Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 oktober 2008 om 11:21 #17397277
ik heb ook een kleinere antenne op mijn dak, maar ik heb prima ontvangst…. komt misschien omdat de mijne van metaal is en niet van flubber?
17 oktober 2008 om 15:37 #17397278ik denk dat ik in essen ook maar ff ga kijken voor zo’n antenne. ziet er veel beter uit. en voor de radio hoef ik het niet te doen. heb nu ok al niet veel bereik. en luister eigenlijk toch alleen maar cd’s of dvd’s.
17 oktober 2008 om 21:06 #17397279wanneer ga je naar essen ?
welke dag bdoel ik ?17 oktober 2008 om 21:35 #17397280ik ga er 5 december naar toe. dacht dat dat een vrijdag is. ga jij ook?
18 oktober 2008 om 10:12 #17397281Maar als je je spoiler erop plakt dan kan je ni meer door de carwash toch?
ruktie heel je spoiler eraf18 oktober 2008 om 10:26 #17397282Jij vloekt man! :argue:argue:argue
Ik ga NOOIT door een wasstraat! :vertag :D :DMaareh, dat terzijde …….als het goed is moet zo’n wasstraat wel kunnen hoor haha, die dingen zijn toch niet modelgericht? :P Zou niet zo handig zijn ;)
:jerry
18 oktober 2008 om 10:34 #17397283Trouwens,
ik ga volgende week zaterdag lekker klussen aan de auto ….
Vriend van me werkt bij zo’n poets bedrijf en daar mag ik volgende week lekker rommelen :)
Maar nu vroeg ik me af …..Mensen die hun auto wel eens gepolijst hebben enzo, welke spullen hebben ze gebruikt?
En daarbij doel ik niet alleen op merken, maar meer op echt het product.
Ik heb hier een tube liggen van ;
cartec refinish A1, paint control ultra strong compound blabla siicone-free.
Deze haalt wel krasjes weg, ik gebruik hem wel voor kleine krasjes die ik er dan met de hand uitpoets …maar is die bijvoorbeeld ook geschikt voor het compleet polijsten van de auto?Nou brand maar ff los ;)
18 oktober 2008 om 11:02 #17397284wasstraat?????? :wtf Foei alex.
wie gaat er nou door de wasstraat? dat is nooit goed voor je auto man. :P
ben het met paul eens, denk dat het niet uit maakt. anders zouden niet alle auto’s door een wasstraat kunnen.lekker zelf wassen rules :wors
18 oktober 2008 om 16:16 #17397285origineel gepost door Famous
Trouwens,ik ga volgende week zaterdag lekker klussen aan de auto ….
Vriend van me werkt bij zo’n poets bedrijf en daar mag ik volgende week lekker rommelen :)
Maar nu vroeg ik me af …..Mensen die hun auto wel eens gepolijst hebben enzo, welke spullen hebben ze gebruikt?
En daarbij doel ik niet alleen op merken, maar meer op echt het product.
Ik heb hier een tube liggen van ;
cartec refinish A1, paint control ultra strong compound blabla siicone-free.
Deze haalt wel krasjes weg, ik gebruik hem wel voor kleine krasjes die ik er dan met de hand uitpoets …maar is die bijvoorbeeld ook geschikt voor het compleet polijsten van de auto?Nou brand maar ff los ;)
Dan niet naar Friesland komen om te polijsten:hmmz:jerry
Als hij bij een poetsbedrijf werkt staan daar ook wel spullen om te polijsten. Zou ff vragen of je dat mag gebruiken.
En goed nat polijsten hoe natter hoe beter!! Dit ivm brandplekken
18 oktober 2008 om 16:27 #17397286Niet alle auto’s kunnen door de wasstraat.
met een “uitstekende” spoiler kan je niet door de wasstraat.
(weet ik helaas ook uit ervaring)ook de mini met cooper spoiler is een bekende met dat probleem
18 oktober 2008 om 17:02 #17397287ik gooi die van ons ook nooit door de wasstraat
gewoon zelf wassen op de oprit, of ff in zo’n wasbox, das ook ngo wel te doen, al zitten daar ook wel ‘s zooi in in de borstel maja… dan maar weer keer polijsten ;)
18 oktober 2008 om 17:19 #17397288origineel gepost door CorsaKris
Dan niet naar Friesland komen om te polijsten:hmmz:jerry
Als hij bij een poetsbedrijf werkt staan daar ook wel spullen om te polijsten. Zou ff vragen of je dat mag gebruiken.
En goed nat polijsten hoe natter hoe beter!! Dit ivm brandplekken
Hahaha kerellll ik kom zeker nogwel die kant op ook! Eerst maar eens zien wat het word zaterdag! Moet eerst nog gezeik met de vrouw overleven :(
Ik heb verder geen idee voor hoe of wat zaterdag, maar kan het beter van tevoren zoveel mogelijk info verzamelen dan dat ik daar sta …..en alles tot me beschikking heb maar niet weet wat ik mag / moet gebruiken! :PMaar in ieder geval dus flink nat! :thumbup
Nogmeer tips?19 oktober 2008 om 03:26 #17397289origineel gepost door alphox
ik gooi die van ons ook nooit door de wasstraatgewoon zelf wassen op de oprit, of ff in zo’n wasbox, das ook ngo wel te doen, al zitten daar ook wel ‘s zooi in in de borstel maja… dan maar weer keer polijsten ;)
Ik doe het idd in zo’n box. maar neem me eigen emmer mee. :thumbup
deze vul ik met sop muit de borstel. (zet programma op borstel en doe de borstel in de emmer. als de emmer vol is, programma op wassen (met spuit)).
daarna met spons wassen.
daarna afspoelen.
daarna hete wax.
daarna droog naspoelen(of zo iets).:jerry
19 oktober 2008 om 08:41 #17397290origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door alphox
ik gooi die van ons ook nooit door de wasstraatgewoon zelf wassen op de oprit, of ff in zo’n wasbox, das ook ngo wel te doen, al zitten daar ook wel ‘s zooi in in de borstel maja… dan maar weer keer polijsten ;)
deze vul ik met sop muit de borstel. (zet programma op borstel en doe de borstel in de emmer. als de emmer vol is, programma op wassen (met spuit)).
daarna met spons wassen.
daarna afspoelen.
daarna hete wax.
ja daar heb ik meestal de tijd niet voor, tis vaak genoeg, nog ff snel de auto wassen ;) met dit weer ist dweilen met de kraan open, overal traktoren enzo dus je auto zit nadat je ‘m gewassen heb en voor je thuis ben al onder de modder :(
19 oktober 2008 om 10:09 #17397291origineel gepost door MisterGSi
ik ga er 5 december naar toe. dacht dat dat een vrijdag is. ga jij ook?ja moet even kijken hoe de planning is, had we plannen gemaakt tijdje geleden om erheen te gaan lijkt me wel leuk om te zien
wilde eerst eigenlijk die airride set aanschaffen daarik moet nog wel een nieuwe achterbumper hebben :D
19 oktober 2008 om 14:36 #17397292origineel gepost door alphox
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door alphox
daarna met spons wassen.
daarna afspoelen.
daarna hete wax.
ja daar heb ik meestal de tijd niet voor, tis vaak genoeg, nog ff snel de auto wassen ;) met dit weer ist dweilen met de kraan open, overal traktoren enzo dus je auto zit nadat je ‘m gewassen heb en voor je thuis ben al onder de modder :(
ja het weer zit niet echt mee wat dat betrefd, maarja… ik heb zoiets van, als ik het gewoon zo blijf doen dan blijft ie ook wat langer schoon en blijft het viel minder goed zitten.
origineel gepost door vincenttor
origineel gepost door MisterGSi
ik ga er 5 december naar toe. dacht dat dat een vrijdag is. ga jij ook?ja moet even kijken hoe de planning is, had we plannen gemaakt tijdje geleden om erheen te gaan lijkt me wel leuk om te zien
wilde eerst eigenlijk die airride set aanschaffen daarik moet nog wel een nieuwe achterbumper hebben :D
Airride? :wtf ga je dat doen dan? wat moet dat gaan kosten dan?
ik wou ook me bumpers daar gaan kopen, maar voor de prijs maakt het dus niks uit. dus zit te twijfelen.
maar ga er wel naartoe. lijkt me echt heel vet.19 oktober 2008 om 16:00 #17397293de prijs maakt dus blijkbaar geen verschil :S
ik kreeg te horen van iemand die hier ook woont dat zn neef daar in essen een airride gekocht ahd voor minder en hij zelf ging er ook elk jaar heen omdat het goedkoper is dan in nl
en airride wilde ik toen omdat die voorbumper lip steeds over de grond schuurde en ik het helemaal zat was
dus dacht als ik airride koop dan zet ik m wat omhoog als ik bij die kut drempels hier ben
maar aangezien ik nu een andere voorbumper richer ofzo heb heb ik geen last er meer van
toch wil ik wel ff kijke wie weet is het toch goedkoper19 oktober 2008 om 18:56 #17397294Fuck airride. Kkijk naar Mister GSI zijn onderschrift:vertag
19 oktober 2008 om 20:07 #17397295ja en dat is het nu juist of bespeur ik enige jaloezie ?
ik wil helemaal niet laag zijn had het niet verwacht ook dat het zo over de grond zou schrapen
aangezien hier drempels zijn waar zo goed als bijna elke auto op vastloopt zelfs al heb je er niets aan veranderd
maar goed maakt niet uit
ga jij toch lekker stoer omrijden en weet ik wat , zit ik niet op te wachten
en dan nog lees je niet helemaal wat ik zeg want ik heb er al vanaf gezien…..
onderbouw het “fuck airride” is dan
geef een goeie reden waarom het zo slecht verrot nep weet ik wat is ?19 oktober 2008 om 22:47 #17397296Sommige mensen hebben nogal scherpe mening die ze nogal duidelijk moeten verkondigen. Ieder zn ding vind ik.
Morgen mn Corsa een week kwijt:( Staat hij bij de spuiter
20 oktober 2008 om 05:37 #17397297dat omrijden is ook grote onzin vind ik, ik had m’n corsa b gsi ook super laag staan, m’n voet kon er vanvoor niet meer onder, maar ik woon ook in een dorp met veel drempels, maar ik hoefde nooit om te rijden hoor, sloeg bijna nooit op de grond, als je beetje fatsoenlijk rijd
wat ik wel gehoort heb van airride is dat het minder rijd als bv een schroefset of een fatsoenlijke verlagingsset…
20 oktober 2008 om 07:45 #17397298:) Ik heb geen ervaring met air ride maar naar mijn mening blijft het wel nep …
Beetje laag voordoen en ondertussen als jeep rond tuffen :P
Wel is het gaaf om zo je auto even omlaag te kunnen laten gaan ;) Zeker voor een mooie fotoshoot of iets!Maargoed, wie laag wil zijn moet omrijden ………dat klopt wel hoor :P
Poosje terug naar me werk hadden ze de weg afgesloten, moest ik door een wijk heen en busbaan oversteken …….en je raad het al …..daar is niet bepaald rekening gehouden met hoogte van drempels voor een auto!
Gevolg was, elke ochtend op dat punt, draaien en in z’n achteruit er overheen :P min of meer omrijden dus :P
Maargoed, over het algemeen nergens last van …..gewoon stug genoeg setje hebben :D20 oktober 2008 om 11:02 #17397299vincent moet het helemaal zelf weten als hij airride wilt kopen vind ik.
en met mijn onderschrift bedoel ik: wie zijn auto zo verlaagd dat hij amper ergens een straat in kan rijden moet niet zeuren en gewoon omrijden. :angel
mijn B-tje was ook ontzettend laag. heb me middendemper er nog ondervandaan gereden op een drempel in mijn straat. :swear
maar ieder zijn eigen ding :D laag rijden is wel echt vet mooi, het liefst verlaag ik hem ook maar dan kom ik me straat never nooit meer in.20 oktober 2008 om 11:55 #17397300Wat een KaaBaall maken jullie joh :P lekker doen wat je zelf leuk vindt.
Vanaf volgende week ben ik er weer wat vaker want me com is stuk thuis maar ga een laptop van de week halen.nog leuke picss gemaakt??:D
20 oktober 2008 om 12:07 #17397301hahaha alex :thumbup
dus je bent dan weer regelmatig te spotten hier? :D heb je al internet thuis dan?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.