Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 november 2008 om 10:37 #17397502
origineel gepost door MisterGSi
@erik: ik zou ze lekker rood laten, ooooffffffff….. chrome kopen. dat zal misschien ook wel mooi staan. :thumbup
@erwin: wat stond ie mooi te glimmen toen in de meern ;) :PHaha ja idd bas die van jouw ook :D alleen nu niet meer die van mij :o:o zodra me rug wat beter is dan was ik hem wel weer een keertje.. je holden teken op de achterkant ziet er goed uit
19 november 2008 om 12:37 #1739750319 november 2008 om 13:16 #17397504Nee maandag begonnen met werken en zat om 11 uur al weer thuis :( hoe staat het ervoor met je huis?
19 november 2008 om 13:23 #17397505oelala. wat een mooie skatjes :wors:thumbup:wors
19 november 2008 om 14:23 #17397506Dank jullie wel voor de reacties:D.
@ Paul: lager gaat hij niet; teveel drempels in de buurt. Het blijft mn vervoer en geen showding:P. En als hij nu nog lager gaat kan er straks niemand meer achterin omdat hij dan gaat aanlopen:P
@ Bas: Nee, 16 inch is een mooie maat voor mn corsa. 15 inch oogt iets te klein. 17 inch is net iets te groot. En met 17 inch is ie nog langzamer:o. Merk het verschil wel in vergelijking met mn vorige 15 inch velgen. een 1400 is al niet zo snel:), maar daar komt verandering in.
*aan het sparen voor Dbilas*:jerry bedoeling is 130 pk. Dit door middel van flowtec, flowmaster, flowpipe, chiptuning en groep a uitlaat. Hoop dat ik dan die 130 pk haal. Maar dat zal wel niet.
19 november 2008 om 14:24 #17397507Oja, en die velgenschade zag ik pas bij thuiskomst. Dus ze zeggen doodleuk dat is een stoeprandje.
19 november 2008 om 14:37 #17397508Heb ik ook gehad, bandjes laten wisselen en thuis zag ik allemaal krassen in 2 velgen.. hadden ze de velg verkeerd om op het apparaat gelegd. Ik meteen terug en dat werd wel goed opgelost.
Kreeg 2 leenvelgen en de mijne gingen naar de velgendokter. Paar dagen later weer netjes teruggewisseld en je ziet er niets meer van (die hulpjes die de velgen hadden verklooid waren er al niet meer toen..)Dus: teruggaan en zo op laten lossen. Suc6
19 november 2008 om 15:22 #17397509origineel gepost door Titanium
@ Bas: Nee, 16 inch is een mooie maat voor mn corsa. 15 inch oogt iets te klein. 17 inch is net iets te groot. En met 17 inch is ie nog langzamer:o. Merk het verschil wel in vergelijking met mn vorige 15 inch velgen. een 1400 is al niet zo snel:), maar daar komt verandering in.ik merk er niks van hoor dat ie minder snel is. en bij mij staan de 17 inchers mooier als 16 vind ik.
maar gelukkig verschillen smaken :Porigineel gepost door Friebel
Nee maandag begonnen met werken en zat om 11 uur al weer thuis :( hoe staat het ervoor met je huis?oh das balen man. wel al naar de dokter geweest?
de hypotheek is rond, dus zijn weer een stap verder :jerry maar gaat zeker de goeie kant op :D
jij krijgt over twee weken de sleutel toch?
19 november 2008 om 17:04 #17397510:D Erik, mijne is ook geen showauto maar daily ride :P Gewoon meer geduld hebben hahaha en stuiteren voor lief nemen ;)
Wel balen van je velg man, maar ik zou toch even terug gaan …niet geschoten is altijd mis toch?! :D
19 november 2008 om 19:01 #17397511hey, ik ben patrick, woon in westervoort en ben onderhand alweer 19 jaar en ik dacht laat ik me wagen ook hier maar es neerzetten:P
kheb hem nu al 7 maanden ofzo en is me 1ste auto king:
tis een gsi en is nog standaard op audio na en wat blauwe lampjes in dashboard:cool:
19 november 2008 om 20:01 #17397512tsjeee iedereen heeft als eerste auto meteen zo’n leuke auto. En dan te bedenken dat ik oud kadettje had en daarna weer 1 en jullie meteen mooie corsa. Doen jullie goed (Y)
Maarre nette auto. Enne is NOG standaart? wat zijn je verdere plannen
gr jeroen
19 november 2008 om 20:12 #17397513:D Netjess!! Patrick! :thumbup
Haha ja Jeroen, waar de jeugd tegenwoordig het geld vandaan haalt?!! hahaha :D
Mijn eerste wrak was een fiat punto hahaha en daarna de Corsa :wub19 november 2008 om 20:14 #17397514origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Titanium
@ Bas: Nee, 16 inch is een mooie maat voor mn corsa. 15 inch oogt iets te klein. 17 inch is net iets te groot. En met 17 inch is ie nog langzamer:o. Merk het verschil wel in vergelijking met mn vorige 15 inch velgen. een 1400 is al niet zo snel:), maar daar komt verandering in.ik merk er niks van hoor dat ie minder snel is. en bij mij staan de 17 inchers mooier als 16 vind ik.
maar gelukkig verschillen smaken :Porigineel gepost door Friebel
Nee maandag begonnen met werken en zat om 11 uur al weer thuis :( hoe staat het ervoor met je huis?oh das balen man. wel al naar de dokter geweest?
de hypotheek is rond, dus zijn weer een stap verder :jerry maar gaat zeker de goeie kant op :D
jij krijgt over twee weken de sleutel toch?
16 inch is de maat voor een corsa c :jerry ik ben al wel naar dokter geweest, maarja wel bewegen maar niet te gek maken en rustig laten herstellen.. En me huis krijg ik 1 dec. de sleutel gaat opschieten al :D maar wanneer krijg jij de sleutel dan?
19 november 2008 om 20:36 #17397515haha En dat ook nog wel tijdens de crediet cirsis. Geven de autohandelaren ze met grote kortingen weg ofzo:wtf kheb denk toch wat verkeerd gedaan:D. Mja als je het kan betalen moet je et wel doen beter goed dan elke weekend met pech langs de kant. Alhoewel ik met me oude autotjes wel altjd lol mee hebt gehad. En een deukje meer of minder maakte ook niet uit :wors
19 november 2008 om 21:06 #17397516Haha nee dat is zeker waar Jeroen!
Sinds ik deze auto heb heb ik veeeeuuul meer stress voor deukjes/krasjes van andere eikols die niet uitkijken, die niet kunnen parkeren enzo of je snijden en voor steenslag zorgen …..ga zo maar door hahaha :D
Vroeger gooide ik me blikje overal tussen ….tegenwoordig zoek ik wel een plekje in de hoek zodat ik hoogtens aan 1 kant nogmaar schade kan krijgen :P19 november 2008 om 21:14 #17397517haha En zelfs dat heeft geen nut. Kheb nu denk bijna 5 jaar me rijbewijs en kheb voor me corsa 5 andere auto’s gehad. Nog nooit heeft er iemand tegen aangezeten. Toen kocht ik corsa denk word nu tijd voor wat leuks. khad hem net een maand. keurig zuinig op. Kzet hem zoals jij al zegt zo neer dat er zo min mogelijk schade op kan. Kom zaterdag uit me werk zet hem naar loop maandag er naartoe iemand tegen me zijkant van me bumper aan. Al me lak daar weg. vloeken zeg toen:swear. Gelukkig moet er nog es wat gespoten worden cupspiegels en motorkap(steenslag) dus laat ikd at dan meteen meenemen mja aangeziend at ook weer ff geld kost rijd ik nu met die kras er steeds op daar irriteer je je echt aan. Kdenk je bent er toch verzekerd voor leg lekker briefje op me raam ofzo
19 november 2008 om 21:49 #17397518heeyy patrick volgens mij heb k jou welleens gesproken bij de mac in veenedaal (was toen met mn pa en zijn zwarte c).
mooie corsa heb je mangr patrick
20 november 2008 om 12:34 #17397519Sjesus iid weer zo’n gast die een C als eerste auto koopt. ik moest het ook doen met een afgeragd kadettje :cry
maar ziet er mooi uit man, welkom hier. zie dat je op je klep een vauxhall logo erop hebt, velgen lijken van een astra coupe turbo te zijn (?) en ik zie een K&N filter. dus zo standaard is ie ook niet toch? er kan natuurlijk nog wel veel meer aangedaan worden idd :p
wat zijn je verdere plannen?origineel gepost door Friebel
16 inch is de maat voor een corsa c :jerry ik ben al wel naar dokter geweest, maarja wel bewegen maar niet te gek maken en rustig laten herstellen.. En me huis krijg ik 1 dec. de sleutel gaat opschieten al :D maar wanneer krijg jij de sleutel dan?nee man 17 rules :wub :jerry
maar je weet niet hoelang het nog gaat duren zeker? maar dan kan je waarschijnlijk ook niet tillen met verhuizen :vertag ;) hahaha
ik krijg 15 december de sleutel, dus nog 3,5 weekjes :o :D20 november 2008 om 16:43 #17397520zijn gwoon orginele gsi velgen hoor king:
zit nu alleen ander filter op, woofer, andere radio versterker je kent het wel en blauwe lampjes in dashboard en neon onder bij de voeten king: en een andere antenne:P20 november 2008 om 16:44 #17397521origineel gepost door patrick corsac
heeyy patrick volgens mij heb k jou welleens gesproken bij de mac in veenedaal (was toen met mn pa en zijn zwarte c).
mooie corsa heb je mangr patrick
ja klopt;)
jij hebt ook een leuk ding zeg
dikke velgen enzo meteen, staat wel stoer:thumbup
ik kom je vast nog wel een x tegen20 november 2008 om 21:09 #17397522Hoe kan het dat je geen donkere GSI lichten hebt??
20 november 2008 om 22:26 #17397523over die velgmaat 17″
ik heb een 1.2 en hij trekt een stuk minder hard
dat ging ik dus vanzelf compenseren door meer gas te geven bij optrekken
en mja tankje gaat stukje sneller
als ik normaal rij dan rij ik op een tank 37 liter ofzo ongeveer 480 km als k geluk heb
woon werk verkeer voornamelijk
en ja t was ff wennen voelde aan alsof ik in een slak reed toen k van 14 naar 17 ging hehe
is zo weg na een paar dagen en t voetje beetje beheersen of je geld vliegt lekker weg :)20 november 2008 om 23:13 #17397524origineel gepost door Titanium
Hoe kan het dat je geen donkere GSI lichten hebt??ja idd :hmmz das wel raar :hmmz
@vincent: daar heb ik echt niks van gemerkt bij de mijne :hmmz21 november 2008 om 07:22 #17397525origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Titanium
Hoe kan het dat je geen donkere GSI lichten hebt??ja idd :hmmz das wel raar :hmmz
@vincent: daar heb ik echt niks van gemerkt bij de mijne :hmmzBij de eerste Corsa’s C waren dit de “gewone” rode achterlichten… ;)
De donkere zijn pas later gekomen voor de GSi’s en later ook bij de Silverline-versie :)21 november 2008 om 08:35 #17397526Kan wel zo zijn, maar dacht toch echt dat de gsi uit 2000 hier ook al donkere hadden. Silverline was te kiezen met dondere en zilvere versies.
Maar aan het kenteken en de grill te zien is dit al een 2003 model dus deze zou toch echt de donkere moeten hebben volgens mij.
En de velgen zijn 2004 stuks.
Maar verder wel :kewlpics -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.