Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › Show hier je C20NE en 20SEH
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2009 om 16:50 #17506767
vertel??
beetje rare manier om aan info te komen..
9 november 2009 om 17:01 #17506768wij hier in belgie zeggen dat zo ik weet niet hoe ze dat in nederland zeggen:agent
9 november 2009 om 23:17 #17506769origineel gepost door geert666
dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een letZou dit ook werken met een 16v kop? Of gaan de kleppen dan raken?
9 november 2009 om 23:24 #17506770origineel gepost door nvt_opel
wij hier in belgie zeggen dat zo ik weet niet hoe ze dat in nederland zeggen:agentHij bedoeld dat het zaakje heel blijft… paar losse pakkingen vervangen is goedkoper dan je hele onderblok uit elkaar. Geef je gelijk, is niet echt duidelijk hoe hij het formuleert.
10 november 2009 om 06:09 #17506771Originally posted by Bart Hoedemaker
origineel gepost door nvt_opel
wij hier in belgie zeggen dat zo ik weet niet hoe ze dat in nederland zeggen:agentHij bedoeld dat het zaakje heel blijft… paar losse pakkingen vervangen is goedkoper dan je hele onderblok uit elkaar. Geef je gelijk, is niet echt duidelijk hoe hij het formuleert.
het staat er toch echt duidelijk.
2 koppakingen en een decompressie plaat is goedkoper dan het laten afdraaien van zuigers…
En ik vind het een nettere manier helemaal met een vuldruk motor..10 november 2009 om 10:17 #17506772tog niet want ik ben zelf draaier en doe dit op men werk gratis :p
10 november 2009 om 17:32 #17506773Originally posted by nvt_opel
tog niet want ik ben zelf draaier en doe dit op men werk gratis :pja maar dat is de vergelijking niet.
Als ik een setje zuigers LAAT afdraaien ben ik duurder uit en tevens verzwak ik de zuiger dan wanneer ik 2 koppakingen haal en een decompressie plaat..10 november 2009 om 20:18 #17506774Heb je ooit weleens opgemeten wat de dek-dikte van een c20let en C20ne ( bijv ) zuiger is Corsaboy?
10 november 2009 om 21:33 #17506775deze gegevens wel gehad..
Weet ze zo niet meer.Maar ik heb nu al diverse zuigers gezien welke met vuldruk dusdanig gesmolten waren dat de eerste zuigerveer niet meer zichtbaar was hahaha..
Dus vandaar dat ik zeg niet nog verder afdraaien..
Bij vuldruk wil je naar mijn idee niet een te dunne zuiger gaan creeëren11 november 2009 om 09:44 #17506776Jah idd, maar toch eens benieuwd wat nou de diktes zijn, hel van een een NE hier dus die kan ik eens meten, als iemand het van een LET mocht weten :)
15 augustus 2010 om 16:24 #1750677715 augustus 2010 om 17:13 #17506778foto’s werken alleen als link.
Zier er netjes uit, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest van de Corsa!
15 augustus 2010 om 18:32 #17506779heb de plaatjes aangepast, en zal de corsa posten bij de Corsa’s
17 augustus 2010 om 15:00 #17506780Dacht dat dit een plaatjes topic was :wtf
19 augustus 2010 om 15:50 #17506781Hier dan ook mijn 2l 8v.
19 augustus 2010 om 16:39 #17506782origineel gepost door sylvester1
Hier dan ook mijn 2l 8v.
dat ziet er heel erg strak uit allemaal!! echt een mooi blokje in een mooie TR :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
19 augustus 2010 om 20:01 #17506783inderdaad heerlijk strak, en allemaal mooi nieuw, wat is er allemaal aan gedaan?
ben wel benieuwd naar de prestaties, lijkt op dezelfde setup als mij.
maar waarom de kelk naar achter gelegd?19 augustus 2010 om 20:22 #1750678420 augustus 2010 om 16:04 #17506785he lil gangsta,
ik heb het filter naar achter gelegd, vanwege dat je voor geen ruimte heb;)
20 augustus 2010 om 16:19 #17506786Is ook slim omdat het randje onder het raam (meestal) een overdruk gebied is, en je daar veel rijwind kan pakken zodat je motor weinig warmte lucht aanzuigt ;)
Sylvester, ik zag dat er nog een oude advertentie staat voor een groen gelakte Lexmaul RAM 8v. Heb je die nogsteeds te koop?
20 augustus 2010 om 17:17 #17506787Hallo mckaamos,
Dat is het spruitstuk wat er nu op zit ja, die is nu niet meer in de verkoop. Ik heb het filter daar ook geplaatst vanwege de koude lucht, er komt nog een aluminium plaat tussen het filter en het blok.
20 augustus 2010 om 19:44 #17506788Ah, zonde, naja, dan moet ik verder op zoek :)
Zou wel verdraaid mooi staan in m’n groene Cali :P20 augustus 2010 om 21:25 #17506789Dacht dat dit een plaatjes topic was :wtf
23 augustus 2010 om 09:35 #17506790Van dit…
Naar dit…
Naar dit…
25 augustus 2010 om 12:16 #17506791origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door michiel026
origineel gepost door corsaboy
euhm niet aan beginnen..
Pak gewoon een turbo…Is misschien wel ‘gewoon’ maar daarvoor is het wiel al uit gevonden..
Be smart ;)jah wat benje dan kwijt als ik een turbo op me bestaande blok wil bouwen?
revisiedelen voor je blok kosten al ruim 500 euro
turbokitje al minimaal 1500
dan nog andere injectoren minimaal 150 euro
groep a uitlaat minimaal 500 euro
aanpassingen zoals decompressieplaat enz. ook alwel minimaal 200 euro
intercooler met slangen minimaal 500 (nieuw)
dan nog je blok hoonen en kleppen inslijpen, kopvlakken enz. bij een revisie bedrijf kost ook knaken zat.dus tel maar op maar dan heb je wel alles nieuw
dan zou je dus op 3350 euro uit komen,
lijkt me wat overdreven, miss dat brieken dit kwijt geweest is,
maar die heeft dan ook een ander management, zuigers, drijfstangen enz.
tot 0.8 bar kan het voor minder.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.