Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2008 om 17:37 #17396852
:D Hahaha, jaa die pics komen er ook nogwel aan ;)
Moet alleen op me gemakje even kijken, hij past wel (al even getest uiteraard :P) maar ik zit met een blauwe leiding (benzine leiding?) die langs me rechter veerpoot (bijrijderskant) loopt. Moet eens zien of ik hem daar overheen kan leggen, of dat ik de leiding moet verplaatsen of iets….Iemand anders ook ervaring mee toevallig? :P
Plaatje bij het praatje;
19 augustus 2008 om 17:48 #17396853:hmmz ik zie wat je bedoeld….
en die brug komt zeker precies op het slangetje terecht? ik denk alleen niet dat het een benzine leiding is hoor. lijkt me meer iets voor bedrading ofzo.
maar kan je hem niet losmaken? en dan die brug erop en dan weer vastmaken?
19 augustus 2008 om 18:02 #17396854Geen idee, brug komt er inderdaad precies op ja hahaha …..dat soort dingen heb ik altijd :P
Maar de leiding zit links boven op de laatste foto vast geklikt zeg maar. Denk als ik die los heb dat het wel te veranderen is.
Het gaat alleen niet op om de leiding los te maken, brug monteren en leiding erover ….daar is de leiding weer te kort voor ;)
Maar ik weet alleen niet zeker wat voor leiding het is, ik heb al 2x gehoord benzine leiding ….19 augustus 2008 om 18:17 #17396855origineel gepost door MisterGSi
Ik heb alarm van DEFA. fase 3.Opties:
Hellingssensor.
radarsensor (voor interieur en beweging van/tegen auto)Ik was er €700,- voor kwijt
Het zit gewoon aangesloten op me originele sleutel. dus geen rare kastjes of piepjes.:angel
Ok thanks, ik schijt hem wel beetje na gisteravond :( me auto net beetje naar me zin en dan zal je zien straks :(
19 augustus 2008 om 19:57 #17396856origineel gepost door Famous
Geen idee, brug komt er inderdaad precies op ja hahaha …..dat soort dingen heb ik altijd :P
Maar de leiding zit links boven op de laatste foto vast geklikt zeg maar. Denk als ik die los heb dat het wel te veranderen is.
Het gaat alleen niet op om de leiding los te maken, brug monteren en leiding erover ….daar is de leiding weer te kort voor ;)
Maar ik weet alleen niet zeker wat voor leiding het is, ik heb al 2x gehoord benzine leiding ….wat een stom iets zeg. waarom maken ze dan wel zo’n brug? :hmmz:vertag
anders moet je ff langs de dealer. die kennen dat zo zeggen.origineel gepost door Friebel
origineel gepost door MisterGSi
Ik heb alarm van DEFA. fase 3.Opties:
Hellingssensor.
radarsensor (voor interieur en beweging van/tegen auto)Ik was er €700,- voor kwijt
Het zit gewoon aangesloten op me originele sleutel. dus geen rare kastjes of piepjes.:angel
Ok thanks, ik schijt hem wel beetje na gisteravond :( me auto net beetje naar me zin en dan zal je zien straks :(
ja dat kan ik begrijpen. maar snel ff regelen denk…?
heb je verder geen rare dingen gezien op of rond je auto? stickertjes ofzo? dat ze hem misschien gemarkeerd hebben?
19 augustus 2008 om 20:07 #17396857Ja ik gaat morgen gelijk ff informeren bij autozaak.. maar verders niks bijzonders gezien wel vogelpoep haha
19 augustus 2008 om 20:47 #17396858Dan heb je wel nog eventjes geluk gehad, Erwin… Hopelijk blijft het zo…
Maar euhm… hetzelfde alarm als Bas??? Dat gaat af zonder dat er iets gebeurt! :vertag:P
Maar dan ben je natuurlijk wel zeker dat het werkt! :cool:19 augustus 2008 om 20:54 #17396859heey ;) nee ik neem niet dezelfde als bas die is irritant haha :jerry
20 augustus 2008 om 08:23 #17396860origineel gepost door Famous
Geen idee, brug komt er inderdaad precies op ja hahaha …..dat soort dingen heb ik altijd :P
Maar ik weet alleen niet zeker wat voor leiding het is, ik heb al 2x gehoord benzine leiding ….Als ik jou was Paul zou ik eerst die brug even droog passen en kijken wat wel past en niet past.
De brug komt volgens mij ONDER de zwarte ronde schijven, deze houdt je veerpoot ook op zijn plaats. De dopjes even van de moeren afhalen en deze los draaien dan pak je zo de schijven eraf. Anders vraag je die kerel even die het onderhoud aan je auto ook doet.
Wil wel ff :kewlpics zien!!
origineel gepost door Friebel
trouwens kris ik zag dat jouw achterruitenwisser eraf was, hoe heb je dat gedaan??Hamer:jerry
Je haalt eerst je ruitenwisserarm eraf. Denk erom deze kan heel goed vast zitten! veel kruipolie en zo weinig mogelijk kracht gebruiken anders kan je achterruit barsten!
Dan haal je de motor eruit. Dit is een piece of koekje, even de kap in je achterklep losmaken en dan zit ie met drie boutjes vast. Wel even de desbetreffende zekering eruit trekken:vertag.
Anders U2U je maar
20 augustus 2008 om 14:20 #17396861origineel gepost door CorsaKris
Als ik jou was Paul zou ik eerst die brug even droog passen en kijken wat wel past en niet past.
De brug komt volgens mij ONDER de zwarte ronde schijven, deze houdt je veerpoot ook op zijn plaats. De dopjes even van de moeren afhalen en deze los draaien dan pak je zo de schijven eraf. Anders vraag je die kerel even die het onderhoud aan je auto ook doet.
Wil wel ff :kewlpics zien!!
:)
Yep, lijkt me logisch onder die zwarte schijf anders komt alle kracht te staan op slechts de boutjes waarmee deze aan de carresorie vast zit :D
Komende week weekje vakantie weer, dus denk dan ergens in het weekend eens op me gemak aan de gang ;)De :kewlpics volgen dan zeker :D
20 augustus 2008 om 15:25 #17396862origineel gepost door Xperience
Dan heb je wel nog eventjes geluk gehad, Erwin… Hopelijk blijft het zo…
Maar euhm… hetzelfde alarm als Bas??? Dat gaat af zonder dat er iets gebeurt! :vertag:P
Maar dan ben je natuurlijk wel zeker dat het werkt! :cool:origineel gepost door Friebel
heey ;) nee ik neem niet dezelfde als bas die is irritant haha :jerryEn bedankt hè jongens :hmmz :swear
ik vind het ook echt balen. maar hij is terug geschakeld dus staat nu minder gevoelig :angel en heb nog geen last gehad.
maarja… zal je zien gaat ie dit weekend de hele tijd af :argue20 augustus 2008 om 15:51 #17396863origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Xperience
Dan heb je wel nog eventjes geluk gehad, Erwin… Hopelijk blijft het zo…
Maar dan ben je natuurlijk wel zeker dat het werkt! :cool:origineel gepost door Friebel
heey ;) nee ik neem niet dezelfde als bas die is irritant haha :jerryEn bedankt hè jongens :hmmz :swear
ik vind het ook echt balen. maar hij is terug geschakeld dus staat nu minder gevoelig :angel en heb nog geen last gehad.
maarja… zal je zien gaat ie dit weekend de hele tijd af :argueHaha!
Nou, ben benieuwd! :thumbup
Hopen dat het goed blijft nu!20 augustus 2008 om 19:53 #17396864ik denk laat ik maar weer eens een fototje plaatsen ben druk bezig met schuren
en van de verzekering nog verder niets gehoord ze zijn het aan het uitzoeken
niet dat er veel uit te zoeken valt met haar vervalsingen dat is een best auto alarmpje wat erin zit :)
20 augustus 2008 om 20:39 #17396865Succes met schuren :D
En ik heb een Alarm aangeschaft, volgende week woensdag wordt het erin gebouwd, het is een Camco alarm systeem niet heel bijzonder ofzo, maar hij gaat af wanneer het moet :P
20 augustus 2008 om 20:59 #17396866@vincettor: dat gaat de goede kant op met schuren :jerry
wel balen dat die verzekering zolang duurt zeg:hmmz
@erwin: wat heeft het gekost? watvoor fase is het? nu maar hopen dat het alleen afgaat als het moet ;)21 augustus 2008 om 15:32 #17396867Haha ja idd, enne kost 300 euro totaal inc inbouwen, geen idee watvoor klasse het is :hmmz zal ik ff vragen
21 augustus 2008 om 16:39 #17396868dat valt wel mee denk. ik zie je zaterdag man. ik ga morgen ochtend vroeg weg :D
21 augustus 2008 om 21:08 #17396869dat camco geval had ik ook in mn oude corsa
met zo een afstandsbediening 1kmbereik
nou dat is dus maar 200 M , werkt wel leuk dat je afstands bediening gaat piepen en trillen etc
werd er goed wakker van , ging mn alarm af door de omweer :P moest ik weer me bed uit want als je hem uitzet op afstand moet je wel naar de auto gelopen zijn deur open en weer dicht anders gaat dat kreng weer af na paar minuten hehe
als goed is heeft de nieuwe versie ervan een auto oplader erbij voor de afstands bediening te laden , ik kocht me een ongeluk aan batterijen elke keer hij vrat ze als ware op
al met al was het een prima alarm systeempje voor dat geld
ik heb nu een alarm liggen weet even het merk zo 1 2 3 niet maar dat werkt via mn telefoonstarten afluisteren motor afzetten etc allemaal via me gsm en ook afstands bediening erbij natuurlijk
mooie ervan is als het echt goed werkt wat ik aan neem van wel dat je telefoontje elke … seconden of minuten naar zo een zendmast verbinding maakt dus dan weet de telefoon maatschappij waar je autotje zich op dat moment bevindt stel hijs gejat
nood batterij werkt 6 dagen ofzoiets
en wat leuk is dat je op afstand hem op panic alarm ofzoiets kan zetten dan valt je motor uit en ramen/deuren sluiten
lekker als je op de snelweg rijd als dief zijnde :Pen lekker zitten schuren weer vandaag na mn werk, bloedende vingertjes aan toe
morgen een likje nieuwe blanke lak erop21 augustus 2008 om 22:17 #17396870:thumbup
Je bent weer lekker bezig geweest Vincent!
Vooral lekker foto’s blijven posten :) Altijd leuk!
Ben ook wel benieuwd nu naar je eind resultaat straks :D Hopelijk dan ook eens in het echt te spotten! :)21 augustus 2008 om 23:02 #17396871dit is niet de nieuwe batmobiel…. maar die van de ? Ridler ?
:jerry
22 augustus 2008 om 21:35 #17396872haha je had de mensen moeten zien kijken,
ging vandaag even naar de autowas straat die zooi eraf spoelen
kwamen er allemaal mensen naar me toe, is dat normaal
wat is dat ?
hoe heb je dat gemaakt etc etc :P
en de blikken van mensen haha reed er bijna 1 met een les vrachtwagen tegen iets aan die zat te kijken :Pmaar goed heb t vandaag dus even gedaan
zoals je op die foto kan zien heb ik iets te fanatiek de motorkap geschuurd op bepaalde plekken de metallic wat ik erop gespoten had door geschuurd
geprobeerd te herstellen maar helaas, dus moet dat even herstellen volgende week ofzo
nieuw potje zwart halen opnieuw spuiten metallic aanbrengen en klaar is die
hijs mooi strak geworden en amper stof :)ik zal zodra mn collega terug is van vakantie even vragen of die zn o zo professionele en weet ik wat dan ook camera mee neemt
hij zit dat ding de hemel in te prijzen dus moeten we dat maar eens testen
misschien dat je met die camera goed de metallic enzo ziet dit is maar met mn telefoon gemaakthier een paar fototjes van mn vorderingen
23 augustus 2008 om 05:46 #17396873ziet er mooi uit vincent :kewlpics
23 augustus 2008 om 13:16 #17396874zo nu is t wel genoeg fototjes denk ik zomaar
de laatste paar die ik in t buitenlicht gemaakt heb
het ziet er vertekend uit op de foto de metallic deeltjes maar als je hem ziet staan in de zon ziet het er erg netjes uit23 augustus 2008 om 14:05 #17396875Netjes hoor:thumbup
Is het nou zwart of heel diep blauw?
23 augustus 2008 om 14:14 #17396876ziet er goed uit:wors
alleen vindt die velgen minder, maar dat is persoonlijke smaak
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.