Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 november 2008 om 18:25 #17397377
Nette wielen Titanium!:thumbup
Bij mij komt er nu ook een set OZ’s onder dan wel in 17″ en ultraleggera :cool:
3 november 2008 om 18:27 #17397378origineel gepost door Titanium
@ mistergsi: ze zijn mooi glad geworden. Echt keurig. 1 wielrant zie je wel paar kleine ‘deukjes’ maar het blijft plastic:)Dank voor de leuke reacties:) Overmorgen even donkere achterlichten (gsi) halen in Leiden:thumbup
Klopt heb ik ook. Dat zijn precies de aansluitpunten, voel maar eens achter de rand ;)
Doe je niks aan maar valt niet erg op gelukkig :)3 november 2008 om 18:30 #17397379moertjes misschien net ietsjes losser… maar je houdt het meestal wel een beetje hoor, had het met mijn vorige ook aan 1 kant.
3 november 2008 om 19:45 #17397380Ja, daar was het bij mij al te laat voor ;) Als het zich eenmaal gezet heeft maakt dat ook niet meer uit …maar het zit mij goed genoeg, wil het niet verprutsen door het warm te stoken of iets ;)
3 november 2008 om 19:52 #17397381origineel gepost door Famous
origineel gepost door Titanium
@ mistergsi: ze zijn mooi glad geworden. Echt keurig. 1 wielrant zie je wel paar kleine ‘deukjes’ maar het blijft plastic:)Dank voor de leuke reacties:) Overmorgen even donkere achterlichten (gsi) halen in Leiden:thumbup
Klopt heb ik ook. Dat zijn precies de aansluitpunten, voel maar eens achter de rand ;)
Doe je niks aan maar valt niet erg op gelukkig :)
@titanium:oke duidelijk. die lampen zullen er mooi bij staan. heb ze zelf ook uiteraard. maar zijn echt de mooiste lampen voor een C vind ik persoonlijk.
@Famous: is het bij jouw ook geschuurd zoals bij titanium?3 november 2008 om 21:20 #17397382Haha, blader jij maar eens rond op het forum Bas :P Ik heb genoeg foto’s gespammed ervan :jerry
Ik heb ook alles in kleur, bumpers, wielkast randen, deurgrepen, koffergreep, spiegels + spiegelkappen. En oogt hetzelfde als de rest van de auto, glad dus zoals het hoort naar mijn mening ;)
*edit*
Vooruit, omdak zo geil op me bakkie :P
3 november 2008 om 22:02 #17397383@ titanium
ok das dan best wel goed betaalbaar. Vooral omdat het zoveel werk is. Mja hoorn das niet zo’n probleem als et stukke scheelt is keuze makkelijk. Enne die zijstrips ik zie et verschil niet zo 1 2 3 maar meegespoten oogt zowieso stukke mooier. Mis als ik et ooit laat doen dan laat ik ze eraf halen. Mja nu die net verlaagd is wil ik eerst andere velgjes daarna denk ik mee laten spuiten. kword gek van elke keer dat zwart mooi maken en daarna ziet et er weer niet uit. Mja tis nu makkelijker herkennen zo je auto :Dgr jeroen
3 november 2008 om 23:17 #17397384origineel gepost door Famous
Haha, blader jij maar eens rond op het forum Bas :P Ik heb genoeg foto’s gespammed ervan :jerryIk heb ook alles in kleur, bumpers, wielkast randen, deurgrepen, koffergreep, spiegels + spiegelkappen. En oogt hetzelfde als de rest van de auto, glad dus zoals het hoort naar mijn mening ;)
paul, ik heb genoeg foto’s van je bakkie gezien hoor :P;)
maar ik wist ff niet meer of ze het bij jou hadden geschuurd of niet. sommige bedrijven die vullen het namelijk op heb ik gehoord.
dus vandaar :jerry4 november 2008 om 07:18 #17397385Ohw zo bedoel je haha, dan sorry voor de foto’s :P :P
Is het tenminste weer beetje ontopic ;) :P4 november 2008 om 09:38 #17397386Naja het blijft een hoop geld hoor Jeroen. Maar je moet er wat voor over hebben! Het is toch een hobby. Aan mijn auto is nu al zoveel verandert. En ik heb nog een hele lijst:D. Als je achteraf even zit wat een geld er al in zit:o
Nu wil ik nog gsi lichten, wiechersveerpootbrugge n voor en achter, en eventueel booskijkers aangelast.
Hierna ga ik sparen voor wat dblias spul.
4 november 2008 om 10:16 #17397387dat klopt ja maar vergeleken met prijzen hier is 750 stuk leuker bedrag. En gsi achterlichten mooie vooruitgang. Mis nog even je mistlampen zwart (met folie gaat perfect) met apk even afhalen dan weer nieuwe kost nix. Wat is trouwens dblias? Maar inderdaad kzat laatst ook ff te tellen wat et kost et zijn elke keer ”kleine” dingen maar et tikt aardig aan zo.
4 november 2008 om 10:16 #17397388origineel gepost door Famous
Ohw zo bedoel je haha, dan sorry voor de foto’s :P :P
Is het tenminste weer beetje ontopic ;) :Phahaha ja das waar. maar je moet weer is wat nieuwe foto’s maken man. deze foto’s heb ik al heeeeeeeeeeeeeel lang terug ook al gezien :D
origineel gepost door Titanium
Naja het blijft een hoop geld hoor Jeroen. Maar je moet er wat voor over hebben! Het is toch een hobby. Aan mijn auto is nu al zoveel verandert. En ik heb nog een hele lijst:D. Als je achteraf even zit wat een geld er al in zit:oNu wil ik nog gsi lichten, wiechersveerpootbrugge n voor en achter, en eventueel booskijkers aangelast.
Hierna ga ik sparen voor wat dblias spul.
huh GSi velgen? je hebt toch net nieuwe velgen?????
waar moet die wiechersbrug achter dan? in je achterbak?4 november 2008 om 10:29 #17397389Goed lezen bas; LICHTEN:P
Je ziet ze vliegen:jerry
4 november 2008 om 10:36 #17397390origineel gepost door Titanium
Goed lezen bas; LICHTEN:PJe ziet ze vliegen:jerry
Whahahahaha :jerry
ik zat op een andere site bij velgen te kijken dus heb idd niet goed gelezen :P hahahahaha :jerryachja… het is nog vroeg :angel
4 november 2008 om 13:16 #17397391origineel gepost door Famous
Ohw zo bedoel je haha, dan sorry voor de foto’s :P :P
Is het tenminste weer beetje ontopic ;) :Phahaha ja das waar. maar je moet weer is wat nieuwe foto’s maken man. deze foto’s heb ik al heeeeeeeeeeeeeel lang terug ook al gezien :D
:)
Ja, maar sinds me inbraak heb ik geen foto toestel meer :P
En kan beter me geld in de auto stoppen dan in de camera :angel :jerry
Moet binnenkort me vriendinnetje maar weer lief aankijken dat ik even wat foto’tjes kan maken. Al blijft dat lastig, want zij heeft to-taaaal niks met auto’s :thumbdown
Dus als ik vrolijk me auto ga wassen (lees: geen aandacht aan haar dus geef :P) en dan óók nog haar fototoestel wil lenen (reden laat ik dan weg uiteraard :D) word me kans al stuk kleiner :PNu is het trouwens sowieso niet leuk foto’s te maken :( Z’n winteroutfit met wieldoppen ziet er niet uit :hmmz
4 november 2008 om 16:20 #17397392oh vandaar das balen. maar het is bijna kerst toch? misschien dat de kersman je wat wilt geven? :P
4 november 2008 om 18:54 #17397393haha wie weet :)
5 november 2008 om 12:01 #17397394offffffff de goede sint :angel
6 november 2008 om 20:34 #17397395Of je vriendin:agent
Oke maar zonder gekheid.. Als je hier komt als we gaan wassen zal ik proberen en supergoeie camera te regelen…
6 november 2008 om 20:46 #17397396hahaha is goed hoor Syt! Alleen geen porem met me winterwielen joh :P Moeten we van de zomer dan maar eens even doen :) Maar voor die tijd kom ik alwel langs :P
6 november 2008 om 21:00 #17397397even klein vraagje
Kheb nu dus me corsa verlaagd. Maar kwil eerdaags even kijken of die nog even wat lager kan. Maarre nou ziet et zo me voorwielen vallen als bijna in me wielkast. als ik um meer verlaag heeft dit toch gevolgen met sturen? Dan kom ik toch tegen me wielkast aan? Kheb gewoon standaart 15” sportvelgjes
Famous hoeveel ruimtje heb jij tussen die zwarte lip onder je bumper en de grond? en je heb 14” toch?6 november 2008 om 21:12 #17397398Ik heb 14 inch winter wieltjes ja …met rubberlip tot de grond is 4cm ….
Maar als je wielen in de wielkast vallen hoef je niet problemen te hebben met sturen hoor, ligt aan de dikte van je band.
Mijn wielen vallen nét niet daarbinnen, maar dat komt omdat m’n 15 inch zomerwielen te breed zijn :D Al wil ik dat voor de zomer nog aanpassen ;) Wieltjes wat schuiner en toch nog verder omlaag :P :)
Ik zou zeggen, gewoon proberen ….denk dat het wel kan hoor bij jouw zo met deze wielen :) Lukt het niet, gewoon weer omhoog schroeven ;) En vergeet het uitlijnen niet :vertagMet de zomerwielen;
Af en toe ist alleen k*t rijden hier in de bossen ;) Dode egeltjes of zo’n trekker die een brok klei achter laat ….dat word netjes verdeeld over het wegdek door m’n rubberlip :P
7 november 2008 om 08:09 #17397399Over aanlopen in de wielkasten hoef je je geen zorgen te maken jeroen. Dan moet je al een mooi breed setje wielen hebben. Met orginele wielen heb je ook nog de maximale stuuruitslag.
Met mijn winterwieltjes (orgineel Sport met orginele bandenmaat) heb ik nergens last van, alleen loopt de band maar 3mm vrij van de veerpoot, maar ja dat is ook 3mm genoeg:jerry
7 november 2008 om 09:40 #17397400ok das mooi dan eerdaags maar ff proberen. En me tweede vraag was eigelijk ook moet ik elke keer me auto laten uitlijnen als die wat naar benenden of naar boven geschroefd is?
gr jeroen
7 november 2008 om 10:42 #17397401Volgens mij wel!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.