Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 november 2008 om 19:58 #17397577
ok dankje
26 november 2008 om 20:48 #17397578origineel gepost door corsajeroen
@mister gsi Velgen zien er mooi uit. Gave auto hebt je pa trouwens das ff wat beter dan die standaart ouwe lulle wagens zoals mijn ouders hadde:thumbdown
Was de service daar beetje goed bij velgenland? kwoon er denk 5 minuutjes vandaan mis ooit anders me velgen daar halenja is idd een mooie bak. rijd ook echt wel lekker snel :P
het is idd niet zo’n standaard ouwe lullenb bak :D
maar me pa is ook nog maar 52 :angelover de service: we gingen er eigenlijk naartoe om ff te kijken, maar er kwamen steeds meer mensen die ff langs kwamen om een bandje te wisselen, of nieuwe winterbanden.
(je ziet het ook wel een beetje op de foto dat er veel mensen staan te wachten)
volgens mij werken ze ook niet met afspraak maken daar.
dus me pa had zoiets van: die zijn wel mooi, heb je tijd? dan wil ik ze hebben.
en die gast zegt: ja hoor, neem een bak koffie en dan gaan wij aan de slag.
was zeker wel netjes. wel een drukke bedoening daar, maar dat hoort er denk ik bij :Dorigineel gepost door Njoy_Corsa
Spiegels komen van Irmscher… Dus zelfde als van de GSI.
daar moet ik helaas ff wat over zeggen. het zijn geen originele GSi spiegels hoor. zijn idd van irmwscher niet specifiek voor de GSi. :thumbdown
bij mij zitten ze er namelijk ook niet op :crymooie velgen bij de weg :jerry
26 november 2008 om 20:53 #17397579Ok… alle GSI vanaf model 2003…
De gsi spiegels zijn exact hetzelfde als de Irmscher spiegels,
fabrikant is Hagus die ook de spiegels voor bmw etc maakt.26 november 2008 om 22:44 #17397580@ njoy_corsa die achterspoiler die jij er op hebt welk merk is dat ??
ik zoek ook nog zoiets spoiler om mijn auto helemaal af te maken . lijkt volgens mij wel wat op de achterspoiler van lumma , maar daar kan ik geen goede foto’s van vinden helaas om ze echt te vergelijken :hmmz
27 november 2008 om 03:33 #17397581Achterspoiler is volgens mij ook irsmscher? Het kost flink knaken dat irmscher spul maar het maakt het wel heel netjes af!
27 november 2008 om 12:24 #17397582Hierbij mijn foto’s van mijn corsa met me nieuwe velgen (b_elev zijn oude velgen).
Omdat ik nu op mijn winterbandjes rij heb ik ze maar aan 1 kant erop gezet gewoon om even te kijken en I love it :wub. Moet alleen zeker wel even verlagen, lijkt net een SUV, maar dat komt pas weer in het voorjaar als deze velgen er echt onder gaan.
Dinsdag 2 Dec ga ik naar essen nog heel wat mooi spul halen en zal dan ook is me corsa schoon maken:hmmz27 november 2008 om 12:52 #17397583haha WOW die staat zeker hoog en jammer van je uitlaatpijpje :P
Maar verder echt super mooie corsa, lijkt beetje op de mijne.:kewlpics
27 november 2008 om 14:28 #17397584uhu zker, op de foto van achter zie je dat hij scheef staat:P en die uitlaat kom snel verandering in :) op Essen een nieuwe uitlaat fixen, en hoop hem dan in het midden te hebben met een Steinmetz achterbumperlipje:)
27 november 2008 om 19:14 #17397585origineel gepost door crossagek
@ njoy_corsa die achterspoiler die jij er op hebt welk merk is dat ??Spoiler is inderdaad van Irmscher zoals het meeste spul wat erop zit.
Ze hadden alleen niets voor de achterkant dus daar is een steinmetz lip gekomen met bijbehordende Steinmetz uitlaat.
27 november 2008 om 19:23 #17397586Netjes SpeedFreakR.
Staan leuk die velgen! Maar inderdaad, nogwel verlagen ;) Op naar de zomer en nieuwe pics dan! :D :D
27 november 2008 om 19:31 #17397587@ SpeedfreakR
kerel mijn oude velgen staan er bekend onder uit moet wel effe 4cm naar onder (niet meer anders kan je er nie meer fatsoenlijk mee rijden)
ziet er wel echt goed uit :wors suc 6 in essen ik spreek je wle op msn
27 november 2008 om 19:35 #17397588niet fatsoenlijk mee rijden? wat voor banden zitten erop dan?
27 november 2008 om 21:46 #17397589JAA heb echt weer zin in de zomer:angel. Verlagingssetje koop ik pas vlak voor de zomer.
@ Njoy_Corsa: Ronde:P ik zou het zo even niet weten dacht 205/40 ZR17 maar in ieder geval een lage schoft.
28 november 2008 om 02:50 #17397590speedfreakR leuke velgen :P Ze komen me alleen zo ontzettend bekend voor :hmmz:P
205-40-17 kan wel kloppen , want die heb ik er ook onder zitten , houd wel rekening met verlagen dat deze banden bij extreem inveren de wielkastrand wel willen raken ;)
28 november 2008 om 07:35 #17397591:P maarja ik ga geen rally’s rijden met me corsa dus extreem inveren komt haast niet voor (hoop ik:P) hoeveel is jou corsa verlaagd en hoe?
28 november 2008 om 13:07 #17397592king: 4 cm verlagen en alles gaat zoals het moet
:D suc6 ermee kerel
28 november 2008 om 18:34 #17397593zo hier even mijn corsa ..
is van 2001 interieur is niet echt mooi gwn standaard gaat volgend jaar helemaal op de schop.
hij is inmiddels verlaagt zal morgen eens een mooie fot maken als ik er aan toe kom.even een vraagje .,,. heb hem laatst verlaagt met gm verlagingsveren, maar nu hangt hij achter verder dan voor overdreven staat ie nu achterover zeg maar :S weet iemand daar een oplossing voor .
28 november 2008 om 19:12 #17397594hey boertje, welkom hier.
ziet er leuk uit, maar moeten wel ff betere foto’s komen idd.
wat heb je er verder aangedaan? hoe bevallen je spiegels? gaan de stootstrips er nog wel af?:puke
greetz bas28 november 2008 om 19:15 #17397595thnx…
verder nog niet echt veel aan gedaan alleen andere velgen dan verlaagdt monroe reflex eronder,,
volgende week naar Essen daar maar eens een koffertje vol meenemen, hahade spiegels.. eeeehm weinig door te zien maar staat wel kicke vind ik
28 november 2008 om 19:24 #17397596origineel gepost door SpeedfreakR
:P maarja ik ga geen rally’s rijden met me corsa dus extreem inveren komt haast niet voor (hoop ik:P) hoeveel is jou corsa verlaagd en hoe?volgens de garagehouder waar ik de auto gekocht heb , zitten er onder mijn auto geen verlaging en staat hij op de orginele veren + schokbrekers , maar als ik jou auto zo zie op die 17″ dan ga ik twijfelen of ik wel orginele veren er onder heb zitten :hmmz
28 november 2008 om 19:33 #17397597Onder je gsi zit een sportonderstel (ongeveer 15mm lager dacht ik)
28 november 2008 om 19:39 #17397598@ boertje-87
spiegels zijn zeker mooi. Heb je misschien foto van voorkant? Kheb ze zelf ook gekocht tijd geleden maar kmoet behoorlijk wat aanpassen Links zit die echt perfect maar rect zit grote kier tussen adapterplaat en auto. En me spiegel schijnt kompleet verkeerde kant op is ook niet verder mee bij te stellen. Kmoet dat ff aanpassen indien mogelijk. Er zit zowieso wel kier tussen spiegel en adapterplaat mja das op telossen. Had jij dit ook? En kzie dat je achterklep je embleem er ook af is had jij geen gaatje achterop? of heb je dit laten spuiten daarna?Maar verder nette corsa
28 november 2008 om 19:42 #17397599@boertje-87
Kzie dat je GM veren heb gebruikt voor je verlaging. Ben jij er te spreken over?
Ik eigelijk nietzo Ik heb wel een schroefsetje ervan maar toch
Als ik stuur hoor ik me veren ontzettend kraken Is enkel bij in en uit parkeren en bevoorbeeld hele scherpe bocht als ik ergens moet keren. Der is mij verteld moet inveren ofziets maar tis nu nog steeds. Hbe jij dit ook?gr jeroen
28 november 2008 om 19:52 #17397600hey ..
ben totaal niet te spreken over de veren haha,.
elke drempel veert ie te ver door daarom monroe reflex eronder gezet toch de verkeerde zuinigheid geweest jammer had beter iets meer kunne betalen en meteen schroefsetje kunne kopen .voor de rest heb ik niet echt last van kraken enzo maar hij staat aan de voorkant bijna 1.5 2 cm hoger dan achter . hah ade spiegels je ziet er slecht in idd en me rechter gaat automatisch weer naar buiten sleuven en kieren heb ik er idd ook tusssen zitten verder alleen erop geschoeft niks aan gedaan nog . is allemaal voor volgend jaar wordt het wel een dik project maar alles op z’n tijd. logo’s zitten er btw nog op zie nu dat ik een geshopte foto erop heb gezet28 november 2008 om 19:58 #17397601ok Nja over de stugheid van dit setje ben ik wel te spreken rijd echt als een plank. Maar vreemd dat die voor hoger staat kan dan beter andersom voor het gezicht. Ok ik heb ook met me spiegels rechts dat die ontzettend naar recht uitwijkt. Kwil er eerdaags aan beginne om te kijken of ik dat goed krijg(kdenk het wel) maar wacht ff tot et niet ijskoud is en niet regent :swear. Die kieren kan je wel weg plamuren dan ziet het er aardig uit. Mja kzie het vanzelf wel voor lopig liggen ze goed binnen. Maarre kben benieuwd wat er verder aan gebeurd.
Enkel hoe at het met je achterklep? dat embleem boven je slot is weg is dat gespoten daarna of heb je geen gaatjes:hmmz -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.