Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 december 2008 om 12:36 #17397677
Hallo iedereen,
Ik heb me net aangemeld op dit forum.
Ik ben Nils, Woonachtig in de buurt van Delft/Rotterdam (dorpje ernaast).
Ben 21 jaar en woon nog lekker bij pappa en mamma :PHeb nu een paar maandjes een Corsa C uit 2005..
1.2tje maar.. maar is best zat voor mij :P
en verder.. ach kijk zelf maar :p
Gegroet.
30 december 2008 om 13:41 #17397678HEYY welkommmm
leuk weer een nieuwe corsa erbij,
opvallend kleurtje :Pnieuwe voor en achter lampen?
nieuwe velgen en de strips verwijdert als ik het goed heb?30 december 2008 om 18:47 #17397679mooi apparaat man
hou ik wel van geel met zwart :agent30 december 2008 om 21:22 #17397680dankje beide :)
geel schijnt het best op te valle.. veiligheid voor alles toch? haha
nee vond het wel geinig zo..ja de lampen en de velgen zijn veranderd.. die strips heb ik in ieder geval niet gedaan.. :)
ziet er een stuk sportiever uit dan toen ik hem kocht..:)31 december 2008 om 15:31 #17397681vind het wel wat hebben zo
31 december 2008 om 16:59 #17397682Me nieuwe gril
Me nieuwe Velgen
:afro
31 december 2008 om 17:09 #17397683@ Von-Foxie…
Ook ik heb je Corsa al eens ergens gespot, zou goed rondom Rotterdam geweest kunnen zijn..
Viel in ieder geval goed op :P
Best een goed kleurtje! :thumbup
1 januari 2009 om 15:54 #17397684origineel gepost door von-foxie
Hallo iedereen,Ik heb me net aangemeld op dit forum.
Ben 21 jaar en woon nog lekker bij pappa en mamma :PHeb nu een paar maandjes een Corsa C uit 2005..
Gegroet.Hey nils, welkom hier.
je C ziet er goed uit :thumbup je bent op de goede weg :P
velgen zien er leuk uit.
verder nog plannen ermee?oja, als je zin hebt kan je ook nog lid worden van het Corsa C forum die wij Corsa C rijders van hier hebben opgericht.
check het maar ff. ik vind het een gezellig forum en het is speciaal voor de Corsa C, dus lekker makkelijk voor vragen enz.
http://corsac.messageboard.nl/index.phpgreetz Bas
1 januari 2009 om 17:02 #17397685origineel gepost door von-foxie
Gegroet.
Nette corsa hoor.
Heb je nog niet gespot maar zal nietzolang meer duren denk ik. Kom zelf uit pijnacker ligt er dus echt naast:P
2 januari 2009 om 16:48 #17397686na veel gevloek en getier en vele pleisters , zit dan ook het zwarte gaas in de voorbumper ::lol:
De auto wou de bumper helaas niet los laten , de vorige eigenaar was blijkbaar bang dat hij de bumper zou verliezen , want er zaten zoveel schroeven en boutjes in dat ik er bijna scheel van begon te kijken :eeeek:
Dus heb het gaas voor zover het kon vastgezet met ty-raps ,en iemand die er op gaat letten ziet dat er enkele ty-raps net in het zicht zitten , maar op een andere manier was het gaas niet vast te krijgen :(
maar nu tijd voor foto’s ;) :
van:
naar:
de horizontale sleuven net boven het zwaard zit nu ook gaas in , maar dit zit geplakt , vandaar de ty-raps , als de kit droog is komen deze ty-raps weer te vervallen ;)
3 januari 2009 om 13:49 #17397687ik zal hier ook wat foto’s neer zetten van mijn corsa C
het een een 1.8 gsi uit 2001
3 januari 2009 om 15:54 #17397688origineel gepost door Bug Killer
origineel gepost door von-foxie
en verder.. ach kijk zelf maar :pGegroet.
Nette corsa hoor.
Heb je nog niet gespot maar zal nietzolang meer duren denk ik. Kom zelf uit pijnacker ligt er dus echt naast:P
:) Dat zal inderdaad vast niet lang meer duren, ligt praktisch om de hoek…
origineel gepost door Njoy_Corsa
@ Von-Foxie…Ook ik heb je Corsa al eens ergens gespot, zou goed rondom Rotterdam geweest kunnen zijn..
Viel in ieder geval goed op :P
Best een goed kleurtje! :thumbup
Dat is zeker mogelijk ja,
ja lekker opvallend he, vond dat ook wel een leuk detail aan de auto ;)origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door von-foxie
Gegroet.Hey nils, welkom hier.
je C ziet er goed uit :thumbup je bent op de goede weg :P
velgen zien er leuk uit.
verder nog plannen ermee?oja, als je zin hebt kan je ook nog lid worden van het Corsa C forum die wij Corsa C rijders van hier hebben opgericht.
check het maar ff. ik vind het een gezellig forum en het is speciaal voor de Corsa C, dus lekker makkelijk voor vragen enz.
http://corsac.messageboard.nl/index.phpgreetz Bas
Hey dankje, ik heb nog niet speciefieke plannen maar ik yoek nog altijd rond om ¨leuke¨ dingen te spotten. wel ben ik van plan me achterramen donkerder te maken..
Als ik terug ben van vakantie zal ik mezelf direct regristreren op dat forum :)3 januari 2009 om 23:14 #17397689Mooi ding marc.
Jij hebt z’on irmscher b-stijlcover zie ik? Zelf bevestigd?
4 januari 2009 om 20:35 #17397690origineel gepost door marcovane
ik zal hier ook wat foto’s neer zetten van mijn corsa Chet een een 1.8 gsi uit 2001
welkom hier. ziet er heel vet uit. vind het irmscher pakket heel strak eruit zien. :thumbup
check ook nog ff het Corsa C forum die wij Corsa C rijders van hier hebben opgericht.
ik vind het een gezellig forum en het is speciaal voor de Corsa C, dus lekker makkelijk voor vragen enz.
http://corsac.messageboard.nl/index.phpgreetz bas
4 januari 2009 om 21:03 #17397691zo, hier dan eindelijk de foto’s van de brug en de knipperlichten. :D
de veerpootbrug
de knipperlichten
greetz bas
5 januari 2009 om 17:07 #17397692Netjes Bas!
Veerpootbrugje van Wiechers of niet? :)
Merk je verschil?5 januari 2009 om 17:51 #17397693Veerpootbrug zit erop, maar nog niet de gaten geboord en gebout? :hmmz
5 januari 2009 om 21:21 #17397694check ook nog ff het Corsa C forum die wij Corsa C rijders van hier hebben opgericht.
ik vind het een gezellig forum en het is speciaal voor de Corsa C, dus lekker makkelijk voor vragen enz.
http://corsac.messageboard.nl/index.phpNog maar effe reclame maken:jerry
5 januari 2009 om 21:34 #17397695Netjes BAs.
Veerpoot is idd van wiechers. Maar hij merkte geen verschil begreep ik:P
5 januari 2009 om 21:44 #17397696origineel gepost door Titanium
Maar hij merkte geen verschil begreep ik:Pniet zo gek als die nog niet vast zit :P
5 januari 2009 om 22:40 #17397697bedankt allemaal
nee zit idd niet vastgeschroefd, vind beetje zonde om te boren. beetje bang voor roest eigenlijk.;)
5 januari 2009 om 22:51 #17397698origineel gepost door MisterGSi
bedankt allemaalnee zit idd niet vastgeschroefd, vind beetje zonde om te boren. beetje bang voor roest eigenlijk.;)
ik ook, daarom ben ik er nooit aan begonnen :P
6 januari 2009 om 16:16 #17397699Haha, dat vastbouten moet wel inderdaad voor goed resultaat.
Ik ben ook een zeikerd en bang voor roest, maar dit is wel goed te doen hoor. Gaatjes boren, dicht lakken, tectiel spuiten, brug er gelijk op en de schroeven erin draaien. Daarna, mietje dat ik ben :P zou ik nog aan de onderkant tectiel spuiten :P
Maar opzich vraag ik me ook af in hoeverre het verschil maakt als je al lekker laag ligt en stug bent.
6 januari 2009 om 16:38 #17397700corsa C is verzinkt he , dus al minder gevoelig voor de roestduivel ;)
6 januari 2009 om 20:08 #17397701nou, ik waag het er toch maar niet op. :angel :P hahaha
vind het ook gewoon mooi staan :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.