Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Show hier je corsa C
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 mei 2008 om 10:16 #17396427
origineel gepost door Friebel
Ik had dezelfde koplampen als die jij nu hebt ja.. en zijn 8000k en ze passen er zo in :thumbupWat voor merk is het? hoelang heb jij het erin gehad? ik hoorde dat er wel een gaatje geboord moet worden voor bedrading ofzo?
Zit verder wel alles er nog bij?of kan het gewoon op de oude bedrading aangesloten worden?
10 mei 2008 om 10:20 #17396428die lampen zien er inderdaad wel heel gaaf uit :thumbup
10 mei 2008 om 11:29 #17396429origineel gepost door MisterGSi
Ik had dezelfde koplampen als die jij nu hebt ja.. en zijn 8000k en ze passen er zo in :thumbupWat voor merk is het? hoelang heb jij het erin gehad? ik hoorde dat er wel een gaatje geboord moet worden voor bedrading ofzo?
Zit verder wel alles er nog bij?of kan het gewoon op de oude bedrading aangesloten worden?
Ik heb het erin laten zetten, dus ik neem aan dat alles gewoon zo past.. en het zat welgeteld 20 min erin:D omdat ze ervan uitgingen dat ik dan zonder de angels toch xenon in me auto wilde,maar dat was dus niet het geval en heb nu een ander setje besteld.. maar het deedt het allemaal perfect alles zit erbij
Thanks mighty
10 mei 2008 om 12:09 #17396430origineel gepost door Friebel
origineel gepost door MisterGSi
Ik heb het erin laten zetten, dus ik neem aan dat alles gewoon zo past.. en het zat welgeteld 20 min erin:D omdat ze ervan uitgingen dat ik dan zonder de angels toch xenon in me auto wilde,maar dat was dus niet het geval en heb nu een ander setje besteld.. maar het deedt het allemaal perfect alles zit erbij
Ik snap het nog niet helemaal :hmmz
Wat voor merk is het? Hoelang hebben ze er nu ingezeten? 20 minuten?
Heb je niet kunnen zien of erin geboord is toen je ze eruit haalde?P.S.: heb je op msn toegevoegd
10 mei 2008 om 14:54 #17396431Voor de geinteresseerden, ik heb nog een setje Camco H1 8000K Xenonset te koop :)
10 mei 2008 om 15:53 #17396432origineel gepost door MisterGSi
Heb je niet kunnen zien of erin geboord is toen je ze eruit haalde?P.S.: heb je op msn toegevoegd
hij heeft het over de angel eyes:P
de xenon heeftie van cargoods moet je ff op hun site kijken
en die paste niet in de angel eyes omdat die een andere aansluiting hebben10 mei 2008 om 20:19 #17396433origineel gepost door MisterGSi
Ik leg het nog wel een keer uit op msn ok haha
16 mei 2008 om 19:31 #17396434Hier me fotos van met me xenon erin :D:wub
17 mei 2008 om 09:40 #17396435super mooi :thumbup
als ik het zo ziet begint het ook te kroebelen bij mij…maar moet me geld sparen voor me nieuwe huis miss nog wel alleen de angel eyes
17 mei 2008 om 10:33 #17396436ja idd ik ben ook bezig met sparen voor eigen huis.. maar kon het toch ook ff nog niet laten om ook gelijk maar rieger side skirts te bestellen.. :P dan is die gelijk maar naar mijn zin.. en dan doorsparen :D
17 mei 2008 om 11:14 #17396437Mooi spul hea dat xenon. Heb het zelf ook al meer dan een jaar erin:cool:
17 mei 2008 om 15:10 #17396438ziet er goed erwin. :thumbup ik hoop binnenkort ff tijd te hebben om mijn (jouw :P) xenon er ff in te zetten. post dan ook wel ff wat foto’s.
Oja…. zijn er hier niet nog mensen die in zijn voor een meeting bij de meern? check http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=88638 ff. :thumbup :D
17 mei 2008 om 15:26 #17396439Dat ziet er wel goed uit :thumbup
18 mei 2008 om 08:32 #17396440Ziet er goed uit idd.:kewlpics
18 mei 2008 om 10:13 #17396441ik zie bij die angel eyes nu alleen die middelste branden(stadslicht misschien??) maar wat voor licht heb je aan als je ook die ringen ziet branden
18 mei 2008 om 11:33 #17396442volgens mij staat de kleinste ring wel (zie eerste foto) maar het is idd een beetje vaag, want op deze foto brand de middelste lamp. en op de eerdere post brand de buitenste lamp :hmmz
hoe zit dat erwin? ;)
18 mei 2008 om 11:52 #17396443idd friebeltje vertel ons dat is :P:P
Uhmzzz kep ze ook besteld njah bij cargoods dan maar weer omdat ze daar het goedkoopste zijn…maaareee hoe lang duurde het bij jou een maand tog???
18 mei 2008 om 20:11 #17396444Friebeltje hier :)
En er branden geen ringen als de Xenon aanstaat :( nou is dat wel te maken, er staat een How To op Corsa-c.co.uk.
Heb die lichten aan de zijkant ook eruit gehaald zodat je de ringen nu goed ziet als die aanstaan en het ledje ook..
En het duurde bij mij idd 4 a 5 weken, maarja achteraf was het het wachten waard, ondanks dat je zoiets snel wilt, hoop dat het bij jouw sneller gaat :thumbup
19 mei 2008 om 08:05 #17396445origineel gepost door Friebel
Friebeltje hier :)En er branden geen ringen als de Xenon aanstaat :( nou is dat wel te maken, er staat een How To op Corsa-c.co.uk.
Heb die lichten aan de zijkant ook eruit gehaald zodat je de ringen nu goed ziet als die aanstaan en het ledje ook..
En het duurde bij mij idd 4 a 5 weken, maarja achteraf was het het wachten waard, ondanks dat je zoiets snel wilt, hoop dat het bij jouw sneller gaat :thumbup
Urghh
:P de lampen komen morgen al:jerry:jerry ze hadden de net gebeld…dus gister besteld en ze komen morgen binnen
19 mei 2008 om 10:40 #17396446eerst zien dan geloven aydee :P
19 mei 2008 om 11:25 #17396447:P volgende week als ze binnen zijn gelijk afspraak maken bij de garage om ze erin te laten zetten
19 mei 2008 om 11:42 #17396448durf je het zelf toch niet aan?
is toch alleen een kwestie van bumper demoneren, koplamp eruit, koplamp erin en bumper monteren?
19 mei 2008 om 12:17 #17396449:Pghehe
24e – demper
30e- angel eyes19 mei 2008 om 14:42 #17396450you wish ;) haha hoop het voor je,
Vandaag weer naar de opel dealer geweest.. vorige week motorstoring sloeg een cilinder over, aan de comp. gehangen en verholpen.. En van het weekend naar Amsterdam geweest om te stappen weer een teken in me dashboard die ging branden auto met een sleutel in het midden, dus ik naar de opel dealer gelijk gezegd dat me koelvloeistof snel op gaat, maar daar heb ik nu zelf al de reden voor gevonden slangetje zit of niet goed vast of zit een lek in, zag direct onder me koelvloeistof bak wat drupels liggen, dus het zal wel niet me koppakking of waterpomp zijn. 2 Juni afspraak bij de opel zoiezo voor dat lampje dat blijft branden :(
19 mei 2008 om 14:49 #17396451das balen man. hopen dat het niks ernstigs is. wilden ze hem niet meteen uitlezen?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.