Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 juli 2008 om 18:43 #17396702
origineel gepost door WhiteCorsa
origineel gepost door Mighty-Corsa
Vette wagen hoor WhiteCorsa :)Echt heel erg mooi :thumbup
thnx… I like yours to :P
ik ben alleen nog lang niet klaar met het projectje… king:
Nou ik ben benieuwd naar je volgende update’s :)
En ik ben ook nog lang niet klaar hoor ;)
15 juli 2008 om 19:30 #17396703bij mij zal het eerst volgende een bodykitje zijn en wat spuitwerk ;) dan de remmen… ik wil rondom schijfremmen dus het zal een conversiekitje van M-Tech worden denk ik voor Astra schijfremmen… iemand ervaring mee toevallig? dan wordt het 1.2 16V blok aangepakt king:
o ja en wat mm’s zakken :thumbdown15 juli 2008 om 20:25 #17396704origineel gepost door corsajeroen
origineel gepost door CorsaKris
origineel gepost door MisterGSi
wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmzik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz
Haha jah dat is waar. Heb net schroefset eronder en als ik mijn cupspiegeltjes binnen heb post ik wel weer ff een paar fotootjes
eeuy
Kzie dat je cupspiegels hebt besteld. Maar mag ik vragen welke jij neemt. Ik heb de mijne laatst binnen gehad en ben er egt ontevreden mee. De linker echt goed zicht mee. Maar de rechter gewoon echt helemaal nix. Nou is die linker misschien niet echt nodig maar je bent et toch gewend. kan je me laten weten als je ze heb of die van jou wel goed zijn?
Ik heb van FK automotive. Mja khoor et wel.
gr jeroen
@corsakris: ik zag idd dat je die veren niet meer verkoopt????:hmmz
@corsajeroen: ik heb dat probleem idd al vaker gehoord. ik wou ze eerst ook hebben maar ben er vanaf gestapt.
ook omdat er gaan dooiehoek spiegel inzit.
wil nu gaan sparen voor de irmscher spiegels.16 juli 2008 om 06:58 #17396705origineel gepost door MisterGSi
wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmzik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz
heyyyy hoe istie nouu hahah :P
Ja idd still njah ik heb geen internet voor voorlopig…ben nu officieel verhuist lekker op me zelf……….maaar klote jonge ik woon bij een winkelcentrum me auto is nu vet beschadigd dooor mogooltjes die de deuren te hard open knallen dat is weer een minpuntje
plus puntje is heb me auto naar de garage gebr8 vooorr de laatste chekkk (bovag is bijna afgelopen) en hij was 100 % in orde:agent
16 juli 2008 om 15:18 #17396706Jeroen:
Ik heb ze bij SKG carstyling besteld, heb ze nog niet binnen. Stond verder ook geen merk bij maar laat het nog wel ff weten. Kan je de rechter dan niet genoeg naar je toe verstellen? Engelse type spiegels misschien?
MisterGSI:
Ja klopt had men schroefset eronder, maar de achterveren veerden tever in, waardoor de band telkens aanliep in de wielkast. Waren ook geen andere veren voor te krijgen, dus toen me H&R veren achter weer geplaatst.
De voorveren heb ik wel nog van H&R maar ja daar kan je dan niet zo veel mee denk ik anders doe je maar U2U bij intresse…
Aydee:
Gaat nog steeds goed hea, ik miste je al hier was zo stil. Lkkr dat je opjezelf woont is de vriendin ook mee?
16 juli 2008 om 17:54 #17396707mistergsi:
daar doe je goed aan. Kvind die van irmscher ook mooi maar wel tikkie duurder dit was goedkoop alternatief en vind persoonlijk kleine spiegels erg mooi. Mja twas dus weer een klote idee eigelijk mja klos et nog wel op met plamueren enzo mja al et xtra werk zit ik niet op te wachten.Corsakris:
klopt ik kan hem niet verder naar me auto toe draaien. Maar kga um na dit weekend even uitelkaar halen et spiegelglas eraf. n dan verzin ik wel wat waardoor die verder komt. En nee kheb geen engelse Khad dat ook al bed8. Maar als ik links zit heb ik dat zelfde probleem rechts eigelijk. Mja zodra ik oplossing heb dan horen jullie et.gr jeroen
17 juli 2008 om 06:06 #17396708Aydee:
Gaat nog steeds goed hea, ik miste je al hier was zo stil. Lkkr dat je opjezelf woont is de vriendin ook mee?
yesss die is ook meee maaar nu 2 maanden op vakantie naar de thuislandje suriname…dus tot die tijd helemaal alleen
17 juli 2008 om 06:09 #17396709:D Ideaal toch Aydee :D
Lekker het rijk alleen :)
Oh trouwens, zojuist een veerpootbrug besteld :)
Gepolijst als het goed is en een verstelbare :)
Binnenkort dus kleine update van m’n juweeltje :P :D17 juli 2008 om 13:51 #17396710origineel gepost door Famous
:D Ideaal toch Aydee :DLekker het rijk alleen :)
Oh trouwens, zojuist een veerpootbrug besteld :)
Gepolijst als het goed is en een verstelbare :)
Binnenkort dus kleine update van m’n juweeltje :P :Dhaha jahwellllll vermaak me wel zo beetje….
Mooiii veerpooot kan je nog strakker door de bochten :P:jerry
17 juli 2008 om 15:45 #17396711Ehheh zeker weten :D
Doe het ook vooral omdat ie al zo stug is ter ondersteuning van de carresorie :) Hoe minder wrikken hoe beter he :D17 juli 2008 om 16:53 #17396712Hey famous, waar heb je die veerpootbrug vandaan en zijn ze ook voor de gsi?
Ik zelf heb er 1 van wiechers (zie foto), maar vindt die van de foto mooier :D
17 juli 2008 om 17:04 #17396713Die van jou is ook vet PORE.:thumbup
Wat voor schroefset heb jij eronder als ik vragen mag?
En Paul loopt er bij jou ook een bocht in het schutbord vlak na de ruitensproeiertank? Want ik meende dat er geen veerpootbruggen voor GSI bestonden?!
Heb ik best ook wel zin :wub
17 juli 2008 om 19:06 #17396714@ PORE;
Zou ik even moeten navragen, heb hem ook nog niet binnen :)
Heb hem besteld via een handeltje tegen de duitse grens aan ;)
Die van jouw staat ook goed, lijkt wel een dikkere dan die ik besteld heb …zo te zien is die van jouw niet verstelbaar eh?!@ Kris;
Ja, dat loopt bij mij ook in een bocht net als bij PORE.
18 juli 2008 om 08:59 #17396715Originally posted by CorsaKris
Die van jou is ook vet PORE.:thumbupWat voor schroefset heb jij eronder als ik vragen mag?
En Paul loopt er bij jou ook een bocht in het schutbord vlak na de ruitensproeiertank? Want ik meende dat er geen veerpootbruggen voor GSI bestonden?!
Heb ik best ook wel zin :wub
Er is er maar 1 die ik heb gevonden en dat is de veerpootbrug van wiechers :vertag
Ik heb een schroefset van KW (variant 2) hoogte en hardheid verstelbaar.
21 juli 2008 om 10:16 #17396716Vanavond verwacht:
foto’s van de corsa zoals t er nu bij staat, dus nog even geduld king:
21 juli 2008 om 10:31 #17396717we kunnen niet wachten!!! schiet op met die foto’s :P
ben benieuwd king:
21 juli 2008 om 17:40 #17396718Ja! :P Hup het is al avond! :D :vertag
Oh trouwens, antwoord voor Kris; is van 1.0 tot 1.4 ……maar ik zie eigenlijk niet in waarom het niet op een 1.8 gsi zou passen? Volgens mij als ik zo bij PORE kijk zie ik weinig verschil …. :hmmz
21 juli 2008 om 19:52 #1739671921 juli 2008 om 21:09 #17396720Leuke wieltjes Dion! :thumbup
Nu nog stukje omlaag, toont alweer heeeeel anders!22 juli 2008 om 08:32 #17396721Heb je hem ondertussen laten chippen bij mtech? Merk je het verschil een beetje, of eignelijk helemaal niet?
22 juli 2008 om 09:57 #17396722Mooie foto’s. :kewlpics
ik zie dat je stickers van M-tech erop hebt zitten… wat heb je gedaan bij M-tech? :hmmz
laten chippen? wat voor moter heb je dan? merk je er wat van?
22 juli 2008 om 10:01 #17396723@Famous
Ja weet ik maar daar is me vriendin niet zo blij mee :P maar was al wel aan t kijken hoor naar een schroefsetje… :angel
@Aeppigen/MisterGSi
In hoge toeren hangt hij niet meer maar trekt gewoon door. Hij gaat nu tot bijna 6800/6900 toeren en voorheen deed hij bij de 6000 al niks meer.
Verder is hij wel ietsje zuiniger geworden bij normaal rijgedrag. Top snelheid hoger weet ik nog niet.
Voelt bij (wat je spint noemen kunt) wel vlotter in al het op-pak werk. Dus t valt me nog niet tegen
@MisterGSi
1.2 16v, en verder is je vraag al beantwoord22 juli 2008 om 11:10 #17396724Grappig wagentje :agent
22 juli 2008 om 14:16 #17396725@Dion: nette corsa :P ik zat er eerst ook aan te denken om hem bij Mtech te laten chippen, maar ik denk toch maar dat ik het skip… volgend jaar wil ik toch iets heel anders gaan doen met het 1.2 16 blokje king:
maar ik denk dat die veranderingen van de chip voor 95,- euries niet verkeerd zijn ;)22 juli 2008 om 15:08 #17396726dbilas :cool:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.