Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2008 om 12:28 #17397327
houd maar op over een crx , mijn vriendin wou ook een crx toen ze het rijbewijs had gehaald .
Ik heb haar duidelijk gemaakt dat die auto maar buiten het dorp moest parkeren en niet op mijn erf kwam te staan en dat als er wat stuk aan was ze het zelf moest repareren :P
nou toen was ze snel bijgedraaid en zeer tevreden met haar TR pk monster :P:P:P
24 oktober 2008 om 15:28 #17397328whahahahaha :wors
24 oktober 2008 om 17:31 #17397329na vandaag heeft de garage poging gedaan me auto te verlagen.
Mooi begonnen met me achter-as ziet er echt super uit. Beginnen ze aan me voorkant alles inelkaar gezet. Blijkt er 1 of andere schotel niet goed te zijn. Garage belt me op om het uit teleggen. Ik bel NLpower op waar die vandaan komt, hun leggen uit word vaak verkeerd in elkaar gezet moet je ff dit en dat doen. Ik bel garage op hij zegt nee al geprobeerd. Maar geef me maar ff nummer van nlpower dan bel ik even. Nette service. Vervolgens na veel heen en weer gebeld heeft de garage foto gemaakt opgestuurt. Hun doorgestuurd naar de fabrikant. Met de conclusie fabrieksfout:argue Ik natuurlijk meteen pissig. Eindelijk corsa laag na dus weer niet. Mja metee nlpower gebelt hun nog es uitgelegd. Hebben mij gezegd woensdag krijg je de goede binnen. Das wel meteen netjes opgelost. Dan rijd ik woensdag even langs de garage kijken hun of deze wel goed zijn. Dan weer ff inplannen en dan is die voor + achter lager. Nu is enkel de achterkant omlaag kdenk 4 cm nu hij vult echt mooie me wielkast op. En dan helaas nu maar even afwachten. Tis net of ik nu met een corsa rijd waarmee ik net weekend boodschappen heb gedaan:D Mja voor de mensen die foto’s willen zien dit weekend maak ik ze zondag ofzo dan staan ze er maandag of dinsdag op. als die helemaal klaar is komen er ook foto’s Mja kwas er weeres goed ziek van vandaag24 oktober 2008 om 19:01 #17397330Waar zat de fabrieksfout dan? In de veren of in de veerschotel? Omdat je orginele veren er wel altijd ingezeten hebben.
24 oktober 2008 om 19:06 #17397331uhh schotel geloof ik. Kheb eigelijk geen idee krijg gewoon compleet nieuw voor setje. Maar ja idd voorveren hebben er idd altijd ingezeten ja maar kheb schroefsetje besteld (had ik niet vermeld hierboven) en daar zat kw blijkelijk iets fout. maarre nu ik je toch spreek :D
Kheb me laten vertellen dat jij vmaxx eronder heb schroef maar mij word verteld door de leveranciers dat die er nog niet zijn. Kheb nu een ander merk geen idee hoe die ook alweer heet. en welk inch heb jij voor velgen? of nog leuker foto van zijkant van je auto:D Kben ff beniewd hoe laag ik kan gaan24 oktober 2008 om 19:14 #17397332Het is geen V-maxx maar lijkt er verdomd veel op. Ik moest mijn orginele veerschotel gebruiken bij KW heb je een complete veerpoot geloof ik die je er zo onder schroeft, tenminste voor 206 wel…
Foto’s houd je ff tegoed zit nu op een pc waar ik geen foto’s van de Corsa heb. Onder de Corsa rijd ik met 15 inch 8J rondom. Voor ET25 en achter ET15. Voor heb ik geen problemen met aanlopen, en achter als ik door een hobbel rijdt schuurt het aan:angel Wielrandje is al kaal van de lak, maar rijd dan zonder bumpstops. Als er achter net als voor ook een 195/45 omheen had gezeten dan had het niet aangelopen dus het is minimaal.
Zit wel een beetje te kijken voor 14 inch in dezelfde maten of breder… Heb ook nog genoeg andere dingen op de planning..
24 oktober 2008 om 19:22 #17397333ok vandaar. Kben benieuwd naar foto corsa ziet er goed uit :thumbup En idd garage heeft de veerschotel gebruikt de originele (stond ook in gebruiksaanwijzing) Maar et was de onderkant die problemen gaf. Kweet er zelf et fijne niet van kheb dat niet gezien hoe et eruit zag . maar kwam er op neer dat et fabrieksfout was. Ok maar dan weeet ik dat. kzat zelf al te denkel als ik ooit andere neem om idd 14 te nemen maar das nog een lange weg voorlopig is dit ff. daarna zie ik wel weer
24 oktober 2008 om 21:01 #17397334KW levert inderdaad complete veerpoten :vertag :D
25 oktober 2008 om 19:10 #17397335Hier dan de beloofde foto’s
Dit is mijn schroefsetje
26 oktober 2008 om 18:59 #17397336Staat er netjes bij zo Corsakris! Ik denk trouwens dat 14 niet zo mooi staat, dat is net te klein…
@corsajeroen suc6 met het verlagen enne onthou maar voor de volgende klusjes: soms zit het mee, meestal zit het tegen :P27 oktober 2008 om 11:50 #17397337ok dankjewel voor foto’s corsakris. Ziet er erg netjes uit. afgelopen weekend naar drenthe gereden met enkel dus de achter verlaging, maar et rijd wel lekker hor me vriendin vind et helemaal nix. maar et rijd stukken strakker.
@bigwill tja…. das waar maar dan nog is et wel balen. Komt wel weer goed ofzo Maar altijd lekkerder als et in 1 keer gaat27 oktober 2008 om 13:17 #17397338netjes hoor Kris :kewlpics
27 oktober 2008 om 19:52 #17397339:king: vandaag me kofferruimte eens klaargemaakt en strakgemaakt
(dus monoblok en condensator mooi op een overtrokken plank gemaakt en kabels erachter laten lopen)
vind het zelf heel goed gelukt laat maar horen wat jullie ervan vinden
27 oktober 2008 om 21:31 #17397340ziet er netjes uit. Enkel zie ik et dan goed dat je de kabels langs 1 kant hebt lopen en niet gescheiden van elkaar? Ik heb me plus rechts en tulps links gelegd. dit in verband met ruisen heb ik me ooit laten vertellen.
28 oktober 2008 om 17:31 #17397341Donderdag mn Corsa weer halen. Alles is gespoten, heb JBL speakers, een raamband en mn voorste ramen zijn geblindeerd. Kan niet wachten:)
Zondag ga ik ook mijn nieuwe velgen halen. Oz superturismo GT 16 inch:D
28 oktober 2008 om 19:22 #17397342origineel gepost door bigwill
Staat er netjes bij zo Corsakris! Ik denk trouwens dat 14 niet zo mooi staat, dat is net te klein…Ja ben ik ook wat bang voor, denk dat het met een mooi plat en strak bandje wel zal staan.. Eerst maar eens mooie 14 inchers tegenkomen
Nette inbouw b_elev. Zo kan je ook nog eens een kratje pils meenemen:thumbup
28 oktober 2008 om 20:47 #17397343Nette inbouw b_elev. Zo kan je ook nog eens een kratje pils meenemen
tnx wel maar net he
@corsajeroen heb dat idd net soals jou erin gebouwd ook om ruis te verkomen heb de kabel alleen verlengd om netter geheel te krijgen28 oktober 2008 om 20:56 #17397344ok vandaar mja netjes gedaan dan.
kzal van mijne ook als et daarachter af is foto’s maken. Kheb et helaas eruit moeten halen vanwege vakantie. tent paste er anders niet in:(Kheb vandaag trouwens me nieuwe veren binnen gekregen. Ze zagen er wel beter uit. dan die oude. die vielen er echt doorheen. Mja vrijdag hebben ze plek dus dan hoop ik dat ie dan eindelijk compleet laag ligt. Nu nog maar ff voor schut rijden:(
29 oktober 2008 om 07:14 #17397345Leuke inbouw inderdaad :) De kofferbak is nog stukje kofferbak :D
@ Jeroen;
Hahaha, tent gooi je toch op de achterbank?! :P Ik had ook geen trek om me hele kist eruit te trekken en los te halen. Gewoon netjes op de achterbank gestapeld haha, ging allemaal net :) Had weer wat meer comfort/steun in de rugleuning van de stoelen :P
Ben benieuwd naar pics van je verlaging! :thumbup29 oktober 2008 om 07:50 #17397346haha ja maar kijk. Me vriendin ging mee dus dan weet je het wel he. bank naar voren moeten klappen. 2 tassen stoelen camping koelkastje et ging rap zo. En op terugweg de nodige alcohol dus ruimte was goed benut :D
kzal als die verlaagd is zo snel mogelijk foto’s maken. Khad afgelopen weekend al een foto willen maken maar was ff vergeten :S29 oktober 2008 om 09:34 #1739734729 oktober 2008 om 12:36 #17397348@ mistergsi: heb je mn auto zien staan dan? Was ie nog heel?:jerry
29 oktober 2008 om 14:17 #17397349:wub en nog een update dit weekend
schmidt modernline velgen halen 3 delige 16inch
heerlijk:P
fotos komen zo spoedig mogelijk
29 oktober 2008 om 16:47 #17397350origineel gepost door Titanium
@ mistergsi: heb je mn auto zien staan dan? Was ie nog heel?:jerrynee ik ga er zaterdag naartoe. maar hij zei het via de mail :D
dus heb jouwe helaas niet kunnen bewonderen. hoopte hem nog te kunnen zien zaterdag :angel
dan maar via de foto’s :Dof je moet morgen als je hem hebt opgehaald ff langs purmerend rijden. dan kan ik hem ff zien :P
29 oktober 2008 om 18:34 #17397351Dan moet je ff je adres doorgeven haha. Rij er wel langs idd. Maar wat ga jij er zaterdag dan doen? Ook alles laten spuiten?
Zal foto’s zaterdag online gooien. Ben zo benieuwd. En zondag foto’s van mn oz superturismo gt’sking:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.