Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 november 2008 om 20:07 #17397602
origineel gepost door Njoy_Corsa
Onder je gsi zit een sportonderstel (ongeveer 15mm lager dacht ik)
ja idd dat wist ik , maar als ik naar de auto van speedfreakR kijk en de mijne met dezelfde velgen scheelt dat meer dan 15 mm volgens mij :hmmz
of kwam hij net van de krik toen je de foto’s gemaakt heb ??
28 november 2008 om 20:14 #17397603Ik denk dat je je veren moet laten invetten dan kraken ze ook niet meer….. en hij zegt net dat hij een photoshop foto heeft geplaatst en heeft de logo’s er in het echt nog er nog gewoon op zitten.
@corsagek, ja hij kwam net van de krik maar voor heb ik wel ingeveerd maar achter niet bedenk ik met net.Dit is de corsa van b_elev met 4cm verlaging en mijn velgen dus.
28 november 2008 om 20:39 #17397604ok khad weeres te snel gelezen maar kzie het staan ja:)
Maarre veren invetten? Is dit normaal? zoja waarmee moet ik het invetten lijkt me niet handing dat et op me remmen komt:hmmz Kheb het idee da die over me schotel heen gaat en dat ik dat hoor maar kan me vergissen28 november 2008 om 20:58 #17397605origineel gepost door SpeedfreakR
Ik denk dat je je veren moet laten invetten dan kraken ze ook niet meer….. en hij zegt net dat hij een photoshop foto heeft geplaatst en heeft de logo’s er in het echt nog er nog gewoon op zitten.
@corsagek, ja hij kwam net van de krik maar voor heb ik wel ingeveerd maar achter niet bedenk ik met net.Dit is de corsa van b_elev met 4cm verlaging en mijn velgen dus.
zo is die van mij ook , dus ik ben genaaid bij de aankoop van mijn corsa C :hmmz
ik wou niet weer een verlaagde auto :P
28 november 2008 om 23:00 #17397606@ Boertje;
Zie ik dat goed? Blauw he?! :D De kleur die ik ook heb :) Zie je weinig :)
Wel leuk om te zien, zo ben ik ook begonnen….eerst andere velgjes …..toen alle kunststofdelen in kleur ….toen verlagen ……toen werd het tijd voor andere velgen ….en zo ging t maar door :D
Ben benieuwd naar meer foto’s en je plannen :)28 november 2008 om 23:35 #17397607origineel gepost door Boertje–87
thnx…
verder nog niet echt veel aan gedaan alleen andere velgen dan verlaagdt monroe reflex eronder,,
volgende week naar Essen daar maar eens een koffertje vol meenemen, hahade spiegels.. eeeehm weinig door te zien maar staat wel kicke vind ik
ik ga ook naar Essen, ff kijken of ze nog leuke dingen hebben liggen :P
De spiegels staan idd wel mooi. maar zijn dus niet praktisch?
@famous: is het niet grijs achtig? of komt dat door het licht?28 november 2008 om 23:40 #17397608Nee, is niet grijsachtig in ieder geval :) Volgens mij ist m’n kleurtje blauw ….juten blauw haha :D Hier reden de “undercover agentjes” in die kleur Corsa C :D
29 november 2008 om 08:37 #17397609Het gaat de goede kant op met de corsa ctjes jongens :D
29 november 2008 om 09:24 #17397610Inderdaad leuke Corsa C aanmeldingen :D
Straks kunnen we een C’tjes club oprichten ;)29 november 2008 om 09:40 #17397611origineel gepost door Famous
Inderdaad leuke Corsa C aanmeldingen :D
Straks kunnen we een C’tjes club oprichten ;)corsa c forum zoals CC-uk :P
Mijneis weer weg, achterbumper aanpassen :P
29 november 2008 om 10:02 #17397612origineel gepost door Wes_A.G.T.
origineel gepost door Famous
ja dat zou wel leuk zijn. maar zoiets is er eigenlijk al met idd, CC-uk en met corsadrivers forum.
Nee, is niet grijsachtig in ieder geval :) Volgens mij ist m’n kleurtje blauw ….juten blauw haha :D Hier reden de “undercover agentjes” in die kleur Corsa C :D:puke
hahahaha
bij ons rijd er een brandweer C rond, heb hem alleen nog steeds niet op de foto kunnen zetten :jerry
29 november 2008 om 11:50 #17397613origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Wes_A.G.T.
ja dat zou wel leuk zijn. maar zoiets is er eigenlijk al met idd, CC-uk en met corsadrivers forum.
Dat laatste is doodstil :sleeping:thumbdown
29 november 2008 om 12:08 #17397614ja dat is wel zo. maar dat vind ik sowieso met de meeste fora’s :sleeping
bij corsa-c.uk is het wel drukker maar vind het niet echt een super leuk forum. ik vind dit (opel-forum.nl) nog 1 van de beste eigenlijk. en dat zeg ik niet omdat we nu hierop bezig zijn hoor. :thumbup
maar anders zou “iemand” die hier een corsa C bezit en goed/handig met computers is, een nieuw forum/site moeten beginnen voor ons als Corsa C rijders :angel :P :thumbup29 november 2008 om 12:58 #17397615origineel gepost door MisterGSi
ja dat is wel zo. maar dat vind ik sowieso met de meeste fora’s :sleeping
bij corsa-c.uk is het wel drukker maar vind het niet echt een super leuk forum. ik vind dit (opel-forum.nl) nog 1 van de beste eigenlijk. en dat zeg ik niet omdat we nu hierop bezig zijn hoor. :thumbup
maar anders zou “iemand” die hier een corsa C bezit en goed/handig met computers is, een nieuw forum/site moeten beginnen voor ons als Corsa C rijders :angel :P :thumbupZou ik wel kunnen doen… volgens mij heb ik nog wel ergens een forum van me oude site… zal eens kijken of die ik kan ombouwen;)
en over veren in vetten wete ik zelf niet precies me oom heeft een vectra en die had het er laatst over, zal hem nog eens vragen.
29 november 2008 om 13:02 #17397616origineel gepost door SpeedfreakR
origineel gepost door MisterGSi
ja dat is wel zo. maar dat vind ik sowieso met de meeste fora’s :sleeping
maar anders zou “iemand” die hier een corsa C bezit en goed/handig met computers is, een nieuw forum/site moeten beginnen voor ons als Corsa C rijders :angel :P :thumbupZou ik wel kunnen doen… volgens mij heb ik nog wel ergens een forum van me oude site… zal eens kijken of die ik kan ombouwen;)
Ah kijk, dat zou mooi zijn :D :thumbup
en kan je het dan ook een andere naam geven? :angel29 november 2008 om 13:04 #17397617Verzin een naam :) heb hem gevonden ben hem nu beetje aan het aanpassen… gaat nog over Volvo :P me andere lievelingsmerk hahahaha
29 november 2008 om 13:45 #17397618Leef je uit op het nieuwe Nederlandse Corsa C forum:wors, http://CorsaC.messageboard.nl . Er moet nog wel veel gebeuren en als iemand nog iedeën heeft hoor ik het graagking:.
29 november 2008 om 15:04 #17397619ik heb me al aangemeld hoor king: :D
misschien ff een tip, ik kon dus niet in me eerste 3 posts een foto plaatsen, weet niet of jij daar wat aan kan doen? maar vond ik wel vaag eigenlijk…:hmmz
29 november 2008 om 16:07 #17397620Nee kan daar niet veel aan doen maar het werkt nu wel toch:) zie jullie op het Corsa C Forum:P
29 november 2008 om 16:27 #17397621damn dan krijg ik het nog druk , zit ook nog op het corsa a forum :P
29 november 2008 om 16:33 #17397622origineel gepost door SpeedfreakR
Nee kan daar niet veel aan doen maar het werkt nu wel toch:) zie jullie op het Corsa C Forum:Pja het is al aardig druk :P
komt allen naar corsac.messageboard.nl !!!! :jerry
origineel gepost door crossagek
damn dan krijg ik het nog druk , zit ook nog op het corsa a forum :Ptsja, je moet er wat voor over hebben :P ik zit nu ook op een paar fora’s. :hmmz
29 november 2008 om 21:06 #17397623Je moest eens weten hoeveel site’s en fora’s ik in mijn favorieten heb staan:P
29 november 2008 om 23:22 #17397624origineel gepost door Njoy_Corsa
Om maar weer ontopic te gaan…
mijn Corsa C heeft een tijdje terug een setje nieuwe wielen gekregen…
had er nog geen foto van gemaakt…Sinds vandaag zitten de originele 15″ sportvelgen er weer onder voor de komende tijd trouwens
Oz ultraleggera 17″
Continental Sportcontact 2 195/40-17Mooiste corsa op het forum vind ik :thumbup en die oz velgen zijn ook echt gruwelijk :thumbup
30 november 2008 om 11:44 #17397625Ik kwijl ook iedere keer weg als ik die corsa weer zie:kewlpics
30 november 2008 om 14:04 #17397626origineel gepost door SpeedfreakR
Je moest eens weten hoeveel site’s en fora’s ik in mijn favorieten heb staan:Phahaha ja bij mij kan ik het niet eens tellen :P
maar heb eigenlijk 5 á 6 startpagina’s :angel -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.