Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 oktober 2008 om 12:21 #17397302
origineel gepost door MisterGSi
hahaha alex :thumbupdus je bent dan weer regelmatig te spotten hier? :D heb je al internet thuis dan?
jah al 3 maanden maar geen com haha
20 oktober 2008 om 14:40 #17397303oh oke. dan word het lastig. hahahahaha
20 oktober 2008 om 17:31 #17397304nogmaals voor de duidelijkheid :afro ik ga geen airride kopen of iets dergelijks wilde het eerst wel omdat ik dat gezeik met die drempels zat was het is hier een 15km zone rijd voor geen donder met 30cm hoge drempels en verzakte wegen.
maar buiten dat wilde ik gewoon weten hoe en wat , mensen lopen allemaal te mekkeren airride zus en zo kut
maar waarom, waarom is het zo kut of is het gewoon stomweg jaloezie wat 5 van de 10 x volgensmij is
maar goed ik zie nu wat meningen :thumbup, helaas geen ervaringen ermee
@alphox : ik rij nu met orginele veren t zal wel beter rijden dan dat ik nu heb denk ik zomaar
@Famous : je kan toch die hoogte gewoon instellen dat je zelf wil, zoiets had ik begrepen
mijn plan was toen zodra ik bij die klote drempels kwam waar ik woon ff wat omhoog te gooien en de rest gewoon normaal gezakt mooi standje
maar waar ik niet aan gedacht had was dat mn wielen ook teveel naar buiten steken dan had ik als nog andere banden/velgen moeten kopen ook zou ik t kopen21 oktober 2008 om 16:31 #17397305hey mensen
http://roeie-gek.hyves.nl/fotos/353241451/0/DkrC/
zo ziet mn corsa er tot nu toe uit:D21 oktober 2008 om 16:54 #17397306netjes hoor
dat is standaard die gril in t chroom ?21 oktober 2008 om 18:42 #17397307Ja, dat heb ik ook. Is standaart
21 oktober 2008 om 18:43 #17397308op 2003 modellen alleen dacht ik?
21 oktober 2008 om 19:02 #17397309Volgens mij wel ja. 2004 heeft die nieuwe bumpers. 2001 heeft zwarte grill
21 oktober 2008 om 21:08 #17397310Chrome gril is vanaf 2003.
Mijn auto komt uit oktober 2002 en heeft het dus nog niet.
Opzich wel netjes, maar liever alles in kleur :DLeuke auto verder corsalisious :D en je vriendin ook :jerry
22 oktober 2008 om 11:44 #17397311grill is idd na vanaf 2003 modellen.
ben het verder eigenlijk met paul eens :angel :jerry23 oktober 2008 om 21:16 #17397312origineel gepost door vincenttor
ja en dat is het nu juist of bespeur ik enige jaloezie ?
ik wil helemaal niet laag zijn had het niet verwacht ook dat het zo over de grond zou schrapen
aangezien hier drempels zijn waar zo goed als bijna elke auto op vastloopt zelfs al heb je er niets aan veranderd
maar goed maakt niet uit
ga jij toch lekker stoer omrijden en weet ik wat , zit ik niet op te wachten
en dan nog lees je niet helemaal wat ik zeg want ik heb er al vanaf gezien…..
onderbouw het “fuck airride” is dan
geef een goeie reden waarom het zo slecht verrot nep weet ik wat is ?Keep your pants on kerel!!
Ik vind alleen dat als je laag wilt rijden dat je dan je dat moet doen met de voor en de tegens die daar bij horen. Ik zeg ook helemaal niet dat ik airride niet mooi vind maar zou het zelf nooit onder mijn auto zetten.
En over dat jaloers… daar laat ik me maar niet over uit, zielige opmerking.
Ik ben trouwens CorsaKris op mijn vriendins account voordat je haar begint aan te vallen:puke
origineel gepost door Titanium
Sommige mensen hebben nogal scherpe mening die ze nogal duidelijk moeten verkondigen. Ieder zn ding vind ik.Ja wat is een scherpe mening als je reet al is aangebrand omdat iemand fuck airride zegt.. Zoals je al zegt ieder zijn mening.
23 oktober 2008 om 21:22 #17397313zoals al eerder gezegd, je kan best laag gaan (m’n gtc staat ook best laag) en goed rijden en ook nog normaal over een drempel. je veert ook minder in dus je zal minder snel aan de grond hangen door stuiteren van de auto enzo…
ik heb ook al ‘s nagedacht over airride op de gtc, maar je hoort slechte verhalen dat het minder rijd als een goede schroefset… ik heb er geen ervaring mee verder…
23 oktober 2008 om 21:31 #17397314@CorsaKris:
lezen is blijkbaar niet je sterkste puntzal je nog een x helpen , een paar posts terug zei ik
“ik wil helemaal niet laag zijn had het niet verwacht ook dat het zo over de grond zou schrapen”
heb nooit gezegd dat ik laag wilde zijn
en dat ik zo reageer op fuck airride, dat heb ik ook gewoon verteld waarom
je bent namelijk de zoveelste die zegt fuck dit fuck dat,. misschien wel makkelijk je mening te delen waarom het zo fuck is
wie weet behoed je wel iemand van t gebruike/kopen van dat gene
maar ja niet iedereen denkt er zo over….en hou nou maar op je had al gelijk voordat je erover begon
23 oktober 2008 om 21:41 #17397315Ik zeg ook helemaal niet dat jij laag wilt zijn! Dat staat nergens ik geef alleen maar mijn mening en jij maakt je eigen vehaal ervan! Wat nou lezen?!:vertag
En als je dus een beetje goed gelezen hebt snap je ook waarom IK nooit geen airride zou kopen. :hmmz
23 oktober 2008 om 22:01 #17397316haha ik kon het heel even niet laten hoor
wat staat hier dan ?“Keep your pants on kerel!!
Ik vind alleen dat als -> je <- laag wilt
en Ik ben trouwens CorsaKris op mijn vriendins account voordat je haar begint aan te vallen”
je had het toch tegen mij of niet :hmmz
misschien heb ik t verkeerd opgevat je maar zoals ik t gelezen heb lijkt het toch duidelijk dat je het tegen mij hebt.
en stop nou maar zoals k net zei je had gelijk voordat je begonnen was
stuur maar een pm met wat je me wil melden, t begint al weer nergens op uit te draaien
ga je toch erover door hier te spammen over niets word het denk ik niet op prijs gesteld23 oktober 2008 om 22:06 #17397317ja hij heeft het ook tegen jou , maar corsakris zit op de account van zijn vriendin die bliksems is hier op het forum .
( dus als je wilt reageren moet je op corsakris reageren en niet op bliksems , dat probeert corsakris je duidelijk te maken :hmmz , en ja als we het dan over goed lezen hebben dan lezen we blijkbaar in friesland iets beter dan aan de andere kant van de dijk :jerry:jerry sorry kon het niet laten :angel )
oh ja ik heb ook weer wat veranderd , ik heb sinds maandag ook silver light knippers aan de voorzijde :thumbup
23 oktober 2008 om 22:15 #17397318dat snap ik nou ook wel weer dat hij op zn vriendin zn account zit, dat zette ik er alleen neer dat het wat duidelijker werd voor andere mensen die misschien zomaar inspringen op dit “sensationele” verhaal
en dan is t nog mooier jij beweerd dat ze beter lezen aan die kant van de dijk
haha blijkbaar niet:angel
lees een paar posts terug ik reageerde nadat hij het vermeld had met , ja lees goed :) :
‘
Gepost op 23-10-2008 op 21:18 Bewerk Post Reageer met een Quote
@CorsaKris:
lezen is blijkbaar niet je sterkste punt
mooier kan niet maar goed ik zal het natuurlijk “alweer” verkeerd hebben
maar hou er nu maar over op, gaat nergens over :jerry23 oktober 2008 om 22:19 #17397319Ik hoop dat hier nu het laatste woord hier over gesproken is, vincent weet nu wat ik bedoel.
Ff ontopic:
Vandaag de Corsa een groot beurtje gegeven en mijn lieverd heeft me even geholpen:wub (Anders wordt de 206 ook niet verlaagd:vertag:jerry)
23 oktober 2008 om 22:40 #17397320TEN EERSTE: WAAR GAAT HET HIER ALLEMAAL OM???!!!!:wtf
iedereen lult hier langs elkaar heen. lijkt wel alsof mensen ruzie maken om iets waar ze dezelfde mening over hebben :hmmz :thumbdown
@corsakris: hoeveel auto’s hebben jullie? :hmmz corsa, vectra, 206, :hmmz
@crossagek: heb je ook die van phillips? staat beter he? :kewlpics23 oktober 2008 om 22:52 #17397321origineel gepost door MisterGSi
@corsakris: hoeveel auto’s hebben jullie? :hmmz corsa, vectra, 206, :hmmzMijn vriendin heeft een 206 en zelf heb ik een Corsa. Mijn ouders hebben een Astra H en mijn schoonouders een Vec C station. Haar oom heeft een Vec GTS. Mijn ouders hebben bijna hun hele leven Opel gereden, het is me dus met de paplepele ingegeoten:jerry Als ik met iets anders thuis was gekomen hadden ze mij onterfd:P
23 oktober 2008 om 22:56 #17397322Je had eerst toch een crx???:o
23 oktober 2008 om 23:09 #17397323SSST ik ben ook al een deel van de erfenis kwijt
23 oktober 2008 om 23:13 #17397324Wel een vooruitgang. Naja, opel is ook niet alles. Mn ouders hebben in de vroege jaren kadett gereden. Nooit meer een opel wil me mama hebben.
24 oktober 2008 om 06:14 #17397325origineel gepost door MisterGSi
@crossagek: heb je ook die van phillips? staat beter he? :kewlpicsja ik heb die van philips en binnenkort haal ik nog een setje voor mijn corsa TR aangezien hier ook witte knippers in komen aan de voorkant .
24 oktober 2008 om 10:37 #17397326origineel gepost door CorsaKris
origineel gepost door MisterGSi
@corsakris: hoeveel auto’s hebben jullie? :hmmz corsa, vectra, 206, :hmmzMijn vriendin heeft een 206 en zelf heb ik een Corsa. Mijn ouders hebben een Astra H en mijn schoonouders een Vec C station. Haar oom heeft een Vec GTS. Mijn ouders hebben bijna hun hele leven Opel gereden, het is me dus met de paplepele ingegeoten:jerry Als ik met iets anders thuis was gekomen hadden ze mij onterfd:P
aha. je was op sevenum toch met die vec?
crx? :wtf tsja, daarin moet ik je ouders toch wel gelijk in geven :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.