Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2006 om 14:56 #17281315
Origineel gepost door piet
dat klopt dat ze beginnen uit te sterven voor vectra 2000 daarom ben ik ook blij dat ik er 1 heb origineel op papierHeel goed , heel goed ! :thumbup
Leuke velgjes, by the way :vertag21 november 2006 om 18:25 #17281316thanks,heeft me ook ff moeite en tijd gekost om ze weer zo netjes uit te laten zien;)
22 november 2006 om 11:47 #17281317ik zeg 1 ding bij een automaat,
doe mij maar een optiecruise,
en anders gewoon handbak22 november 2006 om 14:03 #17281318och ja helemaal vergeten ,ik heb er cruisecontrol inzitten maar ga het er weer uitbouwen ,ik gebruik het toch nooit
22 november 2006 om 18:24 #17281319Origineel gepost door 8klepper
ik zeg 1 ding bij een automaat,
doe mij maar een optiecruise,
en anders gewoon handbakWat is optiecruise dan?
Ik ben niet zo technisch dus vandaar:(22 november 2006 om 21:33 #17281320daar bedoelt hij cruise control mee:D
23 november 2006 om 16:50 #17281321“opticruise” is de automatische bak van een Scania vrachtwagen…
23 november 2006 om 23:45 #17281322verrek klopt ook jij hebt gelijk phermans,ik was aan het slapen:sleeping had de tekst niet goed gelezen maar dat krijg je als je ‘s avond’s achter de pc zit en dan hem niet opzit:sleeping:D
24 november 2006 om 00:14 #17281323ik vind het wel jammer dat ik mijn automaat niet ook handmatig kan schakelen…:(
zoals de tiptronic van de corsa c van mijn schoonouders!!!!:(:(:(:(24 november 2006 om 08:27 #17281324Origineel gepost door MantasticB1
ik vind het wel jammer dat ik mijn automaat niet ook handmatig kan schakelen…:(
zoals de tiptronic van de corsa c van mijn schoonouders!!!!:(:(:(:(Wees daar juist blij mee, een automaat is toch veel lekkerder rijden dan een handbak:)
‘k heb van de week voor het eerst in een automaat gereden, Opel Omega 2.5 V6, en ik moet zeggen: HET IS FANTASTISCH !!! Mijn volgende auto wordt een automaat.
Het rijd zo relax en het geluid is ook erg mooi, hij is wel een stuk stiller dan ik dacht.24 november 2006 om 08:36 #17281325Origineel gepost door opelvectrav6
Origineel gepost door MantasticB1
zoals de tiptronic van de corsa c van mijn schoonouders!!!!:(:(:(:(Wees daar juist blij mee, een automaat is toch veel lekkerder rijden dan een handbak:)
Hiermee zeg je dat een handbak en tiptronic gelijk zijn, dat is niet juist. Een tiptronic is én automaat, én handbak (zonder koppeling)
Tuurlijk is een automaat fijn en comfortabel, maar het mooie van een tiptronic is dat je zelf KAN schakelen, hoeft dus niet. Ik kan je verzekeren dat dat soms echt prettiger is. Hellingen, remmen op de motor, inhaalmanouevres, rijden met aanhangers en soms zelfs in de file is het prettig met tiptronic te KUNNEN rijden. Ik heb 3 jaar met een Volvo V70 D5 Geartronic gereden en je gaat af en toe onbewust even naar tip-tronic stand omdat de bak het echt niet altijd beter weet dan jij: als jij een inhaalmanoeuvre aan ziet komen, kan je met tiptronic alvast een versnelling terug als dat nodig is, een kick down kan dan soms net te traag zijn… Automaat is heerlijk, maar af en toe het recht in eigen hand KUNNEN nemen is zeker niet vervelend.Paul
24 november 2006 om 18:30 #17281326Mooie 2000 heb je piet!! Zuinig op zijn..
25 november 2006 om 00:34 #17281327dankjewel voor je positieve reactie;)
25 november 2006 om 00:46 #17281328Origineel gepost door phermans
Origineel gepost door opelvectrav6
Hiermee zeg je dat een handbak en tiptronic gelijk zijn, dat is niet juist. Een tiptronic is én automaat, én handbak (zonder koppeling)
Tuurlijk is een automaat fijn en comfortabel, maar het mooie van een tiptronic is dat je zelf KAN schakelen, hoeft dus niet. Ik kan je verzekeren dat dat soms echt prettiger is. Hellingen, remmen op de motor, inhaalmanouevres, rijden met aanhangers en soms zelfs in de file is het prettig met tiptronic te KUNNEN rijden. Ik heb 3 jaar met een Volvo V70 D5 Geartronic gereden en je gaat af en toe onbewust even naar tip-tronic stand omdat de bak het echt niet altijd beter weet dan jij: als jij een inhaalmanoeuvre aan ziet komen, kan je met tiptronic alvast een versnelling terug als dat nodig is, een kick down kan dan soms net te traag zijn… Automaat is heerlijk, maar af en toe het recht in eigen hand KUNNEN nemen is zeker niet vervelend.Paul
25 november 2006 om 10:41 #17281329MAAR WE ZIJN WEER VET OFF TOPIC BEZIG!!!!!!!!!!:D
HIER KOMEN EEN PAAR “SLECHTE FOTO’S” van mijn vectra.
En sinds gisteren!!!
MOOI NEUSJE GEWORDEN!!!!!!TOCH?:D:D:D:D:D
Volgende week krijg ik de chromen lijst voor onder de grille:D25 november 2006 om 11:18 #17281330Origineel gepost door MantasticB1
MAAR WE ZIJN WEER VET OFF TOPIC BEZIG!!!!!!!!!!:D
En sinds gisteren!!!
Volgende week krijg ik de chromen lijst voor onder de grille:DNice car!!!!! wat voor een grill is dat??? zoek ook nog zo een.
Booskijkers gemonteerd maar begon zachtjes teregenen dus ff afgeplakt:thumbup
25 november 2006 om 15:11 #17281331Das alst goed is een Steinmetz grille. Die hebben iig ook dit structuur.
25 november 2006 om 17:06 #17281332Origineel gepost door piet
en dan hier mijn vectra,na bijna 3 jaar heb ik er weer 1 oude liefde roest niet(ff voor de duidelijkheid hij is van pietje geweest) en behandel hem weer met net zoveel liefde als eerst:wubdit is ‘s avond’s helaas niet zo mooi maar wel met de nieuwe velgen
en dit zijn de nieuwe velgen overdag
meer foto’s zal ik maken als de auto klaar is ,het zijn niet de mooiste foto’s op dit moment maar goed laat me maar weten wat jullie van hem vinden,groetjes
Inderdaad ja mijn oude auto.
Je hebt de wielrandtjes gespoten zie ik wel.
die cruise control moet je er niet uithalen joh werkt perfect heb ik er destijds nog zelf ingebouwd.
Het kastje van de cruisecontrol zit achter het handschoenenvak boven op het verwarmingskanaal.
25 november 2006 om 17:10 #17281333Origineel gepost door maasvectra
MAAR WE ZIJN WEER VET OFF TOPIC BEZIG!!!!!!!!!!:D
En sinds gisteren!!!
Volgende week krijg ik de chromen lijst voor onder de grille:DNice car!!!!! wat voor een grill is dat??? zoek ook nog zo een.
Booskijkers gemonteerd maar begon zachtjes teregenen dus ff afgeplakt:thumbup
NOPE, dit is een IRMSCHER grille zonder embleem en die zet ik ook niet op!!:D
Volgens mij lijken onze auto’s van buiten wel heeeeel erg veel op elkaar,kleur,hatchback,velgen,……..
alleen ik heb een v6 cdx:wtf
en jij hebt lexus achterlichten:( da’s helemaal niet mijn ding:(25 november 2006 om 19:03 #17281334mooie vectra b mooie kleur ook
is goed pietje dan neus ik daar wel eens ff als ik me verveel
25 november 2006 om 21:55 #17281335blijft een mooi wagentje maasvectra
maar die lexus lichte moet je dumpe, das het enige wat ik zou doen
25 november 2006 om 23:40 #17281336Origineel gepost door sjouke
blijft een mooi wagentje maasvectramaar die lexus lichte moet je dumpe, das het enige wat ik zou doen
Haha:P Daar zat ik zelf ook al aan te denke vin ze zelf ook niet meer zo;)
26 november 2006 om 00:20 #17281337nou hoop ik alleen dat de sleutels NIET passen want ruilen doe ik toch niet!!!!!!!! hahahahahahaLOL:D
Bij mij zitten, origineel voor de cdx, smoke achterlichten erop.26 november 2006 om 11:15 #17281338Origineel gepost door maasvectra
Origineel gepost door sjouke
blijft een mooi wagentje maasvectramaar die lexus lichte moet je dumpe, das het enige wat ik zou doen
Haha:P Daar zat ik zelf ook al aan te denke vin ze zelf ook niet meer zo;)
DOEN DOEN DOEN :jerry:jerry:jerry
ik (en de meeste mensen hier met mij) vind die lexus lichten nergens op lijken :P
26 november 2006 om 15:33 #17281339DOEN DOEN DOEN :jerry:jerry:jerry
ik (en de meeste mensen hier met mij) vind die lexus lichten nergens op lijken :P [/quote]
:jerryZe zijn weer vervangen voor de ori lampen;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.