hoi hier laat ik mijn nieuwe aan winst zien eerst reed ik omega maar nu vectra er zijn wel wat dingen die er aan gaan veranderen maar dat komt van zelf wel in de zomer als het weer mooi weer gaat worden
hmja dit ging er fout : je html tag eindigt niet op een extensienaam….(jpeg enzo) komt door de site waar je hem van hotlinkt, maar hier is je vec:thumbup
bedankt voor de hulp zo vaak doe ik dat ook niet die foto's er bij zetten .
er zit nog wel veel werk bij de vectra maar dat geef niet komt wel goed met de vec.
hoi
de vectra kom uit 1994 met een 18 8v motor op lpg maar er kom wel een andere motor inik weet nog niet wat en de lpg gaat er ook uit je ziet het buiten kant leuk
maar binnen kant minder geen luxe maar dat mag de pret niet drukken een leuke hobby auto als het lukt dan kom ik met foto's van de rest van de auto.
Had die ook, maar bij een de vorige eigenaar heeft die een keer gebutst, en toen hebben ze alles goed gemaakt, alleen geen juiste voorbumper:cry.
Maar jah, er komt toch een orgineel 2000 bumperset op, dakspoiler, m3 spiegels, motorkap word doorgelast, verlaagd, en dan opnieuw in de lak. Wel dezelfde kleur (of bijna hetzelfde)
Auteur
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 6,074)