Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Show hier je Vectra
- Dit onderwerp bevat 6,073 reacties, 866 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 september 2024om 13:16 door Sebastiaan1979.
-
AuteurBerichten
-
13 april 2010 om 17:16 #17283490
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door DOCTOR007
Er lijkt wel een rel uitgebroken hierop de forum. Als hij/zij het beweert wel het in bezit te hebben, dan vind ik dat prima.
Hoewel ik teungts eerder geloof dan de beweerder van het geheeldan moet die hem geimporteerd hebben :P
zou iedereen snel effe uit de droom helpen dat die gast de waarheid spreekt, link naar de website hieronder:
http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_944493.html?bid=578691&m=na&e=tuning%3Bstartseite&i=TUN
Zonet linkje opgevolgd en doorgenomen. Aight de eigenaar heeft gewoon gelijk dat hij MOGELIJK de eigenaar van deze motorvoertuig kan zijn.
Nu nog wachten totdat hij een fotosessie maakt van een bekende omgeving in NL. Tot dan kunnen we het niet bewonderen.13 april 2010 om 18:37 #17283491origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door Silverspeed
Er lijkt wel een rel uitgebroken hierop de forum. Als hij/zij het beweert wel het in bezit te hebben, dan vind ik dat prima.
Hoewel ik teungts eerder geloof dan de beweerder van het geheeldan moet die hem geimporteerd hebben :P
zou iedereen snel effe uit de droom helpen dat die gast de waarheid spreekt, link naar de website hieronder:
http://www.autobild.de/mmg/mm_bildergalerie_944493.html?bid=578691&m=na&e=tuning%3Bstartseite&i=TUN
Zonet linkje opgevolgd en doorgenomen. Aight de eigenaar heeft gewoon gelijk dat hij MOGELIJK de eigenaar van deze motorvoertuig kan zijn.
Nu nog wachten totdat hij een fotosessie maakt van een bekende omgeving in NL. Tot dan kunnen we het niet bewonderen.ach onze mauwkous schijnt ook nog een vectra C te hebben :jerry
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=111079&page=1#pid1474532
origineel gepost door turbovectrav6
ik heb een vectra van 2004 en ja met de sleutel en het knopje gaat alles gewoon op slot hoor kan ook storing zijn in de kabels van de centrale vergrendeling gr turbovectrav613 april 2010 om 18:54 #17283492En dat voor iemand van bijna 20 jaar… Doet ie niet slecht:sleeping
13 april 2010 om 19:30 #17283493ik ben bijna 21 en kan alleen maar mijn vec a betalen dus wat doe ik verkeerd? :P niet dat ik het erg vind om in deze te rijden hoor :)
13 april 2010 om 19:32 #17283494dan heeft ie toch een heel mooi blokje:
13 april 2010 om 19:55 #17283495alleen zonde van die rollbar in de auto :( voor de rest wel een strakke bak.. ok die velgen staan voor mij ook iets te ver naar buiten :P
13 april 2010 om 20:02 #17283496origineel gepost door Silverspeed
ik ben bijna 21 en kan alleen maar mijn vec a betalen dus wat doe ik verkeerd? :P niet dat ik het erg vind om in deze te rijden hoor :)Loons verhoging vragen. :jerry
13 april 2010 om 20:05 #17283497origineel gepost door OPC-lijntje
En dat voor iemand van bijna 20 jaar… Doet ie niet slecht:sleepingDat zegt helemaal niks
Ben zelf ook maar 20(vandaag morgen niet meer)
Ik zou ook in een vectra C,signum of omega B2 kunnen rijden.13 april 2010 om 21:49 #17283498origineel gepost door arjontje
origineel gepost door OPC-lijntje
En dat voor iemand van bijna 20 jaar… Doet ie niet slecht:sleepingDat zegt helemaal niks
Ben zelf ook maar 20(vandaag morgen niet meer)
Ik zou ook in een vectra C,signum of omega B2 kunnen rijden.Ja zou allemaal kunnen, en er dan ook nog een mooie getunede vectra bij hebben die een vermogen heeft gekost? Nee, gaat niet lukken :thumbdown
14 april 2010 om 13:36 #17283499:wtfWe gaan nou toch niet een rel veroorzaken over leeftijden e.d.???? Ik ben iets ouder dan je denkt maar ik rij netjes in een VECCIE 2K4 MAXX Rivera Edition, met net iets over de 226DKM. Daarnaast heb ik een leuke boodschappen autootje. :thumbup:D
Iedereen hier moet over het algemeen werken voor zijn of haar geld, dat geldt ook voor mij dus.:hmmz Ik ben zonet terug van werk nog 2 dagen nog en dan een weekendje vrij. In de branche waarin ik werk is er werk zat enkel moet men toch een degelijk opleiding achter de rug hebben of bereid zijn om deze te behalen. Met mijn huidige inkomen kan ik rustig naar de dealer stappen en vrijwel direct een nieuwe auto aanschaffen mits deze al kant en klaar daar staat met mijn wensen.king:
GELD IS NIET ALLES IN DEZE WERELD. :D:thumbup PS HARDWERKEN EN DAN PAS FEEST VIEREN!
14 april 2010 om 13:42 #17283500origineel gepost door DOCTOR007
:wtfWe gaan nou toch niet een rel veroorzaken over leeftijden e.d.???? Ik ben iets ouder dan je denkt maar ik rij netjes in een VECCIE 2K4 MAXX Rivera Edition, met net iets over de 226DKM. Daarnaast heb ik een leuke boodschappen autootje. :thumbup:DIedereen hier moet over het algemeen werken voor zijn of haar geld, dat geldt ook voor mij dus.:hmmz Ik ben zonet terug van werk nog 2 dagen nog en dan een weekendje vrij. In de branche waarin ik werk is er werk zat enkel moet men toch een degelijk opleiding achter de rug hebben of bereid zijn om deze te behalen. Met mijn huidige inkomen kan ik rustig naar de dealer stappen en vrijwel direct een nieuwe auto aanschaffen mits deze al kant en klaar daar staat met mijn wensen.king:
GELD IS NIET ALLES IN DEZE WERELD. :D:thumbup PS HARDWERKEN EN DAN PAS FEEST VIEREN!
AMEN:wors
14 april 2010 om 21:43 #17283501origineel gepost door DOCTOR007
:wtfWe gaan nou toch niet een rel veroorzaken over leeftijden e.d.???? Ik ben iets ouder dan je denkt maar ik rij netjes in een VECCIE 2K4 MAXX Rivera Edition, met net iets over de 226DKM. Daarnaast heb ik een leuke boodschappen autootje. :thumbup:DIedereen hier moet over het algemeen werken voor zijn of haar geld, dat geldt ook voor mij dus.:hmmz Ik ben zonet terug van werk nog 2 dagen nog en dan een weekendje vrij. In de branche waarin ik werk is er werk zat enkel moet men toch een degelijk opleiding achter de rug hebben of bereid zijn om deze te behalen. Met mijn huidige inkomen kan ik rustig naar de dealer stappen en vrijwel direct een nieuwe auto aanschaffen mits deze al kant en klaar daar staat met mijn wensen.king:
wat voor werk doe je dan en kan ik daar ook in soliciteren:D
15 april 2010 om 05:46 #17283502origineel gepost door Silverspeed
Toch leuk te zien dat iemand zo jaloers kan zijn op het hebben van een Vectra… :P
15 april 2010 om 08:10 #17283503origineel gepost door teungts
wat voor werk doe je dan en kan ik daar ook in soliciteren:D
Helaas moet ik je te kennen geven dat je wooplaats Friesland te ver v.d. werklocatie ligt. En daardoor wordt al standaard afgewezen.:thumbdown
15 april 2010 om 08:18 #17283504das jammer dan:(
15 april 2010 om 15:53 #17283505origineel gepost door teungts
das jammer dan:(Ja maar wat voor werk doe je dan Doctor007?????
Jan
15 april 2010 om 16:45 #17283506origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door teungts
Jan
Zoals ze dat mooi zeggen in de branche, is het als volgt te omschrijven: een functie bij de overheid (en soms in het bedrijfsleven), waarbij van de functionaris wordt verwacht veel belangrijke aangelegenheden geheim te kunnen houden.:cool::agent
15 april 2010 om 16:46 #17283507origineel gepost door teungts
das jammer dan:(Vind ik ook!
15 april 2010 om 16:47 #17283508origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door janneman vectra c
Jan
Zoals ze dat mooi zeggen in de branche, is het als volgt te omschrijven: een functie bij de overheid (en soms in het bedrijfsleven), waarbij van de functionaris wordt verwacht veel belangrijke aangelegenheden geheim te kunnen houden.:cool::agent
ja hoor 007 :agent
:jerry
15 april 2010 om 16:59 #17283509origineel gepost door sw_reijnders
Jan
It’s your life
15 april 2010 om 17:23 #17283510origineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door sw_reijnders
Jan
It’s your life
doofpot functionaris? :jerry:jerry:jerry
15 april 2010 om 17:27 #17283511origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door sw_reijnders
Jan
It’s your life
doofpot functionaris? :jerry:jerry:jerry
A hij werkt in het Vaticaan.
15 april 2010 om 20:34 #17283512en dit is je bedrijfkleding toch, uit betrouwbare bron heb ik dat jij de links bent:P
15 april 2010 om 21:45 #17283513zal best zijn teun . . . maar die gasten leggen zelfs jou in de houtgreep als je niet uitkijkt hoor.
15 april 2010 om 21:46 #17283514mij kom nou moet je wel van hele goeie huisen komen als je dat wil berijken:P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.