Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2008 om 14:09 #17397627
@ speakfreakr
Ok Nja zodra je et weet dan hoor ik et wel
Begin me nu wel beetje te irriteren eigelijk aan dat gekraak :thumbdowngr jeroen
30 november 2008 om 14:46 #17397628OZtjes staan gruwelijk NJoy:thumbup
Ook maar weer eens een paar fotootjes van hier.
Heb afgelopen vrijdag leren kuipstoelen gekocht. Had al een tijdje leren achterbank en deurpanelen met dank aan Shania, alleen de voorste stoelen ontbaken nog.
De stoelen hebben stoelverwarming en massage:wub vooral de eerste is een verademing dezer dagen.30 november 2008 om 17:43 #17397629ja lekker is dat he stoelverwarming :D heb het ook in mijn corsa zitten en ik maar denken dat het alleen in auto´s zat met lederen bekleding .
eerste keer dat ik met mijn auto reed in de zomer wist ik nog niet waar het knopje voor was , maar na 5 minuten was ik er achter en dat het werkte :angel
30 november 2008 om 17:44 #17397630Hahaha Krisss! Luxe paard! :D :D
Vet man! Haha, nogwel met massage! :wors
Heb je inclusief glij-rails gekocht of heb je ook net als ik nu aan het doen ben lekker lomp de originele glij-ers overzetten? :P
Ziet er verder super uit man! :thumbup30 november 2008 om 17:45 #17397631netjes kris ziet er goed uit. eindelijk 1 geheel.
:thumbup:thumbup
nu definitief de zoektocht naar origineel opgegeven??
wat moet ik me trouwens bij die massagestand voorstellen??
nog bedankt dat je aan me dacht met dat kapje.
greetz twan
30 november 2008 om 17:59 #17397632Ziet er goed uit kris :thumbup:thumbup wat zijn dat voor kuipstoeltjes? Nog een bepaald merk ofzo?
30 november 2008 om 18:26 #17397633Paultjuh: Heb de orginele rails gebruikt. Eerst onder de orginele stoelframe weggeslepen en daarna de gordelbevestiging en gordelspanner op de rails gelast. Resultaat mag er zijn of niet?
Twan: Orginele stoelen ben ik nog wel naar op zoek, maar nu lijkt het eerst weer even wat:jerry Die massagesand is een motortje dat vibreert in je rug, best wel lkkr. En ik had het kapje in de hand, ik dacht daar kan k misschien iemand blij mee maken!
Friebel: Heb de stoelen gekocht van een jongen uit Gouda merkloos geloof ik maar wel echt leer
Bedankt voor de leuke reactie mensen:thumbup
30 november 2008 om 22:44 #17397634ziet er echt super strak uit kris. :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
1 december 2008 om 10:16 #17397635Zeker mooi :D
1 december 2008 om 21:06 #17397636vette shit Kris!! echt waar, stoelverwarming is idd heerlijk, heeft KT ook;) wat een luxe! wil je autootje wel eens ‘lenen’;)
2 december 2008 om 11:56 #17397637Iemand die mij specifieke dingen van de corsa c kan melden ivm aankoop… we gaan zaterdag kijken bij een 1.2 16v uit 2002, 56000 op de teller onderhudshistorie ed erbij. Betreft een comfort.
2 december 2008 om 12:22 #17397638origineel gepost door custom
Iemand die mij specifieke dingen van de corsa c kan melden ivm aankoop… we gaan zaterdag kijken bij een 1.2 16v uit 2002, 56000 op de teller onderhudshistorie ed erbij. Betreft een comfort.Hoort niet echt thuis in deze topic jou vraag, maar goed,
Uit 2002 en 56000 km die zijn meestal in top staat, corsa c kwaal het schakel systeem ff goed uitproberen als die stroef gaat gelijk laten vervangen en luisteren of de motor goed loopt en geen vage geluidjes maakt wat bij mij het probleem was :P scheelt je een heleboel problemen, maar denk wel dat je bovag erbij krijgt….
Ik hoop dat dit je een beetje helpt en snel foto’s dan plaatsen he ;) :kewlpics2 december 2008 om 13:05 #17397639vraag ook ff of het gaskleppenhuis al vervangen is. want ik moest hem vervangen vierdagen na aankoop.
gelukkig was het in de garantie voor mij.verder zal het wel goed zitten. koop je hem wel bij de/een dealer?
2 december 2008 om 13:29 #17397640Staat bij een dealer indd. Er is een bon bij met dingen die recent zijn vervangen bij de Opel, verder alles erbij wat er bij moet zitten.
het is voor het vrouwtje die rijdt nu een corsa B 1.4 16v..
Ik weet dat dit niet de juiste plek was om te vragen, maar aangezien hier de corsa c eigenaren zitten..
2 december 2008 om 18:17 #17397641SORRRY FF OFFTOPIC
Heyy corsa c Vrienden
ik zet het ff vast hier, maar kheb een nieuwe radio gekocht omdat ik die ik nu heb te veel poes pas heb wat ik allemaal ni gebruik en ook nooit dvd kijk.
Dus hier komtie, ik heb hem nu terug gestuurd naar de leverancier omdat er een foutje in zat en hun gaan hem omruilen voor een nieuwe, dus over 3 weken heb ik een gloednieuwe radio binnen en wil hem dan gelijk verkopen, het enigste wat je dan niet er bij krijgt is het usb kabeltje maar dat is niet zo ramp want die is gebroken….de nieuw prijs is 300 euro altans ik heb wat rond gekeken op sites en kan heb daar vinden voor 280…Maar omdat ik niet moerlijk bent wil ik er 185 euro voor vragen dat lijkt me wel redelijk, en dat voor een gloednieuwe..
sommigen hebben hem al eens gezien en ook op het filmpje wat ik ooit heb gedropthet gaat om een lanzar en hier zijn de specs
Lanzar SD 36 MUB
4 x 80W ~ 6x RCA preout
RDS/EON Tuner met FM/AM
Last Position Memory
CD / CD-R / CD-RW / MP3 / VCD / DVD / MPEG4 compatibel
USB-ingang
Bluetooth
Gemotoriseerd ”Slide-Down” afneembaar front
Ingebouwd 3.6” (16:9) TFT-kleurenscherm
Resolutie: 1440 x 234 pixels
On-Screen Display
Treble / Bass / Balance / Fader / Volume controle
Preset EQ
PAL / NTSC
Anti-Shock mechanisme
Mute-functie
Selecteerbare inkijkhoek
A/V-uitgang / A/V-ingang
AUX-ingang ( 3,5mm Mini-Jack )
Rear Camera ingang
11 verschillende achtergrondkleuren
Afstandsbediening
Afneembaar frontIk hoor het graag van je, het liefst op me U2U je weet hoe het anders gaat.
ook niet discuseren over hoe en wat gewoon ff u2u;enik maak nog niet een apparte verkoop topic omdat hij pas over 3 weken weer terug komt en de mensen van de c als eerste een kans geef
dit is hem, hij is verstelbaargroetjes Aydee
5 december 2008 om 07:24 #17397642Wel stil ineens hoor :sleeping
5 december 2008 om 08:44 #17397643Tja,
Me 2de stoel zit er nog niet in, me achterbank nog niet en me raampjes zijn nog niet getint.
Om nog maar niet te spreken over de goorheid van me auto haha :P
Dus er valt weinig te showen ;)5 december 2008 om 15:02 #17397644leuk radiootje maar denk dat je m niet makkelijk kwijt raakt succes ermee
mooie stoelen hoor, had ook al beetje zitten kijken voor een leren interieur alleen het is nie goedkoop
en stel je vind iets op marktplaats dan is het 9 van de 10x helemaal rot of zelfde dag al weg
laten bekleden kost een best pakje geld dacht ik zomaar5 december 2008 om 19:54 #17397645Komende week ga ik mijn C verlagen. Het gaat me hierbij meer om verbetering van de wegligging dan om het uiterlijk. Ik wil natuurlijk niet al het comfort opgeven, want ik rijd zo’n 40-50.000 km per jaar.
Heeft iemand een tip voor ‘n goede verlagingsset? (hoogte, merk, enz.)
5 december 2008 om 19:55 #17397646origineel gepost door vincenttor
leuk radiootje maar denk dat je m niet makkelijk kwijt raakt succes ermee
mooie stoelen hoor, had ook al beetje zitten kijken voor een leren interieur alleen het is nie goedkoop
en stel je vind iets op marktplaats dan is het 9 van de 10x helemaal rot of zelfde dag al weg
laten bekleden kost een best pakje geld dacht ik zomaarwrm dat dan?
5 december 2008 om 19:56 #17397647origineel gepost door Mijncorsa.nl
Komende week ga ik mijn C verlagen. Het gaat me hierbij meer om verberot van de wegligging dan om het uiterlijk. Ik wil natuurlijk niet al het comfort opgeven, want ik rijd zo’n 40-50.000 km per jaar.Heeft iemand een tip voor ‘n goede verlagingsset? (hoogte, merk, enz.)
Ik rij 30000 km per jaar met een Koni sportkit (35mm verlaging)
te stellen van heel zacht(bijna origineel) tot erg hard.
5 december 2008 om 23:42 #17397648origineel gepost door Njoy_Corsa
origineel gepost door Mijncorsa.nl
Komende week ga ik mijn C verlagen. Het gaat me hierbij meer om verberot van de wegligging dan om het uiterlijk. Ik wil natuurlijk niet al het comfort opgeven, want ik rijd zo’n 40-50.000 km per jaar.Heeft iemand een tip voor ‘n goede verlagingsset? (hoogte, merk, enz.)
Ik rij 30000 km per jaar met een Koni sportkit (35mm verlaging)
te stellen van heel zacht(bijna origineel) tot erg hard.
Ah en zijn dat rode of gele Koni’s?
Ik had een stel gele Koni’s gezien (niet verstelbaar) van 30-30.
Zou dit niet te hard zijn voor alledaags gebruik?6 december 2008 om 16:00 #17397649vriend van me had ook zo een radio ander merk verder ziet alles het zelfde eruit
het heeft veel erop zitten maar niet je van het
misschien wil ik teveel instellen maar dvd laden etc dat duurde zo achterlijk lang
met bepaalde mp3 dvds liep die vast dat soort dingen
merk je als je een radio van een ander merk wat meer bekend staat voor degelijkheid
dat kost wel wat meer maar werkt vaak ook net even iets beter
en even tussendoor kreeg vandaar een brief van mn verzekering dat 3400 euro word over gemaakt naar mn rekening
eindelijk is het zover dat ze mij gelijk hebben gegeven met dat ongeluk
mag ook wel het is ondertussen al een half jaar geleden6 december 2008 om 16:11 #17397650ow nooit last van gehad :) maar beter :D nog plannen met het geld
6 december 2008 om 16:31 #17397651nee niet echt , wilde eigenlijk naar motorshow essen maar k weet neit wat te kopen
vind mn auto wel goed zo eigenlijk
ja een andere achterbumper moet erop aangezien ik deze kapot gereden heb door de afstand van mn band en de bumper
maar goed dat is nie zo heel duur -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.