Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa
- Dit onderwerp bevat 7,302 reacties, 1,109 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 juni 2024om 23:55 door Cat v6.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2010 om 16:26 #17294044
origineel gepost door AkUzA_TetSuo
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by AkUzA_TetSuo
Trek ‘t je niet aan van kleine dennis121,
Hij snapt niet dat je mensen in waarde moet laten die je niet kent, omdat er ook mensen zijn die moeite hebben met schrijven, lezen of in jouw geval doof zijn.
Dat de nederlandse taal er dan te binnen schiet ben je voor hem meteen ‘n buitenlander, maar dat krijg je van die gasten die Volkswagen rijden en hier iedere Opel rijders af kraken als zijnde buitenlander.
Hij is hier ‘t buitenbeentje met z’n nichterige :pukepolo.
Rij dan minimaal een Polo 86c GT G40 (één van de 500) of een Ol’skool Polo 1 GT of ‘n andere VAG (spreekt uit FAG) produkt pre-1990 en niet zo’n standaard dameskapper auto.
@dennis121: maakt niet uit joh dat je te weinig aandacht krijgt van jouw mede VAG’s met je Po(not!)Lo(w), hier op ‘t Opel-Forum krijg je ‘t tenminste wel.
@fulldownloadz: Respect dat je ‘t ff vermeld, hoewel zoiets niet had gehoeven.Mvg TetSuo
wat doe je hier nu zelf dan.
sorry hoor maar je bent zelf net zo erg….zeiken omdat hij een nichterige polo heb..
wat is er mis met nichten, oftewel homofielen…
Helemaal NIETS…Ik vind dat nog minder kunnen dan iemand aanspreken over zijn post..
Zou ik ook doen.. Als iemand er niets aan kan doen, dan is dat zo. Maar we kennen allemaal de luie jochies die lekkah die BreeZaH TaaL Gaan gebruiken omdat dat cool is, of geen leestekens gebruiken..Als iemand het wel kan maar niet doet irriteer ik mij er ook aan en zeg er wat van.
Dus ga niet meteen zo moeilijk doen :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown
Ah okay corsaboy, op dit forum vallen wij iedereen aan die buitenlands lijkt/klinkt/niet nederlands schrijft??? dat mag dus wel volgens jou???
Nichterige polo slaat er op dat ZIJN polo’s 6n NIETS voorstelt MITS ‘n andere motor erin gelepeld word zodat HIJ ook ‘ns een opel voorbij kan.
Ik val volgens jou iedereen aan??
heb altijd alleen mijn mening gegeven over MEDE-OPEL rijders (want IK rij ook OPEL) zonder ze te beledigen, heb alleen gezegd over TUPPERWARE-TUNING en spoilers dat dat niet mijn ding is.Als jij vind dat ik niemand in zijn waarde laat, is dat jou mening.
Ik vond gewoon dat dennis121 ff er aan herinnerd werd dat dit ‘t Opel-Forum is en niet de plaatselijke Storm-Vogel Partij of andere Nationalisten-Forum.
Oh ja corsaboy, dennis121 is beslist ‘n MAATJE van je, dat je zo voor hem in de bres springt;)Back On Topic: @eindeloos: Dikke Corsa C, zilver met zwart dak
@AndyGSI: Dikke Corsa BMvg TetSuo
volgens mij zoek je gewoon een reden om the racial card te kunnen spelen.
alles is discriminatie volgens jou?!en zonder reden word t niet geroepen, t was ook gewoon belabberd nederlands wat er stond.
dat die kerel doof is, is klote voor hem, maar in mijn ogen geen reden om slecht te schrijven.en voordat ik weer een verhaal op me dak krijg.. ik ken ook een jongen die doof is, en goed, je moet wat meer je best doen om een uitgebreid gesprek met hem te voeren (als ie enthousiast is over iets, dan word ie bijna onverstaanbaar) maar op msn en zulke grappen klopt zijn nederlands verder gewoon goed.
volgens mij moet je gewoon ff rustig aan doen, en niet gelijk zo anti alles lopen doen.
28 juni 2010 om 16:44 #17294045Originally posted by AkUzA_TetSuo
Ah okay corsaboy, op dit forum vallen wij iedereen aan die buitenlands lijkt/klinkt/niet nederlands schrijft??? dat mag dus wel volgens jou???
Nichterige polo slaat er op dat ZIJN polo’s 6n NIETS voorstelt MITS ‘n andere motor erin gelepeld word zodat HIJ ook ‘ns een opel voorbij kan.
heb altijd alleen mijn mening gegeven over MEDE-OPEL rijders (want IK rij ook OPEL) zonder ze te beledigen, heb alleen gezegd over TUPPERWARE-TUNING en spoilers dat dat niet mijn ding is.Als jij vind dat ik niemand in zijn waarde laat, is dat jou mening.
Ik vond gewoon dat dennis121 ff er aan herinnerd werd dat dit ‘t Opel-Forum is en niet de plaatselijke Storm-Vogel Partij of andere Nationalisten-Forum.
Oh ja corsaboy, dennis121 is beslist ‘n MAATJE van je, dat je zo voor hem in de bres springt;)Mvg TetSuo
ten eerste ik ken dennis121 niet.
ten tweede jouw corsa stelt ook geen drol voor, dus ff dimmen. Laat anderen in hun waarde.
ten derde iets zeggen over iemand zijn taal gebruik en leestekens en schrijtaal op een openbaar forum vind ik inderdaad een goed recht. Als je daar post en de zin slaat nergens op kun je inderdaad response daarop verwachten.
Mijn nederlands is ook niet top, maar ik doe er in ieder geval mijn best voor.ten vierde ik ben nergens discriminerend geweest.
Dus hoe je daar nu ineens bijkomt??? ik weet niet hoor volgens mij wordt je veel uitgescholden en ga je het hier op anderen een beetje afreageren.ten vijfde, personen die zo fel anti VW zijn, zien de meeste forumleden hier zo snel mogelijk verdwijnen.
Iedere auto liefhebber is er 1 of het nu honda, vw, toyota, nissan, bmw, mercedes, saab, alfa, fiat opel of welk merk dan ook is… Die stomme Opel-VW ruziie vind ik zo sneu..echt zielig…
28 juni 2010 om 17:22 #17294046@ I-cey. Net wagentje hoor. Blinkt mooi. Audio is niet mijn ding maar smaken verschillen gelukkig. Rijtuigenloods Amersfoort of niet?
@ Corsaboy. Het is schrijFtaal. :P:P:P:D:D;););)
28 juni 2010 om 17:37 #17294047origineel gepost door Vipertjegts
@ I-cey. Net wagentje hoor. Blinkt mooi. Audio is niet mijn ding maar smaken verschillen gelukkig. Rijtuigenloods Amersfoort of niet?Audio is ook niet mijn smaak, maar ik mocht dat spul allemaal hebben (heb zelfs 4x 10″ gekregen, maar die paste fysiek niet achterin :P) en heb veel plezier beleefd aan het zelf bouwen van die kist.
Is idd achter het CS in Amersfoort, ik woon praktisch om de hoek (centrum) en we mochten van de beveiliging zelfs foto’s maken achter de hekken :D
28 juni 2010 om 17:50 #17294048origineel gepost door AndyGSI
Vanmiddag mijn Corsa nog even gewassen en gepoetst :D
En ik zal eindelijk eens weer wat foto’s plaatsen :PEn nog even twee fototjes van hoe hij er eerst uit zag: :P
ik mis de bumperlip van de GSI bumper….
is nu al een erg mooie corsa maar als die erop zit is het helemaal goed!!
28 juni 2010 om 18:00 #17294049Haha :P klopt corsaracer, die kreeg ik er niet bij toen ik de bumper kocht :P
Ik ben er nog naar op zoek ;)
29 juni 2010 om 06:25 #17294050Hebben we hier een Rel-H*eren topic!!??
Dan doe ik mee!! :D29 juni 2010 om 08:59 #17294051origineel gepost door AndyGSI
Haha :P klopt corsaracer, die kreeg ik er niet bij toen ik de bumper kocht :PIk ben er nog naar op zoek ;)
ze zijn ook nog altijd te verkrijgen via de VOD maar daar betaal je wel voor!!!
29 juni 2010 om 09:15 #17294052Nice Ride AndyGSI!!!
eneh AkUzA_TetSuo brand ff lekker af wil je?
29 juni 2010 om 15:11 #17294053Ik kom er vast van zelf èèn tegen corsaracer ;)
Bedankt he Dennis :D
29 juni 2010 om 20:07 #17294054origineel gepost door Piele
origineel gepost door ColinH
Wat een hele vette kleur is dat goos!
Zuinig op zijn ;)
Voor de rest nog plannen?Ja lekkere classis poep kleur :D
Wil ‘m met de tijd nog verlagen en verbreed staal eronder.
Verder kleine dingetjes, ben m nu rondom steeds een stukkie aan t poetsen.
Nieuwe kentekens en onder de kap ff helemaal schoon.Vind rat en ‘oldskool’ style wel leuk, maar rat zou ik zelf niet willen, oldskool wil ik wel een beetje heen gaan..
Eerst maar kijken wat er voor APK in December aan geknutseld moet..
Hoop alleen de voorbanden, maar je weet t nooit..Gr.
29 juni 2010 om 21:02 #17294055origineel gepost door corsaboy
Originally posted by AkUzA_TetSuo
Oh ja corsaboy, dennis121 is beslist ‘n MAATJE van je, dat je zo voor hem in de bres springt;)Mvg TetSuo
ten eerste ik ken dennis121 niet.
ten tweede jouw corsa stelt ook geen drol voor, dus ff dimmen. Laat anderen in hun waarde.
ten derde iets zeggen over iemand zijn taal gebruik en leestekens en schrijtaal op een openbaar forum vind ik inderdaad een goed recht. Als je daar post en de zin slaat nergens op kun je inderdaad response daarop verwachten.
Mijn nederlands is ook niet top, maar ik doe er in ieder geval mijn best voor.ten vierde ik ben nergens discriminerend geweest.
Dus hoe je daar nu ineens bijkomt??? ik weet niet hoor volgens mij wordt je veel uitgescholden en ga je het hier op anderen een beetje afreageren.ten vijfde, personen die zo fel anti VW zijn, zien de meeste forumleden hier zo snel mogelijk verdwijnen.
Iedere auto liefhebber is er 1 of het nu honda, vw, toyota, nissan, bmw, mercedes, saab, alfa, fiat opel of welk merk dan ook is… Die stomme Opel-VW ruziie vind ik zo sneu..echt zielig…
Heb nergens staan dat JIJ discrimeerd hoor.
Pfff, anti vw???
Heb er zelf genoeg gehad en dan heb ik ‘t over cult auto’s en niet die wat je overal ziet rond rijden.
Mijn Corsa mag dan niks voorstellen om zijn uiterlijk, maar ik blijf genoeg mensen mijn ontspoilerde achterkant laten zien.
Als je goed in mijn posten gelezen hebt, rijdt mijn vrouwtje in ‘n Vento!!!
(Foto van 2mnd terug)en mensen van de VW club hier in limburg kennen mij uit de periode dat ik een VW Polo 86c GT G40 uit 1988 (in 1997-1999) en een VW Golf 1 GTI 2.1 16v reed.
Als jullie boers gaan schrijven, zegt toch ook niemand wat van?
En mensen komen op forum’s voor hulp of raad en niet om genadeloos te worden afgezeken.
Uiteraard verwacht ik hier antwoord op terug van een van jullie.
Maar ik raad jullie aan om er ‘n topic voor te gaan starten bij “slap ge-ouwehoer” want daar hoort ‘t thuis…Zeeeeer slap ge-ouwehoer:sleeping29 juni 2010 om 21:04 #17294056origineel gepost door I-cey
Mag ik jullie wederom voorstellen aan mijn auto, een Opel Corsa A3 1.2l uit 1992 met net 88.888 km op de teller :). Nu alleen reeds ietsjes opgeknapt :).Voorzien van o.a. een 5e versnelling, velgen, bredere banden, verlagingssetje, ontstickerd / logos eraf, gepolijst, voorzien van teflon, een zelfgebouwde subwooferbehuizing met 2x 10″ 600w max / 450w RMS subs, een 1 fahrad condensator, 1200w 4 kanaals versterker en een 3000w monoblock voor de subwoofers. Waarom? Eehm… goede vraag eigenlijk. Ik kan op mijn werk niet echt met mijn handen werken dus dit is een leuk alternatief. Met vrienden lekker bezig zijn :).
Mocht iemand tips hebben, graag… mocht iemand een adresje weten voor het uitrollen van mijn wielkasten, graag :P.
Nice & Clean, zeer mooie A3tje:thumbup
29 juni 2010 om 21:09 #17294057dus omdat ik uit twente kom ben ik een boer.
gast, jij bent echt niet goed snik…echt wat een tunnelvisie heb je, zulke grote oogkappen heb ik nog nooit gezien…
Maar als ik hulp zoek bij bijvoorbeeld onze leveranciers (in de IT wereld), moet ik ook vloeiend nederlands en engels kunnen spreken, lezen en schrijven.. Een beetje je best doen als je hulp zoekt is echt niet teveel gevraagd.
Ook krijg je dan eerder antwoord op je vragen en geen gezeik..
Maar je probeert je er mooi onderuit te lullen.
Want jij mag wel alles roepen tegen jan en alle man..niet alleen oogkleppen maar ook nog een bord voor je kop..
jammer29 juni 2010 om 21:16 #17294058Tuurlijk jong…je hebt gelijk:sleeping
Gaan we nu maar weer Back On-Topic???
29 juni 2010 om 21:18 #17294059icey nice corsa joh!
kleurtje staat hem echt goed!
en de pics zijn mooi geschoten!! toppie dus!en heren dat heet u2u ;D
29 juni 2010 om 21:22 #17294060nee hoor, ik ga mij niet verstoppen in een u2u..
iedereen mag hier lezen hoe ik over hem denk…29 juni 2010 om 22:15 #17294061origineel gepost door AkUzA_TetSuo
Tuurlijk jong…je hebt gelijk:sleepingGaan we nu maar weer Back On-Topic???
:cry
arm gefrustreerd ventje..29 juni 2010 om 22:19 #17294062relluh!!!!
:D
mooiste is, het gaat geeneens meer over het feit dat die jongen zijn nederlands niet goed was, maar puur omdat akapulko tastueoereo overdreven reageert.
29 juni 2010 om 23:34 #17294063En mij p*emel is groter!! :agent
Vind dit wel een apart topicje waard, is al weer een mooi tijdje geleden!
verveeld niet snel, ik zeg: doen! :D
30 juni 2010 om 10:04 #17294064Je kunt de liefde voelen hier :hmmz @ I-cey, nette a3! :thumbup:thumbup
30 juni 2010 om 11:56 #17294065Thanks voor alle mooie opmerkingen! Iemand enig idee waar ik dat zwarte folie kan krijgen wat tussen mijn (zij) ramen hoort? De stickers aan de achterkant konden ze er nog wel afkrijgen maar dat tussen die ramen moet ik gewoon iets overheen plakken.
30 juni 2010 om 12:33 #17294066Die zoek ik ook nog steeds, alleen dan voor onze b. Heb namelijk een leuk ideetje :D Ik geloof dat je zo iets ook bij brezan kunt halen en anders bij een stickerboer. Wat misschien wel leuk is is iets van carbon folie, is wel iets duurder, maar ziet er wel gaaf uit.
30 juni 2010 om 15:55 #17294067origineel gepost door Piele
En mij p*emel is groter!! :agentPics or it didnt happen!!!
30 juni 2010 om 17:21 #17294068origineel gepost door I-cey
Thanks voor alle mooie opmerkingen! Iemand enig idee waar ik dat zwarte folie kan krijgen wat tussen mijn (zij) ramen hoort? De stickers aan de achterkant konden ze er nog wel afkrijgen maar dat tussen die ramen moet ik gewoon iets overheen plakken.Wat voor zwart folie bedoel je hier mee? :S als ik het zo hoor zwart folie moet ik aan blinderen denken xD
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.