Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 juni 2008 om 07:05 #17396602
boeiend het heet ook geen LUL topic
En er komen niet zo veel corsatjes meer langs duss leuk om dit te zien .
Ciaooooo:P
17 juni 2008 om 07:34 #17396603ik wilde eerst ook zwarte angel-eyes… maar aangezien er nog een spuitbeurt op het programma staat voor mijn corsa komt de ‘chrome’ look beter uit bij het project ;)
en ja… rood…:argue het blijft een lastige kleur… drom gaat hij ook een ander lakje krijgen… en de bedoeling is zoals het er nu naar uitstaat wit… drom ook WhiteCora :P
wel leuk overigens om een ‘top’ corsa uit de UK te zijn met mijn 17″ König Unknown velgen king:
17 juni 2008 om 14:31 #17396604origineel gepost door PORE
Originally posted by Friebel
origineel gepost door Aydee
origineel gepost door Friebel
ziet er goed uit mistergsi”:thumbupen hoe zit het nou met je skirts??
Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..
die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???
I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?
17 juni 2008 om 15:45 #17396605zo komt ook weer goed uit
zaterdag rijd eerst een eikel mn linker spiegel naar ze grootje
en maandag rij ik rechtdoor schiet er ineens een auto uit een oprit en die had mij nooit gezien
rij ik daar volop
gaat lekker weer
nog nooit een ongeluk gehad en dan 2 kort achter elkaar
baal als een stekker aangezien ik op vakantie ga eind deze week:fy1
en ook nog is dat ik hem 3 weke geleden gespoten en bumpers erop gezet heb en 1.5 week gelede ofzo nieuwe velgen
waar er ook 1 goed kapot van is nu :swear
de schade was even snel geschat op rond de 2500 a 3000 euro
morgen komt de schade expert kijke voor het echte rapport
dat zal nog wel ff meer zijn :mad:17 juni 2008 om 16:27 #17396606mooi klote, maargoed dat je dat water daar niet ben ingeschoten :thumbup
17 juni 2008 om 16:34 #17396607Originally posted by Friebel
origineel gepost door PORE
Originally posted by Friebel
origineel gepost door Aydee
origineel gepost door Friebel
ziet er goed uit mistergsi”:thumbupen hoe zit het nou met je skirts??
Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..
die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???
I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?
dat zal het wel wezen ;)
17 juni 2008 om 16:59 #17396608@ vincenttor: dat is een aardige klap geweest denk. flink balen man.
succes ermee. hoop dat de verzekering genoeg uitkeerd aan je. :thumbup17 juni 2008 om 19:35 #17396609@ vin: PFff lijkt een lullige tik maar je hebt er al gauw een hoop schade van :( Minder man! Das wel dubbel pech zo ineens achter elkaar ….
Ik had wel om foto’s gevraagd maar niet om zulke man……succes en hopelijk keert verzekering genoeg uit voor je!17 juni 2008 om 20:56 #17396610mja nu maar hopen dat het een beetje opschiet met die verzekeringen zooi
en dat het zonder veel gezeur gaat , wat ik niet verwacht
hoorde dat het ongeveer vaak een week of 6 – 8 kan gaan duren17 juni 2008 om 21:07 #17396611ja je kan idd wel op 1,5 á 2 maanden rekenen hoor. weet je al een beetje wat de schade is?
17 juni 2008 om 21:10 #17396612het kan ook een jaar gaan duren als het tegenzit .
ik heb ondertussen een andere auto , maar vandaag kreeg ik dan eindelijk bericht dat alles nu afgehandeld is kwa schade wat vorig jaar 12 juli aangericht is aan mijn B gsi :thumbdown
17 juni 2008 om 21:22 #17396613@ mistergsi: morgen weet ik het preciese bedrag ervan
@ crossagek: dat meen je niet zo lang
was het niet duidelijk wie er de schuldige was hier of iets ?
bij mij is het vrij duidelijk en ik reed erg langzaam ook
neem aan dat als je wat harder rijd je airbag er ook uit klapt ?17 juni 2008 om 22:26 #17396614tegenpartij bekende meteen schuld , alleen hun verzekering wilde hier niet aan mee werken en wilde niks uitkeren .
na een half jaar wouden ze de schade delen
en nu zijn ze eindelijk tot inzicht gekomen dat ik er niks aan kon doen dat die vrachtauto voor mijn neus de berm in reed en allemaal stenen en verdere shit over mijn auto heen gooide .
de schade kon ik niet met het geld herstellen , maar dat is ook niet meer nodig , want het geld ga ik nu lekker in mijn nieuwe auto steken :thumbup
ik ga een spoilerzwaard en booskijkers kopen van lumma om de bodykit compleet te maken en netjes laten spuiten van het verzekeringsgeld .
18 juni 2008 om 09:58 #17396615Zuur man, zeker na je alles had vervangen en gespoten. Echt zonde. Succes met je afhandeling, hoop dat ze goed uitkeren en beetje snel ook.
Gr. Stefan
18 juni 2008 om 13:44 #17396616Denk idd dat het ook net an de verzekering ligt.
ik had het geld van de verzekering pas na 8 weken. terwijl de tegenpartij ook meteen schuld bekende.Maar laten we hopen dat jij niet zo lang hoeft te wachten :thumbup
@crossagek: ga je dat spoilerzwaard ook spuiten? dat zijn toch die carbonne dingen aan de onderkant van je bumper voor?18 juni 2008 om 19:06 #17396617ja heb vandaag de schade gehoord en het was 3500€ geworden
heb mn auto voor 6000 gekocht
gaat lekker gelukkig niet total loss verklaard want de dag waarde is niet al te hoog dacht ik van corsatjes
staat wel nog maar 42000 km op de teller
naja ik moet het eerst dus uit eigen zak neerleggen en dan maar wachten op het geld :S18 juni 2008 om 19:27 #17396618ben vorig jaar op een gillera citta aangereden had voorrang
maar meneer meende dat je van 1 kant mocht komen maar was van beide kanten
klapte er bovenop geen letsel alleen gillera toto
was van mening dat hij niet schuldig was ondanks voorrangsbord en pijlen van verkeer dat je van 2 kanten mocht komen.
even politie erbij
daarna elke week gebeld met die man zijn verzekering en had me geld binnen 5 weken18 juni 2008 om 19:41 #17396619ja ik zit er nu ook al vanaf maandag elke dag achteraan
blijf bellen ook
moet dit zsm geregeld hebben
hier wat fotos van hoe en watIk mag toch hopen dat ik wel in mn gelijk word gestelt
aangezien het een uit/oprit is18 juni 2008 om 21:51 #17396620ja je moet wel gelijk krijgen aangezien de tegenpartij :
1 uit een uitrit komt
2 met een bijzondere verichting bezig is en al het overige verkeer voorrang moet geven
3 jij op een voorrangsweg reed
419 juni 2008 om 08:57 #17396621Maar is dit wel een uitrit? Stonden er aan het begin van de weg voorrangsborden? Want het erf houdt op bij het huis, vind het net een gewone weg lijken, welliswaar onoverzichtelijk.
Wat ik wel vreemd vind is dat er geen spiegels hangen om de dijk op te kijken, hier in de polder hangen die dingen overal.19 juni 2008 om 09:30 #17396622Das toch nog een aardig bedrag.
Maar als ik het zo zie heb je massel gehad dat je niet zo het water bent in gelanceerd.
Maar zit wel te twijfelen of het wel een uit/oprit is hoor. en wel vaag dat er geen spiegels enzo staan. dat hebben ze hier in de buurt ook allemaal staan.
Succes ermee. :thumbup
en gewoon die verzekering lastig blijven vallen :P
19 juni 2008 om 09:35 #17396623IK had gezien op google earth dat het een uitrit is van een woonerf dus niet van de gemeente drm denk ik geen spiegels…is hun eigen terrein
19 juni 2008 om 09:57 #17396624dat zou kunnen. maar dan zou ie dus wel gelijk hebben :hmmz
19 juni 2008 om 10:52 #17396625als je goed naar die foto kijkt van google earth zie je dat het gewoon een in-uit rit is naar die boerderij / woonhuis .
helemaal omdat de gemeente verplicht is kruisingen e.d overzichtelijk te houden en hier dus wel een spiegel had geplaatst als het een weg van de gemeente betrefd ;)
dan nog de tegenpartij kwam achteruit rijden , dus dat is een bijzondere manouvre , en zoals iedereen geleerd heeft , moet iemand die een bijzondere manouvre uitvoert het overige verkeer voor laten gaan , dus de schuld ligt zeer duidelijk bij die vrouw .
ik denk dat die mensen er niet onverstandig aan doen om of een spiegel te plaatsen of die struik te snoeien om zoiets te voorkomen :P
19 juni 2008 om 21:34 #17396626ze kwam vooruit rijden trouwens
maar ik denk ook wel dat ik gelijk krijg
heb vanmiddag maar eens zelf zitten kijken
scherm los gemaakt paar boutjes en hoppa
de binnenkant is nie echt kapot heb met een spanband aan een boom al heel wat recht gemaakt van eht ophangpunt voor t scherm
toen maar op winparts.nl gekeken
kost een nieuw schermpje 20 euro ofzo
en motorkap 90
dus maar meteen bestelt en ga voorbumper halen nieuwe angel eyes bestelt
zsm halen en dan heb ik m binnen een paar uurtjes denk minder zelfs weer in elkaar zitten
dan maar even naar een goeie spuitcabine toe na mn vakantie, dat ik eerst maar op vakantie kan
‘ben er wel aan toe moet ik zeggen
maar goed ik wil hiermee zeggen kosten plaatje is maar 1000 naja iets minder zelfs
ipv als ik het bij zo een bedrijf zou laten maken +/- 3500
dus hou k aardig wat over als ze uitkeren
Als…..@ crossagek :
die kerel die daar woont die kwam er na tijdje toevallig aanrijden
en die vertelde me dat ie ook 2 van zn autos beschadigt had
hij had er 1 geparkeerd op de dijk
was glad en moest dus met een vaartje de dijk/oprit op anders kwam ie nie boven dus hij keek en toen rende die naar zn auto
probeerd met zn 2e auto de oprit op te scheuren en pats boem tegen een aankomende auto aan , die knalde tegen hem aan en die al geparkeerde auto
dus ze hebben er blijkbaar niets van geleerd qua spiegels en dingen:argue -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.