Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2008 om 08:00 #17396802
origineel gepost door vincenttor
en lijkt het dus of ik akkoord ben gegaan met die verklaring
terwijl dat niet op mijn gedeelte staat
en nu staat er ook nog is onder het handtekening gedeelteGeen druk om maken dus:)
aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!8 augustus 2008 om 09:27 #17396803origineel gepost door Mijncorsa.nl
en nu staat er ook nog is onder het handtekening gedeelteGeen druk om maken dus:)
aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.
@ Vincenttor: was je er niet bij dan dat hij de formulieren van elkaar haalde?
8 augustus 2008 om 11:27 #17396804jahoor tuurlijk was ik erbij
misschien heb ik t verkeerd uitgelegt
hier zie je de papieren
de in kleur is van mij
de zwart wit is die van haarhttp://19rsn1100.110mb.com/papier.jpg
geen idee waarom die de scan niet laat zien
even de link kopieren in je adres balk zetten en enter
dan zie je de foto8 augustus 2008 om 11:40 #17396805sjit man. wat een naaistreek.
8 augustus 2008 om 12:40 #17396806Pfff wie houden ze nou voor de gek?!
Goed van je dat je in ieder geval bewijs hebt! :thumbupMensen maken soms rare sprongen in nood … Ze moet gewoon gaan lappen en niet lopen rekken want uiteindelijk heb je met dit bewijs toch het laatste eind in handen :)
8 augustus 2008 om 12:58 #17396807origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Mijncorsa.nl
aanpassingen na het scheiden van de formulieren zijn toch niet geldig.. is zelfs valsheid in geschrifte!dat is wel zo, maar als die gast het erop heeft gezet voordat hij de formulieren heeft gescheiden valt het moeilijk te bewijzen lijkt mij.
Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?
Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..
(of ik heb t verkeerd gelezen:))8 augustus 2008 om 12:59 #17396808Dat ken je ook zien MijnCorsa, moet je even die link openen.
Je ziet dat er op het ene vel dat verhaaltje van 60 a 70km rijden blabla staat en op het carbon velletje wat erachter zat, staat het niet :vertag8 augustus 2008 om 13:19 #17396809origineel gepost door Mijncorsa.nl
origineel gepost door MisterGSi
origineel gepost door Mijncorsa.nl
Het was er toch opgeschreven nadat de papieren van elkaar gehaald waren?
Dan staat het dus niet op allebei de formulieren..
(of ik heb t verkeerd gelezen:))ja klopt. begreep het verkeerd. maar als je die link ziet dan is het echt duidelijk. :D
8 augustus 2008 om 13:22 #17396810idd maar goed ik was dus helemaal gek toen ik die brief opende
dacht wat heb ik nu weer voor gezeik en t mooie is die vrouw die leek me helemaal niet zo een persoon die dat er stiekem even achteraf bij zou zetten
denk ook dat die kerel die er later bij kwam staan dat op haar ingepraat heeft, die zei zo tegen mij ja ik maak me ook wel is schuldig hier aan te hard rijden blbalbala
dus ik zei meteen dat wil niet zeggen dat ik dat doe, heb gvdme voor het eerst een boette gehad voor te snel rijden in 2.5 jaar en maar 11km/h te hard
en toen was die stil
maar denk dat die kerel beetje op haar heeft zitten inpraten hoe en wat aangezien het verhaaltje op de achterkant wat wel ingevult mag/moet worden na het scheiden van papieren ook een beetje vaag is8 augustus 2008 om 15:13 #17396811origineel gepost door MisterGSihet echt duidelijk. :D
OK, link werkte niet bij mij:D
Ontopic weer!10 augustus 2008 om 09:48 #17396812ik ben afgelopen vrijdag op mn werk even aan t spelen geweest met blanke lak en zwarte lak en nog wat andere om er zelf een soort van metallic mee te maken
aangezien ik toch mn auto opnieuw alleen blanke lak overheen moet spuiten kan ik er ook wel een aardigheidje aan toevoegen
het ziet er heel apart uit moet ik zeggen alleen is het op de foto erg vertekend beeldde linkerkant van het voorscherm is zwart met zilverdeeltjes
het midden stuk is dun vernevelde champagne zilver het rechterstuk is zoals die waarschijnlijk gaat worden
alleen blanke lak met zilver poedervoor meer fotos klikhier
10 augustus 2008 om 16:36 #17396813:hmmz het ziet er vaag uit.
lijkt me moeilijk om schoon te houden :Pmaar ik zal hem vast el een keer zien in het echt :thumbup
10 augustus 2008 om 16:54 #17396814Handig voor steenslag zo te zien hahaha :D :P
Nee geintje, ik denk dat je dit in het echt moet zien en dat de foto een erg vertekend beeld geeft.10 augustus 2008 om 18:20 #17396815mja op de foto zie je het eigenlijk bijna niet
in de zon ziet het er erg mooi uit moet ik zeggen11 augustus 2008 om 10:04 #17396816ja daar heb je gelijk in, op de foto vertekend het idd.
11 augustus 2008 om 12:15 #17396817Neej idd
Ook leuke steuntjes je beelschermen :P
12 augustus 2008 om 12:03 #17396818Zit ik gister lekker te chillen op de computer thuis. gaat me alarm van me auto af :hmmz
dus ik kijk uit het raam, niks te zien. loop naar beneden om me sleutels te pakken. en ga naar me auto toe.
kijk naar het lampje van me alarm om te kijken waarom ie was afgegaan. het lampje gaf aan dat ie af ging vanwege de microsensor ofzo.
maargoed, ik kon verder niks zien dus ging er vanuit dat het loos alarm was.
kom ik vanmorgen bij me werk bij me auto. zie ik op het linker achterscherm een flinke kras zitten, dus toen bedacht ik me dat het alarm waarschijnlijk af is gegaan doordat er een klote kat of hond tegen aan is gesprongen en een “leuke handtekening” heeft achtergelaten :argueheb er een foto van gemaakt. ik denk dat ie zo’n 15 á 20 cm is.
P.S.: heb ook beetje last van schijtende vogels.:swear
12 augustus 2008 om 12:44 #17396819die schijtende vogels zou me niet eens zo veel uitmaken… maar die kras!!!!! WTF…. aardig klote…. en natuurlijk zit er geen briefje onder je wisser met: Sorry voor de schade dit is mijn nummer ik hoor wel van je…. :argue
12 augustus 2008 om 13:39 #17396820Damnz het zit je ook ni mee bas
Moet je mijn deuren kijken Pfoee sins dat ik verhuist bent…alle 2 me deuren van die vieze dikke witte krassen van die kut mensen die scheit hebben en zomaar de deuren tegen je auto aan tiefen
12 augustus 2008 om 15:07 #17396821Ja het is echt kut:argue
ik heb net nog ff gekeken, maar er zitten er echt een paar die ik denk ik niet eens weg krijg. en toen ik beter keek,
bleek dat er een stukje recht van de krassen die je op de foto ziet staan, ook nog zo’n groepje krassen naar beneden :argueAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12 augustus 2008 om 15:25 #17396822ja dat is balen
helemaal op een donkere kleur auto
zie je het meteen
zonde :(12 augustus 2008 om 18:56 #17396823Zijn ze erg diep? Anders kan je ze der nog wel redelijk uit polijsten met een goede polijstmachine:thumbup
12 augustus 2008 om 19:46 #17396824er is er iig 1 die wel diep zit. maar ik ga zaterdag met jeroen ff kijken of we het weg krijgen.
hoop het wel :angel
14 augustus 2008 om 14:54 #17396825Zo, inmiddels zijn we al 2 weken verder ofzo? De oude veerpootbrug is opgehaald en morgen word de nieuwe verstuurd ….zal mij benieuwen :P
14 augustus 2008 om 17:37 #17396826we gaan het zien paul. wat een gekut met die shopjes hè
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.