Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 september 2008 om 13:51 #17397127
@crossagek: ik heb ze bij halfords gekocht. zijn van philips. silvervision heten ze. kostte iets van 18 euro ofzo. :hmmz
@Alex: thnx. staat echt beel beter als die eerste :P30 september 2008 om 19:33 #17397128@misterGSI: jij hebt de goeie van Philips die nog net zoveel licht geven als de originele.
er zijn ook lampjes waar meer chroom op zit maar ook duidelijk minder licht geven.
ik had eerst de philips silvervision en nu “gewoon” verchroomde maar die geven veeel minder
licht. Bij mij komen er weer philips lampjes in ;)1 oktober 2008 om 09:45 #17397129Even een update :P
De proefrit was alles, behalve goed ….
Voor mij helaas geen Corsa D. Pluspunten zijn interieur en comfort en stilte. Nadelen zijn zicht en vooral de rij eigenschappen doelend op vlot rijden. Ik vind de auto totaal niet vlot, even snel invoegen of een auto inhalen kan je wel vergeten. Ik heb stukken plankgas gereden en zat echt om me heen te kijken wanneer de auto erop zou reageren.
Wanneer de auto enigsinds van z’n plek komt, is als je de toeren boven de 4000 houd. Maargoed, dat noem ik niet lekker rijden.
En het bedrag dat ik voor me Corsa terug kreeg klopte wel, maarrrrr dat was gebasseerd op een soort lease plan. 3 jaar erin rijden, restbedrag betalen (van nieuwwaarde gerekend!!!!) of inruil en bijleggen op wéér een nieuwe opel. Nou nee dank je, daar zat ik niet op te wachten.Enige waar ik nu nog twijfel over heb is, Corsa C vs Astra Coupe ….
1 oktober 2008 om 10:08 #17397130origineel gepost door Famous
Even een update :PDe proefrit was alles, behalve goed ….
Voor mij helaas geen Corsa D. Pluspunten zijn interieur en comfort en stilte. Nadelen zijn zicht en vooral de rij eigenschappen doelend op vlot rijden. Ik vind de auto totaal niet vlot, even snel invoegen of een auto inhalen kan je wel vergeten. Ik heb stukken plankgas gereden en zat echt om me heen te kijken wanneer de auto erop zou reageren.
Wanneer de auto enigsinds van z’n plek komt, is als je de toeren boven de 4000 houd. Maargoed, dat noem ik niet lekker rijden.
En het bedrag dat ik voor me Corsa terug kreeg klopte wel, maarrrrr dat was gebasseerd op een soort lease plan. 3 jaar erin rijden, restbedrag betalen (van nieuwwaarde gerekend!!!!) of inruil en bijleggen op wéér een nieuwe opel. Nou nee dank je, daar zat ik niet op te wachten.Enige waar ik nu nog twijfel over heb is, Corsa C vs Astra Coupe ….
Dat is echt jammer, dus er zat tog wel een addertje onder het gras :fy1 en dat zo nieuwe wagen geen vermogen heb joh wel raar was die wel in orde dan
Maar is de astra nog niet verkocht dan, het is echt een koopje met die km stand die ik zag bij het topic.
Zou het zelf ook wel doen maar je moet het wel over hebben dat je meer kosten heb dan met de corsaveel suc6 en we horen he
1 oktober 2008 om 10:16 #17397131@ Famous: ik heb nog wel een mooie Corsa C voor je:P ga je er ook niet op achteruit in jaren haha
1 oktober 2008 om 11:05 #17397132Haha, nee Njoy :P
M’n Corsa hou ik dan …het word of deze Corsa geheel oprijden. Ding mankeert niks aan, geen deukje krasje niks. Of het word de Coupe aanschaffen, me Corsa verkopen ……en dan in de coupe jaaaaaaren rond rijden :)
Nadeel Coupe is, iets duurder ….en moet nog naar wens gemaakt worden want is nog zo goed als standaard verder :)Voordeel corsa is goedkoper, degelijk, nooit wat mis mee en bijna 3 jaar jonger …
:hmmz
1 oktober 2008 om 15:28 #17397133shit paul, das balen man. welke coupe heb je op het oog dan??
coupe is wel mooi. maar zitten idd ook weer veel nadelen aan. :hmmz1 oktober 2008 om 18:01 #17397134Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan
1 oktober 2008 om 18:09 #17397135thnx man. toch maar wel? ik ben nu ook aan het kijken voor een huisje. ga morgen een bod uitbrengen. maar heb wel al geld aan de kant gelegd om in december de lumma kit te kopen :jerry
1 oktober 2008 om 18:17 #17397136jmmr paultjeuhh maarja. wie weer de coupe :P :P :P
toch maar liever naar de ECHTE dealer !!!:jerry:jerry
1 oktober 2008 om 18:18 #17397137origineel gepost door MisterGSi
Thnx paul & whitecorsa. is idd stukke beter :angel
@Nick-GSI: oja? heb jij ze ook dan?ja maar dan onder me astra en in het zilver
1 oktober 2008 om 18:20 #17397138origineel gepost door Nick-GSI
origineel gepost door MisterGSi
Thnx paul & whitecorsa. is idd stukke beter :angel
@Nick-GSI: oja? heb jij ze ook dan?ja maar dan onder me astra en in het zilver
aha. goeie smaak man :P was jij op sevenum? volgens mij had ik ze daar gezien onder een auo :hmmz
maar weet niet meer of dat een astra was.1 oktober 2008 om 18:54 #17397139@ Paul: dat zie je tegenwoordig veel die actie bij Opel… 3 jaar erin rijden.. deels afbetaald en inruilen voor een nieuwe met een kleine bijdrage…. maar ik denk dat je er verstandig aan doet om het lekker niet te doen nee :P
maar waarom een Coupe… veel te veel ruimte joh king: gewoon klein en snel :vertag
1 oktober 2008 om 18:59 #17397140Kon ook nauwelijks, een auto die dik 5 jaar oud is en nieuw 16500 kost. Dan nu 13000 ervoor terug krijgen:P
1 oktober 2008 om 19:36 #17397141origineel gepost door MisterGSi
thnx man. toch maar wel? ik ben nu ook aan het kijken voor een huisje. ga morgen een bod uitbrengen. maar heb wel al geld aan de kant gelegd om in december de lumma kit te kopen :jerrydezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
helemaal compleet zit deze op een 3000 euro :P oh ja en dan moet ie nog gespoten worden :P:P
1 oktober 2008 om 19:41 #17397142Wat? Ik had voor dat geld toch een moterombouw gedaan:o Vind de kit echt lelijk. Maar smaak is persoonlijk, dus voel je niet aangevallen;)
1 oktober 2008 om 20:00 #17397143origineel gepost door crossagek
dezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
helemaal compleet zit deze op een 3000 euro :P oh ja en dan moet ie nog gespoten worden :P:P
Hoe kom je aan die prijs?…
Ik kom maar op de helft ?
1 oktober 2008 om 20:10 #17397144:D ik heb gelukkig het voordeel dak al een hutje heb :P
Maar daarom ook minder geld voor de Corsa over …;)Mja die deal kon ook niet waar zijn hahaha, maargoed het was een mooi lokkertje …en heb toch even proef gereden in die slome D :P :D
Waarom coupe? Minder km’s! ….luxer ……ehh tja …..ik kan niet nieuwer zeggen omdat ie bijna 3jaar ouder is, maar als er zo weinig mee gereden is …….je snapt t wel ;)
1 oktober 2008 om 20:31 #17397145origineel gepost door crossagek
origineel gepost door MisterGSi
thnx man. toch maar wel? ik ben nu ook aan het kijken voor een huisje. ga morgen een bod uitbrengen. maar heb wel al geld aan de kant gelegd om in december de lumma kit te kopen :jerrydezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
nee niet dezelfde als jij :D
1 oktober 2008 om 22:39 #17397146origineel gepost door Njoy_Corsa
origineel gepost door crossagek
dezelfde kit als die ik op mijn auto heb ???
Hoe kom je aan die prijs?…
Ik kom maar op de helft ?
ik zal morgen het lijstje even maken waar de lumma kit uit bestaat , ik heb hem nu compleet op mijn auto zitten en ik kan je wel vertellen dat die 3000 euro nog laag geschat is :P
als ik over de lumma kit praat bedoel ik ook de complete kit he , dus uitlaatsysteem e.d ook meegerekend . mijn lumma einddemper ( L+R systeem ) kost al 476 euro ex btw , maar dan heb je wel rvs , dus ik hoef niet weer in ieder geval :P
1 oktober 2008 om 22:46 #173971472 oktober 2008 om 06:29 #17397148ziet dr zeer dik uit Crossagek
:wors
2 oktober 2008 om 07:45 #17397149origineel gepost door Friebel
Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan.
Sjonge wat een Naapers joh :jerry:jerry
Nouw sins dat ik die 4 maanden nu op me zelf woon, kan ik niks meer voor de corsa kopen :( wel jammer, nu is het weer afwachten op het vakantie geld :P
2 oktober 2008 om 11:38 #17397150origineel gepost door Aydee
origineel gepost door Friebel
Ziet er goed uit bas :thumbup en ik hou trouwens toch me corsatje, en steek er geen euro meer in kwa modden, ben bezig voor eigen huisje dusja dan gaat ff op een lager plan.
Sjonge wat een Naapers joh :jerry:jerry
Nouw sins dat ik die 4 maanden nu op me zelf woon, kan ik niks meer voor de corsa kopen :( wel jammer, nu is het weer afwachten op het vakantie geld :P
hahaha ja sorry man :P
ja daar ben ik ook bang voor daarom heb ik nu alvast gespaard voor die kit, en dan is ie wel zo’n beetje af eigenlijk :angel
2 oktober 2008 om 12:17 #17397151@ Crossagek: ik vind dat lelijk ja:P. De voorkant sowiezo. Achterkant valt nog mee. Maar naar mijn mening horen 4 uitlaten alleen onder een dikke excoot (ferrari enz).
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.