Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2008 om 17:25 #17396677
zo na een weekje stressen eindelijk alles binnen en gemonteerd en gespoten
nu alleen als ik terug ben van vakantie nog ff wat terug buigen aangezien door het ongeluk toch wat meer kapot was dan ik zo zag
en dan opnieuw in een goeie spuitcabine spuiten
heb ook een rieger voorbumper maar besteld aangezien ik graag hobbels schaaf
deze is ook wat hoger :)
en ja er is kleur verschil zit in de lak helaas erg zichtbaar :(
maar gelukkig kan ik toch op vakantie vannacht :)28 juni 2008 om 17:39 #17396678Mooi zo Vincent!
Ik vind het er bijzonder uitzien zo de kleur!Rustig aan nu en een fijne vakantie man! :thumbup
30 juni 2008 om 17:43 #17396679ziet er weer als nieuw uit. mooie bumper ook:thumbup
fijne vakantie :D30 juni 2008 om 18:11 #17396680heel netjes gespoten :wors
fijne vakantie :D
1 juli 2008 om 08:51 #17396681Ook nog ff wat footjes van mijn Corsa in zijn huidige staat. De planning staat op body + spuitwerk (wit) of eerst motorisch… hangt een beetje van de levering van de bodykit af :o
maar goed… hier een aantal foto’s van de 248 die ik die dag heb gemaakt :p
binnenkort wat foto’s van de nieuwe ICE-instal king:
(nog under construction)1 juli 2008 om 09:04 #17396682nicee man…en leuke plannen ben benieuwd naar het eind resultaat
En je velgen ownen man :Dking:
1 juli 2008 om 09:08 #17396683Leuke bak hoor!! Alleen weet ik niet of het slim is hem wit te spuiten …….
Ik vind het zo een hele mooie auto, vind de velgen ook erg goed staan! Alleen zou hem nog een giga eind laten zakken :D1 juli 2008 om 10:02 #17396684petje af voor je rims whitecorsa :cool:
1 juli 2008 om 11:15 #17396685248 foto’s op 1 dag??? :o:o:o:o:o
had je niks te doen :P hahahahaziet goed uit man. :thumbup :kewlpics
1 juli 2008 om 19:04 #17396686thnx voor de leuke reacties king:
@ Aydee: tuurlijk hou ik iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen ;)
@ Famous: deze kleur bevalt ook wel, totdat je de motorkap en hte dak ziet… tis en blijft rood he :( maar zakken gaat hij nog wel doen hoor… maar eerst schijfremmen rondom (dus de trommels gaan weg) en dan ff wat motorisch, maar daarover meer als het zover is :P
@ MitsterGSi: ik heb de 248 foto’s ook in een uurtje geschoten :D twas er mooi weer voor en fotografie is een hobby naast mijn corsa te tunen natuurlijk :P
@ Dion-Corsa: mijn velgen was na mijn antenne het eerste wat ik heb veranderd en ik ben ook erg trots op mijn 17″ unknown velgen van könig… je ziet ze niet zo vaak op een corsa C king:2 juli 2008 om 10:29 #17396687origineel gepost door vincenttor
Jezus ook niet een beetje kleurverschil!
2 juli 2008 om 19:16 #17396688Hahha, ja Kris hij wordt nog een keer overgespoten ;) Was puur voor z’n vakantie dat ie in orde moest zijn.
Maareh, had je zo’n harde plasser van t nieuwtje aan je Corsa dat je ni genoeg bloed in je hersens had om mij de foto’s te mailen of hier te posten? :D :jerry
Ik wacht nogsteeds man!
3 juli 2008 om 10:38 #17396689Mijn plassertje is nog steeds hard:P
Hij wordt volgende week uitgelijnd en ik zit nu op die plaat met al dat water eromheen :jerry
Zodra ik foto’s heb, zet ik ze hier wel ff neer
PS Cindy heeft haar Corsa D vandaag opgehaald de mazzelpik;)
3 juli 2008 om 17:47 #17396690Corsa D ? :o
Pfff das zeker de mazzelpik :)
Ach, dan wil Cin graag bob spelen met Rogge :D ;)14 juli 2008 om 08:19 #17396691wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmz
ik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz
14 juli 2008 om 08:23 #17396692Ben ook net terug, maar inderdaad denk dat er veel op vakantie zijn. Zou wel weer willen met dit k*tweer in nederland.
14 juli 2008 om 15:03 #17396693hahaha idd. het is hier dan zo ontzettend koud. iedereen loopt met t-shirts aan en ik heb eerder de neiging om me jas aan te trekken :puke
Ik wil terug!!!!!!!!!!!! :P
15 juli 2008 om 09:26 #17396694Waar was je heen dan? Ik heb het ook dat ik de jas gewoon pak terwijl iedereen in korte broeken enzo loopt. Er lopen wat gekken op de wereld:P
15 juli 2008 om 15:10 #17396695hahahahaha idd. :wtf
ik was naar lloret de mar :P en jij?15 juli 2008 om 15:21 #17396696Hahah, jah daar is het zeker lekker warm geweest. Ik was gewoon hier in nederland gebleven. Limburg, was het ook zo rond de 30-33 graden. M’n meisje kan niet zo goed tegen reizen enzo, dus zijn we genoodzaakt beetje in de buurt te blijven. Maar toch heerlijk gehad.
15 juli 2008 om 15:37 #17396697Vette wagen hoor WhiteCorsa :)
Echt heel erg mooi :thumbup
15 juli 2008 om 15:46 #17396698oh dan heb je wel massel gehad :P ja wij hadden het best warm daar :P
maar was wel een hel om er te komen, we wouden een keer met de auto op vakantie. Maar niet met mijn auto natuurlijk :angel
en een maat van me had toch een auto nodig, dus die had een audi 80 uit 1995 gekocht :o ja idd een audi….maar goed, hij hem gekocht. bleek ie flink genaaid te zijn, hij was apk gekeurd maar met het naar huis rijden ging dat ding vet stotteren en alles.
dus hij de audi hier naar een garage gebracht om na te laten kijken. bleek dat er zoveel aan mankeerde dat dat ding niet eens goed gekeurd had mogen worden. :ona veel gezeik bleek dus ook nog dat die garage waar ie hem had gekocht er geen geld voor ging betalen. dus hij is aan het eind van het verhaal bijna twee keer zo duur uitgekomen als dat ie hem had gekocht :fy1
(en ik had nog zo gezegd dat ie opel moest gaan rijden :P)dus ik had er al echt zin in om met dat ding naar spanje te rijden… :puke hahaha.
rijden we in zuid-frankrijk in een dorpje (omdat we weer eens werden omgeleid en niet meer de snelweg konden vinden), hoor ik die motor toch vet hard tikken. :wtf dus ik zei al:dat klinkt niet goed. hij zegt: nee joh, dat is die oude motor achter ons.
affijn, wij willen na een tijdje op de snelweg te hebben gereden ff pauzeren op zo’n rustplaats. hoor ik weer dat tikken :hmmz
dus ik zeg:gooi die motorkap is open. en jahoor… komt het dus uit de motor vandaan. (de kleppen waren niet zo blij) bleek dus dat dat ding geen druppel olie meer had :fy1blok verder was helemaal droog. dus dat ding verbruikte gewoon olie alsof het niks kost. wij via een fransman de wegenwacht van daar laten komen.
hij er 5 liter :o olie bijgegooid. en wij weer verder tuffen.we hebben het wel gered gelukkig. en op de terugweg heeft dat ding geen druppel olie verbruikt :hmmz
maar ja, het was een hele ervaring. ik weet nu wel dat ik nooit meer met een oude audi naar spanje ga rijden. :angel
verder wel een leuke vakantie gehad :D :P
15 juli 2008 om 16:00 #17396699origineel gepost door MisterGSi
wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmzik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz
Haha jah dat is waar. Heb net schroefset eronder en als ik mijn cupspiegeltjes binnen heb post ik wel weer ff een paar fotootjes
15 juli 2008 om 18:06 #17396700origineel gepost door Mighty-Corsa
Vette wagen hoor WhiteCorsa :)Echt heel erg mooi :thumbup
thnx… I like yours to :P
ik ben alleen nog lang niet klaar met het projectje… king:
15 juli 2008 om 18:43 #17396701origineel gepost door CorsaKris
origineel gepost door MisterGSi
wat zijn de C rijders stil de laatste tijd :hmmzik ben terug van vakantie maar zie dat er weinig nieuws bij is gekomen. :hmmz
Haha jah dat is waar. Heb net schroefset eronder en als ik mijn cupspiegeltjes binnen heb post ik wel weer ff een paar fotootjes
eeuy
Kzie dat je cupspiegels hebt besteld. Maar mag ik vragen welke jij neemt. Ik heb de mijne laatst binnen gehad en ben er egt ontevreden mee. De linker echt goed zicht mee. Maar de rechter gewoon echt helemaal nix. Nou is die linker misschien niet echt nodig maar je bent et toch gewend. kan je me laten weten als je ze heb of die van jou wel goed zijn?
Ik heb van FK automotive. Mja khoor et wel.
gr jeroen -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.