Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 april 2008 om 09:30 #17396177
Kijk dat zijn betere foto’s. Is erg mooi geworden vind ik. Hoeveel licht laat het door en hoeveel is het gaan kosten?
@nagtie, heb je het over gewone spiegelreflex of digitale spiegelreflex, want met digitale spiegelreflex kan je echt wel super mooie foto’s maken. Mn pa heeft een sony en dat ding maakt echt zulke mooie foto’s.9 april 2008 om 09:40 #17396178origineel gepost door Aeppigen
Kijk dat zijn betere foto’s. Is erg mooi geworden vind ik. Hoeveel licht laat het door en hoeveel is het gaan kosten?
@nagtie, heb je het over gewone spiegelreflex of digitale spiegelreflex, want met digitale spiegelreflex kan je echt wel super mooie foto’s maken. Mn pa heeft een sony en dat ding maakt echt zulke mooie foto’s.uhmzzz de voorste ruitjes zijn 60% licht doorlatend
en de achter ruiten zijn 5% licht doorlatendwas bij elkaar iets van 160 euro…en heel erg prof gedaan :)
van buiten kan je niet naar binnen kijken (bij de achterkant)
wel van binnen naar buiten heel goed zelfs en de voorste ruitjes kan je wel gewoon doorheen kijken maar houd de zon wel heel erg goed tegen en s’avonds zie je het heel erg goed ….dus zien dan niet wat er in je wagen licht aan spullen9 april 2008 om 11:09 #17396179origineel gepost door Aeppigen
@nagtie, heb je het over gewone spiegelreflex of digitale spiegelreflex, want met digitale spiegelreflex kan je echt wel super mooie foto’s maken. Mn pa heeft een sony en dat ding maakt echt zulke mooie foto’s.Euhm ik verdien er het beleg op mijn brood mee, dus ik kan ook wel een mooie foto maken. Maar om een echt mooie foto te maken, heb je wel lenzen nodig, mijn goedkoopste lens is 900 euro De duurste is 6 keer zoveel. En de lens die ik wil is ruim 10 ruggen. Een goede compact is voor de meeste mensen meer dan genoeg, het is goedkoper, makkelijker, en kost minder tijd om je foto af te maken. Als je een porsche koopt wil je daar ook snel mee! als je dus een spiegel koopt wil je daar ook het beste uit halen, dan ben je dus per foto zeker 10 minuten aan het shoppen, al is het maar omdat DSLR minder scherp is door de stof filters, al is het maar omdat als je het goed doet je altijd in RAW schiet, en dan moet je dus alles achteraf instellen.
Maar goed als je advies wil over een goede camera http://www.fotofanaten.nl!
9 april 2008 om 12:43 #17396180origineel gepost door alphox
je kan er ook gewoon schroefsetje onderzetten, dan kan jezelf bepalen, ena ls het aanloopt, iets omhoog :agentJa dat kan idd. maar dan ben je toch meteen zo’n €700 kwijt.
en ik wil eerst me velgen hebben en dan is me geld toch echt weer ff op :cry maar we hebben alle tijd :P9 april 2008 om 12:48 #17396181origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door alphox
je kan er ook gewoon schroefsetje onderzetten, dan kan jezelf bepalen, ena ls het aanloopt, iets omhoog :agentJa dat kan idd. maar dan ben je toch meteen zo’n €700 kwijt.
en ik wil eerst me velgen hebben en dan is me geld toch echt weer ff op :cry maar we hebben alle tijd :Pwat voor velgen zoek je dan
Die witte OZ velgen die hier op het forum te koop staan zijn ook wel heel erg mooi9 april 2008 om 12:59 #17396182check deze topic maar ff. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=86552:thumbup
Die witte OZ zijn idd heel mooi:wub, maar ik wil zwarte velgen. vind ik mooier staan onder me zwarte C. :D
Jij had zo te zien ook intresse in de OZ’s? maar ze zijn idd best aan de prijssige kant voor tweede hands. maar wat kosten ze nieuw dan?9 april 2008 om 13:07 #17396183origineel gepost door MisterGSi
check deze topic maar ff. http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=86552:thumbupDie witte OZ zijn idd heel mooi:wub, maar ik wil zwarte velgen. vind ik mooier staan onder me zwarte C. :D
Jij had zo te zien ook intresse in de OZ’s? maar ze zijn idd best aan de prijssige kant voor tweede hands. maar wat kosten ze nieuw dan?pfoe dat zpu ik niet weten maar als een gok zou moeten doen …denk ik tussen de 1000 en 1300 misschien
NJah ik heb ff een foto shop laten maken thuis maaarr daar von ik dat zwart op zwart niet zo mooi staan te veel zwart heb ik dan aan me auto…maar miss in het eggie is het wel mooi
9 april 2008 om 13:10 #17396184Ja ik denk idd ook zoiets.
Ik vind het wel mooi als het helemaal zwart is. maar ik wil wel met zo’n gepolijst randje hebben :angel maar als ik ze hebt dan zal ik meteen ff foto’s posten :thumbup9 april 2008 om 13:21 #17396185hehe zeker doen ja :D
kan ik ook ff chekkuh hoe het staat :P
heb je een hoog budget dan als ik het geld had zou ik zo velgen kunnen halen maar nu ff niet
9 april 2008 om 16:58 #17396186Ja komt goed :D
Ik hoop dat ik in totaal iets van €800 a €900 kwijt ben. :hmmz maarja dan heb je ook wel wat :P:wors
9 april 2008 om 20:11 #17396187origineel gepost door Nagtie
origineel gepost door Aeppigen
@nagtie, heb je het over gewone spiegelreflex of digitale spiegelreflex, want met digitale spiegelreflex kan je echt wel super mooie foto’s maken. Mn pa heeft een sony en dat ding maakt echt zulke mooie foto’s.Euhm ik verdien er het beleg op mijn brood mee, dus ik kan ook wel een mooie foto maken. Maar om een echt mooie foto te maken, heb je wel lenzen nodig, mijn goedkoopste lens is 900 euro De duurste is 6 keer zoveel. En de lens die ik wil is ruim 10 ruggen. Een goede compact is voor de meeste mensen meer dan genoeg, het is goedkoper, makkelijker, en kost minder tijd om je foto af te maken. Als je een porsche koopt wil je daar ook snel mee! als je dus een spiegel koopt wil je daar ook het beste uit halen, dan ben je dus per foto zeker 10 minuten aan het shoppen, al is het maar omdat DSLR minder scherp is door de stof filters, al is het maar omdat als je het goed doet je altijd in RAW schiet, en dan moet je dus alles achteraf instellen.
Haha, kijk das altijd goed om te discusieren. Natuurlijk heb jij dan meer ervaring met camera’s dan ik het heb. Wilde alleen even aangeven dat je ook met ‘standaard’ camera’s zeer mooie foto”s kan maken. Mn pa is maar een hobby fotograaf, maar neemt ook altijd tijd en moeite voordat ie een foto neemt. Juist door alles goed in te stellen en ook met RAW op te slaan. En filters heeft hij ook. Ik trek je punt niet in twijfel, maar wilde het alleen beetje aanvullen;)
Ik zal zo ff een foto plaatsen die ik heeeeeeeel erg mooi vind.Gr. Stefan
9 april 2008 om 20:19 #17396188He kzal eens wat foto’s posten van mijn corsa,
Grt Ruud
9 april 2008 om 20:40 #17396189Mooie Gsi. Ziet er strak uit. Alleen zou ik de ruitenwissers verwisselen met flateblades. Ziet er stuk mooier uit, maar das mijn mening:angel
9 april 2008 om 20:43 #17396190-offtopic
Dit vind ik echt een hele mooie foto. Heb ik zelf geschoten, maar vind hem erg goed gelukt. En ja ik weet het, het is geen Opel. Maar rijdt wel erg lekker. En ziet er nog eens supermooi uit.
Maar nu weer back ontopic:)
9 april 2008 om 20:49 #17396191Passen flatblades direct op de orignele aansluiting of moet je dan de volledige arm verwisselen?
9 april 2008 om 21:06 #17396192origineel gepost door Aeppigen
origineel gepost door Nagtie
origineel gepost door Aeppigen
Haha, kijk das altijd goed om te discusieren. Natuurlijk heb jij dan meer ervaring met camera’s dan ik het heb. Wilde alleen even aangeven dat je ook met ‘standaard’ camera’s zeer mooie foto”s kan maken. Mn pa is maar een hobby fotograaf, maar neemt ook altijd tijd en moeite voordat ie een foto neemt. Juist door alles goed in te stellen en ook met RAW op te slaan. En filters heeft hij ook. Ik trek je punt niet in twijfel, maar wilde het alleen beetje aanvullen;)
Ik zal zo ff een foto plaatsen die ik heeeeeeeel erg mooi vind.Gr. Stefan
Hoi Stefan
Ik noem mezelf ook een hobby fotograaf hoor, ik werk ook nog gewoon, maar zo nu en dan verkoop ik wat portretten, en daarvan koop ik dan eigenlijk weer lenzen troep. dus zo betaald het zichzelf een beetje terug.
Het is idd een goede foto! kan er weinig aanmerkingen opgeven, ik denk wel dat met een beetje moeite en een goede compact je het zelfde kan bereiken, als je maar weet wat je doet!. Ow ja ik heb het hier niet over die zilvere pakjes sigaretten he?? dat is een camera met wegwerp ding vergelijken!!maar goed dit is eigenlijk ook flink offtopic
9 april 2008 om 21:36 #17396193origineel gepost door RB.C-GSI
Passen flatblades direct op de orignele aansluiting of moet je dan de volledige arm verwisselen?Ja kan gewoon. Tenminste bij mij C:P
9 april 2008 om 21:49 #17396194gewoon klik en klaar :P
10 april 2008 om 05:29 #17396195Wat kost dat nou, die flatblades? ziet er idd mooier uit.
10 april 2008 om 11:15 #17396196Heeft niemand een filmpje van z’n irmscher remus of sebring uitlaat/demper
om ff te laten horen wat voor geluid er onder uit komt
ik weet die universele maken gewoon te veel herrie en die heb ik zelf alleen nog maar gehoord dus wilde ook ff horen hoe die andere klinkenzelf wil ik ook een sebring halen maar als er nouw geen geluid uit komt sjahh dan heb je er ook nog niks aan (alhoewel het wel mooi staat)
10 april 2008 om 11:29 #17396197Wat die flatblades kosten weet ik niet goed meer, dacht dat je voor 60€ klaar was. Maar deze dingen gaan echt veel langer mee, maken stukken minder geluid en staan nog goed ook op de Corsa.
10 april 2008 om 12:21 #17396198Die flatblades kan je via internet ook voor 34 euro bestellen. Die zijn dan van Irmscher.
@ aydee: Irmschernademper maakt niet meer geluid. Heb er zelf eentje onder zitten.
10 april 2008 om 15:32 #17396199@RB.C-GSI: ziet er nog strak uit man. :thumbup Wat voor maat velgen en banden zitten er nu onder? Heb je hem eigenlijk verlaagd?
10 april 2008 om 15:51 #17396200Hoi Aydee,
ik heb een sebring eind demper, maar ik heb ook de middendemper verwijdert ;)
Ik heb wel een video op youtube beetje kansloze :cry video en slechte kwaliteit geluid maar toch: http://www.youtube.com/watch?v=e_s99ppC1EA
origineel gepost door Aydee
Heeft niemand een filmpje van z’n irmscher remus of sebring uitlaat/demperom ff te laten horen wat voor geluid er onder uit komt
ik weet die universele maken gewoon te veel herrie en die heb ik zelf alleen nog maar gehoord dus wilde ook ff horen hoe die andere klinkenzelf wil ik ook een sebring halen maar als er nouw geen geluid uit komt sjahh dan heb je er ook nog niks aan (alhoewel het wel mooi staat)
10 april 2008 om 20:07 #17396201origineel gepost door MisterGSi
@RB.C-GSI: ziet er nog strak uit man. :thumbup Wat voor maat velgen en banden zitten er nu onder? Heb je hem eigenlijk verlaagd?He dank je. Kheb nog het orignele GSI onderstel, niks verlaag ofzo. Velgen zijn 17 inch ET42, banden zijn 205/40 R17.
Remus demper van mij hoor je trouwens amper.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.