Show hier je corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa C

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 1,929)
  • Auteur
    Berichten
  • #17396452
    Friebel
      Lid sinds:
      12 March 2007

      dat hebben ze vrijdag al gedaan, met succes dusja nu alweer dan maar afspraak gelijk.. hoop alleen echt dat me koppakking niet stuk is ofzo :( zou 1200 ui gaan kosten

      #17396453
      SpeedfreakR
        Lid sinds:
        18 March 2008

        Hallo allemaal, ik ben nieuwe hier op dit forum en tevens ook redelijk nieuw met het auto rijden.
        Zal me even voorstellen(als dat even mag in dit topic):
        Ik ben Jeroen ben 18 jaar heb net 2 maanden mijn rijbewijs heb net een eigen Corsa C 1.2 van me ma over gekochtking:, auto is 4 jaar oud en heeft 20.000 km op de teller staan (vorige week zelf gedaan:D).

        Heb grootse plannen met deze corsa, wat ik al gedaan heb is het volgende:
        logo’s debaged.
        Andere achterlichten (nu GSI lichten erin gezet).
        Andere radio erin die me iPod ondersteund.
        Heb al een Irmscher grill gekocht deze komt volgende hoop ik binnen.

        Wat ik nog wil doen:
        Strootstrips in de bumper vervangen door meegespoten versie.
        Andere velgen (komen volgend jaar april)
        voor rest weet ik het zo 1,2,3 niet misschien later nog wat.

        Ik hoop dat jullie me auto nu al wat vinden :D.


















        Sorry voor de lange post:angel

        #17396454
        SpeedfreakR
          Lid sinds:
          18 March 2008

          :wtf Sorry gelijk een dubbel post :(

          #17396455
          MisterGSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 March 2007

            Hey man nogmaals welkom. ziet er goed uit. :kewlpics

            maar leg ff uit. hij is 4 jaar oud en staat 20.000km op die je zelf vorige week gereden hebt? :o

            #17396456
            Friebel
              Lid sinds:
              12 March 2007

              Welkom, corsa is al leuk :thumbup

              En mistergsi hij bedoelt dat hij de 20.000 km grens heeft doorbroken denk ik:hmmz

              #17396457
              Aydee
                Lid sinds:
                29 February 2008

                origineel gepost door SpeedfreakR
                Hallo allemaal, ik ben nieuwe hier op dit forum en tevens ook redelijk nieuw met het auto rijden.
                Zal me even voorstellen(als dat even mag in dit topic):
                Ik ben Jeroen ben 18 jaar heb net 2 maanden mijn rijbewijs heb net een eigen Corsa C 1.2 van me ma over gekochtking:, auto is 4 jaar oud en heeft 20.000 km op de teller staan (vorige week zelf gedaan:D).

                Heb grootse plannen met deze corsa, wat ik al gedaan heb is het volgende:
                logo’s debaged.
                Andere achterlichten (nu GSI lichten erin gezet).
                Andere radio erin die me iPod ondersteund.
                Heb al een Irmscher grill gekocht deze komt volgende hoop ik binnen.

                Wat ik nog wil doen:
                Strootstrips in de bumper vervangen door meegespoten versie.
                Andere velgen (komen volgend jaar april)
                voor rest weet ik het zo 1,2,3 niet misschien later nog wat.

                Ik hoop dat jullie me auto nu al wat vinden :D.

                Sorry voor de lange post:angel

                Hoi welkom op het forum…leuk dat we weer een c tje erbij hebben
                en ook leuk dat je zulke plannen heb met je wagen en niet standaard laat….1 puntje is je uitlaat die zou ik ook veranderen niet egt mooi zon dun pijpje :P:P

                Je bent altijd welkom voor vragen ideen en de rest

                #17396458
                SpeedfreakR
                  Lid sinds:
                  18 March 2008

                  Dank jullie wel voor de positieve reacties,
                  Met die 20.000 bedoel ik inderdaad de grens :P.
                  Uitlaat is inderdaad ook een optie maar wil er geen dikke rallypijp eronder met een gat van 10cm:P, maar een beschaaft eind pijpje maar toch dik. Ben aan het kijken naar de kit van steinmetz, dat de uitlaat in het midden uitkomt.

                  #17396459
                  Famous
                    Lid sinds:
                    13 May 2005

                    Welkom en leuke C ook!

                    Dikke wielen en meer naar de aardbodem doet al een héle hoop met de auto!
                    Betreft het meespuiten van kunststofdelen kan ik je vertellen dat dat inderdaad best prijzig kan zijn. Eerst moet dezelfde structuur als de carrosorie aangebracht worden en de nodige hechtlaag voor de lak en dat kost enige arbeid ;)

                    Trouwens lekker weinig km’s op de teller!!! :thumbup :thumbup

                    #17396460
                    Aydee
                      Lid sinds:
                      29 February 2008

                      origineel gepost door Famous
                      Welkom en leuke C ook!

                      Dikke wielen en meer naar de aardbodem doet al een héle hoop met de auto!
                      Betreft het meespuiten van kunststofdelen kan ik je vertellen dat dat inderdaad best prijzig kan zijn. Eerst moet dezelfde structuur als de carrosorie aangebracht worden en de nodige hechtlaag voor de lak en dat kost enige arbeid ;)

                      Trouwens lekker weinig km’s op de teller!!! :thumbup :thumbup

                      idd ik had een offerte aangevraagd voor de ongespoten onderdelen plus strips en de handsvaten kwam ik op een kleine 700 euro uit…..dus laat het maar zo het valt tog niet zo erg op bij een zwarte auto…..en over het verlagen (ik ben er geen fan van) wat ik ga doen is gewoon 17 inch eronder gooien en dan zijn de kasten mooi gevuld en hoef je ze niet te verlagen

                      origineel gepost door SpeedfreakR
                      Dank jullie wel voor de positieve reacties,
                      Met die 20.000 bedoel ik inderdaad de grens :P.
                      Uitlaat is inderdaad ook een optie maar wil er geen dikke rallypijp eronder met een gat van 10cm:P, maar een beschaaft eind pijpje maar toch dik. Ben aan het kijken naar de kit van steinmetz, dat de uitlaat in het midden uitkomt.

                      Nee idd maar niemand doet dat me zn corsa zon dikke yap eronder….het mooiste is gewoon een bescheiden remus of sebring

                      #17396461
                      Famous
                        Lid sinds:
                        13 May 2005

                        Heb je nog geluk dat t nu rond de 700 euro zit.
                        Ik was iets meer kwijt, maar toen werd het nog niet veel gedaan ….misschien nu meer handigheid erin of iets, minder man-uren etc.

                        Bij een zwarte auto inderdaad had ik het denk ik ook niet gedaan, zo erg valt het niet op als je maar zorgt dat t kunststof ook echt zwart blijft en niet faal word.
                        Verlagen geen fan van? Waarom niet als ik vragen mag ….ik kan je verzekeren dat je wegligging echt gigantisch verbeterd! Je stuitert wel meer (afhankelijk hoeveel je verlaagd ;) ) maar ik vind het nog altijd een aanrader buiten het mooie of wielkast vullende om :)

                        #17396462
                        Aydee
                          Lid sinds:
                          29 February 2008

                          origineel gepost door Famous
                          Heb je nog geluk dat t nu rond de 700 euro zit.
                          Ik was iets meer kwijt, maar toen werd het nog niet veel gedaan ….misschien nu meer handigheid erin of iets, minder man-uren etc.

                          Bij een zwarte auto inderdaad had ik het denk ik ook niet gedaan, zo erg valt het niet op als je maar zorgt dat t kunststof ook echt zwart blijft en niet faal word.
                          Verlagen geen fan van? Waarom niet als ik vragen mag ….ik kan je verzekeren dat je wegligging echt gigantisch verbeterd! Je stuitert wel meer (afhankelijk hoeveel je verlaagd ;) ) maar ik vind het nog altijd een aanrader buiten het mooie of wielkast vullende om :)

                          NJahh ik heb op mijn corsa al betere wegligging omdat ik een sport editie heb dus andere veren…..en wrm niet omdat waar ik woon zijn ze beetje losgegaan met de drempels:P ik moet elke dag over de oranjeboomstraat in rotterdam en ik woon in een 30 km woonwijk en die drempels steken egt 30cm uit de grond dus denk dat ik niet veel bumper meer overhou :P haha

                          maaar verder is het ook ontzettend duur en als je 17 inch velgen eronder gooit zijn je kasten egt helemaal gevuld

                          kep gister trouwens zo’n stift van valma gekocht voor me kunstof want er was wax op me kunstof gekomen en dat was helemaal wit geworden op me dak…maar ik zeg eerlijk die stift werkt egt heel goed er is niks meer van te zien mooi donker is het nu

                          #17396463
                          SpeedfreakR
                            Lid sinds:
                            18 March 2008

                            Wil me remklauwen voor rood gaan spuiten heeft iemand nog tips? heeft iemand ook nog een goeie foto van een GSI waarbij de remklauwen ook origineel rood zijn? weet ik namelijk wat wel en wat niet spuiten:D. Trouwens over strips spuiten kan je gewoon de trips om de wielkasten laten spuiten? of moet het het andere worden die van andere matriaal zijn. Die stootstrips in de bumper heb je namelijk wel van een ander matriaal en wat dus ook te spuiten is.

                            #17396464
                            Aydee
                              Lid sinds:
                              29 February 2008

                              origineel gepost door SpeedfreakR
                              Wil me remklauwen voor rood gaan spuiten heeft iemand nog tips? heeft iemand ook nog een goeie foto van een GSI waarbij de remklauwen ook origineel rood zijn? weet ik namelijk wat wel en wat niet spuiten:D. Trouwens over strips spuiten kan je gewoon de trips om de wielkasten laten spuiten? of moet het het andere worden die van andere matriaal zijn. Die stootstrips in de bumper heb je namelijk wel van een ander matriaal en wat dus ook te spuiten is.

                              -offtopic
                              Iets duidelijker typen(vragen stellen) en meer interpunctie gebruiken….dan kom je een heel eind verder.:thumbup

                              #17396465
                              MisterGSi
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                11 March 2007

                                hey aydee, waar heb je die stift van valma gekocht? heb ook dat er was op die matte delen zit. heeeeeel iritant

                                #17396466
                                Aydee
                                  Lid sinds:
                                  29 February 2008

                                  Hey man

                                  Bij halfords, voor 5 euro.

                                  Het gaat om deze dan…ik had eerder dat vloeibare spul maar dat was geen succes…

                                  http://www.autoshop.nl/leverancier/Valma/A41.jpg

                                  #17396467
                                  MisterGSi
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    11 March 2007

                                    oke. ga ik zo ff kijken. maar krijg je geen vlekken ofzo als het perongeluk op je lak komt?
                                    ik had voor me vorige auto een of ander turtle wax ofzo, ook vloeibaar, maar daarvan kreeg ik allemaal vette vlekken op me lak.

                                    #17396468
                                    Aydee
                                      Lid sinds:
                                      29 February 2008

                                      origineel gepost door MisterGSi
                                      oke. ga ik zo ff kijken. maar krijg je geen vlekken ofzo als het perongeluk op je lak komt?
                                      ik had voor me vorige auto een of ander turtle wax ofzo, ook vloeibaar, maar daarvan kreeg ik allemaal vette vlekken op me lak.

                                      Haha jah ik ook door die turtele wax…
                                      Nee je krijgt geen vlekken erdoor….

                                      #17396469
                                      MisterGSi
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        11 March 2007

                                        ik heb het net ff gehaald. ga als ik van de week ff tijd heb kijken of het werkt :P maar moet hem dan eerst ff wassen:swear

                                        :thumbup

                                        #17396470
                                        Aydee
                                          Lid sinds:
                                          29 February 2008

                                          oww beter

                                          haha ik had scheit geen zin om hem te wassen….blijf die auto wassen joh je ziet echt alles op zwart….

                                          #17396471
                                          MisterGSi
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            11 March 2007

                                            hahaha ja dat probleem ken ik :P echt klote, heb je hem net gewassen rij je naar huis schijt er een vogel op :swear :fy1
                                            hahaha

                                            #17396472
                                            Aydee
                                              Lid sinds:
                                              29 February 2008

                                              whahaha egt he :P

                                              net heb ik ook ff de wagen door de wasstraat gehaald
                                              ff me banden opgepompt ze waren super zacht 1.8 bar ofzo en het moet zijn 2.4
                                              en nog ff verder me bumper met die stift gedaan dus lekker mooi donker is die weer

                                              zaterdag plaats ik een filmpje als me uitlaat eronder zit

                                              #17396473
                                              MisterGSi
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                11 March 2007

                                                WOW!!!!:o dat is wel heel zacht man. moet je toch maar is wat vaker gaan doen.:P

                                                welke uitlaat krijg je?

                                                #17396474
                                                Dennis-Corsa-B
                                                  Lid sinds:
                                                  20 May 2008

                                                  Hallo ben nieuw hiero en heb ook een Corsa C gehad wilde hem ook ff showen zaten 18inch’s onder en hij was helemaal in kleur gespoter glijk laten doen bij de dealer toen ik hem nieuw kocht en de M3 spiegels glijk meelaten spuiten die had ik al liggen en heb de zwarte lampen er ook glijk in gezet en de uitlaat eronder wielen kwamen later eronder
                                                  oja tis maar een 1.2 16V comfort :jerry



                                                  en ff andere wielen eronder voor het aanlopen ging op vakantie toen en lagen hoop spullen achterin dus ff kleine wieltje 16 inch van de zwarte corsa van mij

                                                  nou meer foto’s heb ik nii van deze corsa heb hem maar een jaartje gehad :cool:

                                                  #17396476
                                                  Aydee
                                                    Lid sinds:
                                                    29 February 2008

                                                    dubbel foutje:fy1

                                                    #17396475
                                                    Aydee
                                                      Lid sinds:
                                                      29 February 2008

                                                      haha ja had het nog nooit gedaan…ik dacht al wrm voel ik die stoepies zo goed:p ….umz er komt een simons demper onder met een rvs ovalen sierstuk…maar nu stop ik ff want ben met me psp aan het typen en dat duur egt een eeuw :p

                                                    25 berichten aan het bekijken - 451 tot 475 (van in totaal 1,929)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.