Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,929)
  • Auteur
    Berichten
  • #17396602
    Aydee
      Lid sinds:
      29 February 2008

      boeiend het heet ook geen LUL topic

      En er komen niet zo veel corsatjes meer langs duss leuk om dit te zien .

      Ciaooooo:P

      #17396603
      WhiteCorsa
        Lid sinds:
        15 June 2008

        ik wilde eerst ook zwarte angel-eyes… maar aangezien er nog een spuitbeurt op het programma staat voor mijn corsa komt de ‘chrome’ look beter uit bij het project ;)

        en ja… rood…:argue het blijft een lastige kleur… drom gaat hij ook een ander lakje krijgen… en de bedoeling is zoals het er nu naar uitstaat wit… drom ook WhiteCora :P

        wel leuk overigens om een ‘top’ corsa uit de UK te zijn met mijn 17″ König Unknown velgen king:

        #17396604
        Friebel
          Lid sinds:
          12 March 2007

          origineel gepost door PORE

          Originally posted by Friebel

          origineel gepost door Aydee

          origineel gepost door Friebel
          ziet er goed uit mistergsi”:thumbup

          en hoe zit het nou met je skirts??

          Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

          die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

          I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

          #17396605
          vincenttor
            Lid sinds:
            16 April 2008

            zo komt ook weer goed uit
            zaterdag rijd eerst een eikel mn linker spiegel naar ze grootje
            en maandag rij ik rechtdoor schiet er ineens een auto uit een oprit en die had mij nooit gezien
            rij ik daar volop
            gaat lekker weer
            nog nooit een ongeluk gehad en dan 2 kort achter elkaar
            baal als een stekker aangezien ik op vakantie ga eind deze week:fy1
            en ook nog is dat ik hem 3 weke geleden gespoten en bumpers erop gezet heb en 1.5 week gelede ofzo nieuwe velgen
            waar er ook 1 goed kapot van is nu :swear
            de schade was even snel geschat op rond de 2500 a 3000 euro
            morgen komt de schade expert kijke voor het echte rapport
            dat zal nog wel ff meer zijn :mad:

            #17396606
            Friebel
              Lid sinds:
              12 March 2007

              mooi klote, maargoed dat je dat water daar niet ben ingeschoten :thumbup

              #17396607
              PORE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Originally posted by Friebel

                origineel gepost door PORE

                Originally posted by Friebel

                origineel gepost door Aydee

                origineel gepost door Friebel
                ziet er goed uit mistergsi”:thumbup

                en hoe zit het nou met je skirts??

                Haha je weet het nog :P ja vrij aardig al zeg ik het zelf, zit alleen nog een kiertje tussen me skirt en me auto nu, maar die vul ik op met siliconen kit glans zwart en dan is het goed naar me zin :thumbup ik zal nog wel ff fotos maken..

                die skirts passen heel mooi, vrijwel naadloos en is toch geen kit voor nodig ???

                I wish, je zal het zondag wel zien, misschien komt het omdat ze over me orginele skirts zitten?

                dat zal het wel wezen ;)

                #17396608
                MisterGSi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 March 2007

                  @ vincenttor: dat is een aardige klap geweest denk. flink balen man.
                  succes ermee. hoop dat de verzekering genoeg uitkeerd aan je. :thumbup

                  #17396609
                  Famous
                    Lid sinds:
                    13 May 2005

                    @ vin: PFff lijkt een lullige tik maar je hebt er al gauw een hoop schade van :( Minder man! Das wel dubbel pech zo ineens achter elkaar ….
                    Ik had wel om foto’s gevraagd maar niet om zulke man……succes en hopelijk keert verzekering genoeg uit voor je!

                    #17396610
                    vincenttor
                      Lid sinds:
                      16 April 2008

                      mja nu maar hopen dat het een beetje opschiet met die verzekeringen zooi
                      en dat het zonder veel gezeur gaat , wat ik niet verwacht
                      hoorde dat het ongeveer vaak een week of 6 – 8 kan gaan duren

                      #17396611
                      MisterGSi
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        11 March 2007

                        ja je kan idd wel op 1,5 á 2 maanden rekenen hoor. weet je al een beetje wat de schade is?

                        #17396612
                        crossagek
                          Lid sinds:
                          13 January 2005

                          het kan ook een jaar gaan duren als het tegenzit .

                          ik heb ondertussen een andere auto , maar vandaag kreeg ik dan eindelijk bericht dat alles nu afgehandeld is kwa schade wat vorig jaar 12 juli aangericht is aan mijn B gsi :thumbdown

                          #17396613
                          vincenttor
                            Lid sinds:
                            16 April 2008

                            @ mistergsi: morgen weet ik het preciese bedrag ervan

                            @ crossagek: dat meen je niet zo lang
                            was het niet duidelijk wie er de schuldige was hier of iets ?
                            bij mij is het vrij duidelijk en ik reed erg langzaam ook
                            neem aan dat als je wat harder rijd je airbag er ook uit klapt ?

                            #17396614
                            crossagek
                              Lid sinds:
                              13 January 2005

                              tegenpartij bekende meteen schuld , alleen hun verzekering wilde hier niet aan mee werken en wilde niks uitkeren .

                              na een half jaar wouden ze de schade delen

                              en nu zijn ze eindelijk tot inzicht gekomen dat ik er niks aan kon doen dat die vrachtauto voor mijn neus de berm in reed en allemaal stenen en verdere shit over mijn auto heen gooide .

                              de schade kon ik niet met het geld herstellen , maar dat is ook niet meer nodig , want het geld ga ik nu lekker in mijn nieuwe auto steken :thumbup

                              ik ga een spoilerzwaard en booskijkers kopen van lumma om de bodykit compleet te maken en netjes laten spuiten van het verzekeringsgeld .

                              #17396615
                              Aeppigen
                                Lid sinds:
                                13 February 2007

                                Zuur man, zeker na je alles had vervangen en gespoten. Echt zonde. Succes met je afhandeling, hoop dat ze goed uitkeren en beetje snel ook.

                                Gr. Stefan

                                #17396616
                                MisterGSi
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  11 March 2007

                                  Denk idd dat het ook net an de verzekering ligt.
                                  ik had het geld van de verzekering pas na 8 weken. terwijl de tegenpartij ook meteen schuld bekende.

                                  Maar laten we hopen dat jij niet zo lang hoeft te wachten :thumbup


                                  @crossagek
                                  : ga je dat spoilerzwaard ook spuiten? dat zijn toch die carbonne dingen aan de onderkant van je bumper voor?

                                  #17396617
                                  vincenttor
                                    Lid sinds:
                                    16 April 2008

                                    ja heb vandaag de schade gehoord en het was 3500€ geworden
                                    heb mn auto voor 6000 gekocht
                                    gaat lekker gelukkig niet total loss verklaard want de dag waarde is niet al te hoog dacht ik van corsatjes
                                    staat wel nog maar 42000 km op de teller
                                    naja ik moet het eerst dus uit eigen zak neerleggen en dan maar wachten op het geld :S

                                    #17396618
                                    asfaltmaffia
                                      Lid sinds:
                                      29 January 2006

                                      ben vorig jaar op een gillera citta aangereden had voorrang
                                      maar meneer meende dat je van 1 kant mocht komen maar was van beide kanten
                                      klapte er bovenop geen letsel alleen gillera toto
                                      was van mening dat hij niet schuldig was ondanks voorrangsbord en pijlen van verkeer dat je van 2 kanten mocht komen.
                                      even politie erbij
                                      daarna elke week gebeld met die man zijn verzekering en had me geld binnen 5 weken

                                      #17396619
                                      vincenttor
                                        Lid sinds:
                                        16 April 2008

                                        ja ik zit er nu ook al vanaf maandag elke dag achteraan
                                        blijf bellen ook
                                        moet dit zsm geregeld hebben
                                        hier wat fotos van hoe en wat

                                        Ik mag toch hopen dat ik wel in mn gelijk word gestelt
                                        aangezien het een uit/oprit is

                                        #17396620
                                        crossagek
                                          Lid sinds:
                                          13 January 2005

                                          ja je moet wel gelijk krijgen aangezien de tegenpartij :

                                          1 uit een uitrit komt
                                          2 met een bijzondere verichting bezig is en al het overige verkeer voorrang moet geven
                                          3 jij op een voorrangsweg reed
                                          4

                                          #17396621
                                          Aeppigen
                                            Lid sinds:
                                            13 February 2007

                                            Maar is dit wel een uitrit? Stonden er aan het begin van de weg voorrangsborden? Want het erf houdt op bij het huis, vind het net een gewone weg lijken, welliswaar onoverzichtelijk.
                                            Wat ik wel vreemd vind is dat er geen spiegels hangen om de dijk op te kijken, hier in de polder hangen die dingen overal.

                                            #17396622
                                            MisterGSi
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              11 March 2007

                                              Das toch nog een aardig bedrag.

                                              Maar als ik het zo zie heb je massel gehad dat je niet zo het water bent in gelanceerd.

                                              Maar zit wel te twijfelen of het wel een uit/oprit is hoor. en wel vaag dat er geen spiegels enzo staan. dat hebben ze hier in de buurt ook allemaal staan.

                                              Succes ermee. :thumbup

                                              en gewoon die verzekering lastig blijven vallen :P

                                              #17396623
                                              Aydee
                                                Lid sinds:
                                                29 February 2008

                                                IK had gezien op google earth dat het een uitrit is van een woonerf dus niet van de gemeente drm denk ik geen spiegels…is hun eigen terrein

                                                #17396624
                                                MisterGSi
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  11 March 2007

                                                  dat zou kunnen. maar dan zou ie dus wel gelijk hebben :hmmz

                                                  #17396625
                                                  crossagek
                                                    Lid sinds:
                                                    13 January 2005

                                                    als je goed naar die foto kijkt van google earth zie je dat het gewoon een in-uit rit is naar die boerderij / woonhuis .

                                                    helemaal omdat de gemeente verplicht is kruisingen e.d overzichtelijk te houden en hier dus wel een spiegel had geplaatst als het een weg van de gemeente betrefd ;)

                                                    dan nog de tegenpartij kwam achteruit rijden , dus dat is een bijzondere manouvre , en zoals iedereen geleerd heeft , moet iemand die een bijzondere manouvre uitvoert het overige verkeer voor laten gaan , dus de schuld ligt zeer duidelijk bij die vrouw .

                                                    ik denk dat die mensen er niet onverstandig aan doen om of een spiegel te plaatsen of die struik te snoeien om zoiets te voorkomen :P

                                                    #17396626
                                                    vincenttor
                                                      Lid sinds:
                                                      16 April 2008

                                                      ze kwam vooruit rijden trouwens
                                                      maar ik denk ook wel dat ik gelijk krijg
                                                      heb vanmiddag maar eens zelf zitten kijken
                                                      scherm los gemaakt paar boutjes en hoppa
                                                      de binnenkant is nie echt kapot heb met een spanband aan een boom al heel wat recht gemaakt van eht ophangpunt voor t scherm
                                                      toen maar op winparts.nl gekeken
                                                      kost een nieuw schermpje 20 euro ofzo
                                                      en motorkap 90
                                                      dus maar meteen bestelt en ga voorbumper halen nieuwe angel eyes bestelt
                                                      zsm halen en dan heb ik m binnen een paar uurtjes denk minder zelfs weer in elkaar zitten
                                                      dan maar even naar een goeie spuitcabine toe na mn vakantie, dat ik eerst maar op vakantie kan
                                                      ‘ben er wel aan toe moet ik zeggen
                                                      maar goed ik wil hiermee zeggen kosten plaatje is maar 1000 naja iets minder zelfs
                                                      ipv als ik het bij zo een bedrijf zou laten maken +/- 3500
                                                      dus hou k aardig wat over als ze uitkeren
                                                      Als…..

                                                      @ crossagek :
                                                      die kerel die daar woont die kwam er na tijdje toevallig aanrijden
                                                      en die vertelde me dat ie ook 2 van zn autos beschadigt had
                                                      hij had er 1 geparkeerd op de dijk
                                                      was glad en moest dus met een vaartje de dijk/oprit op anders kwam ie nie boven dus hij keek en toen rende die naar zn auto
                                                      probeerd met zn 2e auto de oprit op te scheuren en pats boem tegen een aankomende auto aan , die knalde tegen hem aan en die al geparkeerde auto
                                                      dus ze hebben er blijkbaar niets van geleerd qua spiegels en dingen:argue

                                                    25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 1,929)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.