Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2008 om 23:41 #17397552
Ik bespeur hier dat er een trent gezet moet worden van jeeps? :P :P :D
Nee geintje, maar ik ben ook van mening dat het lager kan :) Ik kom ook overal overheen en het is ook mijn daily!! Gewoon 5 minuten eerder van huis …that’s all :P :D
25 november 2008 om 07:18 #17397553Zeker mooie velgen, heb ze zelf ook al enkele jaren :vertag
25 november 2008 om 10:46 #17397554hahaha ja dat ken ik , eerder vertrekken vanwege de drempels en dan rijd ik ook nog op de orginele veren maar ja die lumma achterbumper en voorbumper he die zijn zo laag :P:hmmz ( daarom pak ik tegenwoordig naar onbekend terrein de TR , die komt overal :P:thumbup)
25 november 2008 om 12:13 #17397555Nou ik ga dus heel vaak te laat weg:P. Dus moet al wat harder rijden omdat ik anders niet op tijd op mn bestemming kom. Maar in Amsterdam en omgeving liggen wat meer drempels dan in Putten of Friesland paul en kris:jerry
25 november 2008 om 14:32 #17397556Gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe laag (of hoe hoog) hij z’n auto wil ;) Ikzelf ben et eens met Famous, naar beneden gooien maar dan moet je er wel rekening mee willen en kunnen houden… Gewoon lekker pruttelend opt gemakje door de bebouwde kom :thumbup wachtend op een mooi stukje asfalt voor het betere bochtenwerk :jerry
25 november 2008 om 15:00 #17397557Het staat idd wel mooier als zulke velgjes heb…maar in een groote stad zoals hier in rdam en al die woonwijken enzo.. sterft het van de drempels njah ik noem het dan maar heuvels zo hoog zijn ze, maar daar blaas ik dan nog wel met 50 over heen maar dan raak ik wel die rubbere rand, met een verlaagde kan je ni meer normaal rijden hier,
25 november 2008 om 15:30 #17397558origineel gepost door Titanium
Nou ik ga dus heel vaak te laat weg:P. Dus moet al wat harder rijden omdat ik anders niet op tijd op mn bestemming kom. Maar in Amsterdam en omgeving liggen wat meer drempels dan in Putten of Friesland paul en kris:jerryik ben het met erik eens :D
maar een lage auto staat wel mooier. dat is gewoon zo.
maar ik durf het echt niet aan hier in de buurt met al die pleuris heuvels :swear25 november 2008 om 18:04 #17397559ja jongens ben het natuurlijk met jullie eens maar ik heb geen zin meer in aanlopen wat ik eerst had en zo een zeik
en daarbij ik raak nu al 9 van de 10 keer me bumperlip dus nog lager word ik niet zo gelukkig van
miss dat dat ooit nog komt maar nu even niet
daarbij heb ik um nu al 4cm lager gelegdking: dmv eibach veren
25 november 2008 om 21:38 #17397560wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .
Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .
25 november 2008 om 21:40 #17397561nergens last van:hmmz
25 november 2008 om 21:54 #17397562origineel gepost door crossagek
wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .
woont de nieuwe eigenaar in hoorn? hoe zag je B er ook alweer uit? heb nog niets zien rijden. ik werk namelijk in hoorn.
25 november 2008 om 22:04 #17397563Hahaha, ja rotterdam, amsterdam ….zijn inderdaad klote om te rijden …mee eens ;) In Amsterdam zijn vooral die taxi’s zulke aso’s …die drukken maar door en door. Maargoed, als paultje moet kiezen tussen een drukkende taxi of de auto schaaft stuk over de grond ..dan komt die taxi maar :P Neemt ie ook maar eens de tijd :P
Maar ik geef toe, het rijdt wel wat lastiger …
Maareh, Aydee …..een Corsa is NIET gemaakt om met 50 over drempels te knallen hoor :cry Ook zonder verlaging niet! :vertag25 november 2008 om 22:54 #17397564origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door crossagek
wij zijn in friesland bezig met een leuke inhaalslag kwa drempels hoor :P die dingen schieten hier ook als paddestoelen uit de grond .Ik heb eigenlijk best wel medelijden met mijn oude b corsa , daar was hier al niet mee over de drempels te komen en die irijd nu rond tussen hoorn en amsterdam, en daar kennen ze ook wel drempels idd .
woont de nieuwe eigenaar in hoorn? hoe zag je B er ook alweer uit? heb nog niets zien rijden. ik werk namelijk in hoorn.
zo heb ik em ingeruild , kenteken is LT-HT-15
26 november 2008 om 12:19 #17397565origineel gepost door corsajeroen
nergens last van:hmmzKom maar een keer weer naar mij dan kom je die heuvels niet over weet je nog :o:P
26 november 2008 om 12:33 #17397566origineel gepost door Famous
Maareh, Aydee …..een Corsa is NIET gemaakt om met 50 over drempels te knallen hoor :cry Ook zonder verlaging niet! :vertag
:angel:angel:angel
26 november 2008 om 13:21 #17397567origineel gepost door crossagek
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door crossagek
zo heb ik em ingeruild , kenteken is LT-HT-15
nee heb ik nog niet gezien volgens mij :hmmz zal er eens op gaan letten :angel
26 november 2008 om 13:32 #17397568oja, ff offtopic :D
ben vanmiddag ff met me pa naar velgenland in vijfhuizen geweest.
:kewlpics
vind het zelf ook wel mooie velgen eigenlijk.
en voordat iedereen hier begint te zeiken: ik heb ook al gezegd dat ie omlaag moet, maar het is zijn daily auto. dus dat zit er niet in :jerry
Oja deze stond ergens buiten achteraan. Opel Rekord 1900S :wub
Greetz Bas
26 november 2008 om 14:47 #17397569HAHAH vet man :D
En je pa ook een setje velgen gehaald :D
Of jij nog een xtra paar voor de winter :P26 november 2008 om 17:55 #17397570origineel gepost door Friebel
origineel gepost door corsajeroen
nergens last van:hmmzKom maar een keer weer naar mij dan kom je die heuvels niet over weet je nog :o:P
dat klopt ja:angel Maar hier in mijn buurtje is et oook ontzettend erg laat staan die buurt op me werk. Maar toch heb ik (nog) nix geraakt aan de onderkant. Enkel wel boze mensen achter me:P Maja dan gaan ze er maar voorbij
26 november 2008 om 18:47 #17397571Hee vijfhuizen. Dat is vlak bij mij
26 november 2008 om 19:14 #17397572@ bas mooi die velgen staan hem echt goed :thumbup
@jeroen ook je onderlip niet? ik raak hem nu al, en die van mij is van irmscher, dus ik vind het zonde om die eraf te rijden, en hij oogt ook al lager die van mij dus ik vind het wel best zo :P26 november 2008 om 19:23 #17397573Om maar weer ontopic te gaan…
mijn Corsa C heeft een tijdje terug een setje nieuwe wielen gekregen…
had er nog geen foto van gemaakt…Sinds vandaag zitten de originele 15″ sportvelgen er weer onder voor de komende tijd trouwens
Oz ultraleggera 17″
Continental Sportcontact 2 195/40-1726 november 2008 om 19:31 #17397574:o Wat een schitterende auto!! :wors
26 november 2008 om 19:48 #17397575@mister gsi Velgen zien er mooi uit. Gave auto hebt je pa trouwens das ff wat beter dan die standaart ouwe lulle wagens zoals mijn ouders hadde:thumbdown
Was de service daar beetje goed bij velgenland? kwoon er denk 5 minuutjes vandaan mis ooit anders me velgen daar halen
@friebel Kheb wel die onderlip maar die ligt nu op et schuurdakje wachten tot die klaar gemaakt word maar zin ontbreekt. En kheb gewoon et standaart zwart lipje nog inderdaad maar tot me verbazing nix geraakt terwijl die toch wel stukje lager ligt (ok kan lager) maar voorlopig is et ff goedzo@ njoy_corsa
mooie velgjes zijn dat
Zijn die spiegels origineel die je daar op hebt?26 november 2008 om 19:54 #17397576Spiegels komen van Irmscher… Dus zelfde als van de GSI.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.