineens een betonblok op de weg lag , huppukee vol met de rechterzijde er overheen, resultaat, auto moest uitgelijnd worden en een klapband, zodoende wat extra kosten, dus maar wat eerder de knoop doorgehakt (vond het zonde om geld erin te steken als ik toch al in mijn achterhoofd zat de denken om hem in te ruilen), en daarbij hij ging weer bijna naar 100.000 en dat is meestal het punt voor ons om hem in te ruilensávonds na klein ongelukje besloten om hem maar direct in te ruilen, zo gezegd zo gedaan en voila erik rijd een c
grtz erik
moet zeggen heb veel plezier gehad van de b, maar de c bevalt ook prima.
4 maart 2007 om 21:43 #17281474Pech kun je hebbe.. maar jij hebt dus geluk bij ongeluk?;)
5 maart 2007 om 06:02 #17281475Gisteren de spoiler erop geplakt, gewoon om te kijken of het past. Definitief bevestigen komt als het nog wat beter weer is en m’n pa tijd kan vrijmaken.
5 maart 2007 om 20:02 #17281476Ziet er netjes uit flint…
By the way….ik heb die speciale spoiler plak hulpjes gevonden….
dus als je ze nodig hebt moet je ze maar ff komen halen :thumbup5 maart 2007 om 20:30 #17281477Is goed, niet wegdoen. Bij deze gereserveerd :D
7 maart 2007 om 03:03 #17281478ay ay.
Zal toch maar mijn vectra posten al heb ik hem niet meer :(
Is zo bruin omdat doordat ik elke dag in de modder moest rijden naar me werk.Gelukkig nu niet meer het geval. Maja kan er geen profijt van trekken met mijn auto rijd nu kadett (maar net meer voor lang. Hoe sneller hoe liever post ik hier strax mijn nieuwe vectra
7 maart 2007 om 22:50 #17281479Paul
Paul,
Groet,
Ja ik heb de stickers daarom ook nog maar niet verwijderd :)
wil ze er wel graag af omdat ze gewoon lelijk zijn :P
ik heb ook geen zin om 2 mooie rondjes met “verse” lak te hebben achterop ;)9 maart 2007 om 21:49 #17281480Origineel gepost door opel-devil
Ja ik heb de stickers daarom ook nog maar niet verwijderd :)
wil ze er wel graag af omdat ze gewoon lelijk zijn :P
ik heb ook geen zin om 2 mooie rondjes met “verse” lak te hebben achterop ;)Wasbenzine / sticker verwijderaar doen wonderen…daarna ff een keer goed poetsen met wax et voila king:
11 maart 2007 om 22:34 #17281481Sinds afgelopen vrijdag in mijn bezit, deze Opel Vectra B 1.6 16V GL x.e.l.
overgekocht van een oude man die zn caravan er niet meer mee kon trekken, moet nog even ingereden worden dus ;)
ps, niet alle intereurverlichting werkt, zo werkt de verlichting van de “stads/dim verlichtingsknop” niet, en de verlichting van het onderste gedeelte van het middenconsole (verwarmingbesturing etc) niet. heeft iemand toevallig een plaatje / uitleg hoe ik deze open maak om hier nieuwe lampjes in te zetten?
mag ook via mail of pm…Anyway, ben blij dat ik voor de vectra ben gegaan, en niet voor de BMW 316, daar twijfelde ik eerst tussen…
Thanks alvast ;)
11 maart 2007 om 22:41 #17281482Origineel gepost door Vectralian
Sinds afgelopen vrijdag in mijn bezit, deze Opel Vectra B 1.6 16V GL x.e.l.overgekocht van een oude man die zn caravan er niet meer mee kon trekken, moet nog even ingereden worden dus ;)
ps, niet alle intereurverlichting werkt, zo werkt de verlichting van de “stads/dim verlichtingsknop” niet, en de verlichting van het onderste gedeelte van het middenconsole (verwarmingbesturing etc) niet. heeft iemand toevallig een plaatje / uitleg hoe ik deze open maak om hier nieuwe lampjes in te zetten?
mag ook via mail of pm…Anyway, ben blij dat ik voor de vectra ben gegaan, en niet voor de BMW 316, daar twijfelde ik eerst tussen…
Thanks alvast ;)
Nette auto! Goed dat je voor Vectra gegaan bent …
Groet,
Hans12 maart 2007 om 10:22 #17281483In al mijn bescheidenhied hierbij dan nog maar even een update van mijn auto zoals ze er nu bijstaat.. ;)
…grtz.
Jeroen.12 maart 2007 om 10:31 #17281484Origineel gepost door Jerremy
In al mijn bescheidenhied hierbij dan nog maar even een update van mijn auto zoals ze er nu bijstaat.. ;)
…
grtz.
Jeroen.Nogmaals; Geweldig!
12 maart 2007 om 10:34 #17281485Nogmaals; dank je wel Hans ! :)
grtz.
Jeroen.12 maart 2007 om 13:02 #17281486Origineel gepost door Vectralian
Sinds afgelopen vrijdag in mijn bezit, deze Opel Vectra B 1.6 16V GL x.e.l.overgekocht van een oude man die zn caravan er niet meer mee kon trekken, moet nog even ingereden worden dus ;)
Thanks alvast ;)
Mooie bak hoor!! wijze keuze gemaakt!
12 maart 2007 om 19:39 #17281487Mooie Vectra’s heren Vectralian & definition :thumbup
en welkom op het forum natuurlijk….
hebben jullie nog wilde (verbouwings) plannen ???12 maart 2007 om 22:27 #17281488Origineel gepost door PAASHAAS
Mooie Vectra’s heren Vectralian & definition :thumbup
en welkom op het forum natuurlijk….
hebben jullie nog wilde (verbouwings) plannen ???het eerste wat ik heb gedaan is de trekhaak eraf gekoppeld, deze ligt nu bij het reservewiel achterin, geeft meteen een ander gezicht, verder de standaard halogeen verlichting vervangen met philips cool blue ultra verlichting, stadslicht vervangen met (licht) blauwe philips bright lampen.
wil ook iets met de achterlichten gaan doen, spoiler erop (ik denk zonder remlicht? weet niet hoe dat er in het echt uitziet, maar vind het zonder mooier denk ik)hey ja, ben trouwens ook lid van vectrateam.nl geworden, maar post op beide forums :) tis overal zo gezellig met de vectra-mensen :)
dit wil ik binnen nu en 2 weken klaar hebben :
heb namelijk 1 lampje kapot, en dan moet ie toch helemaal uit elkaar, kan je net zo goed eff de lampjes vervangen met aangepaste power-leds voor dit effect :D!12 maart 2007 om 23:16 #17281489heey vette vectra`s hier hoor ik wil mijn vectra ook hier op zetten maar het lukt me niet helemaal als ik hem upload via dat programma weten jullie mischien wat ik dan moet doen alvast bedankt
:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.