Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › Show hier je C20NE en 20SEH
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 september 2009 om 19:45 #17506742
Originally posted by michiel026
en je bent een goeie 2500 euro lichter alsje er een let er in heb hangen:jerry:jerryDie moet je ook reviseren..
Dus nog wel meer..Voor 2500 euro moet je een heel eind kunnen komen..
3 oktober 2009 om 12:40 #17506743Van de week in mijn Kadett gezet: :)
Gr Pascal
14 oktober 2009 om 16:36 #17506744ff wat nieuwe fotos met wat meer bling :wors
21 oktober 2009 om 11:14 #17506745mooi!! ziet er goed uit
past trouwens een 4 bak van een ascona b achter een c20ne??
21 oktober 2009 om 13:59 #17506746alleen als die tegen een 18s motor aanzat.
21 oktober 2009 om 14:56 #17506747origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door Pascal_B
Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.Gr Pascal
dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchtingheb ik wel idd,
21 oktober 2009 om 15:09 #17506748origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door Pascal_B
Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.Gr Pascal
dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchtingheb ik wel idd,
Die is normaal toch voor de gasklephuis verwarming ?
Ik maak heb altijd dicht in ieder geval, de gasklephuis verwarming haal ik er ook altijd af.
21 oktober 2009 om 20:22 #17506749origineel gepost door freek corsa
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door Pascal_B
Kan je de nippel boven de thermostaat afsluiten?
Zie namelijk bij bepaalde foto’s wel een slang lopen, en bij andere niet.Gr Pascal
dat is de ontluchtingsnippel om het koelsysteem te ontluchten.
daar kan dus ook een nippel in met slang naar je reservoir voor permanente ontluchtingheb ik wel idd,
Die is normaal toch voor de gasklephuis verwarming ?
Ik maak heb altijd dicht in ieder geval, de gasklephuis verwarming haal ik er ook altijd af.
me to.
zat zelfs te denken om de retour benzine leiding door de gasklepverwarming te laten stromen.
omdat benzine altijd koud is icm met metaal dan koelt hij de lucht zelfs miss. een beetje ?21 oktober 2009 om 21:32 #17506750Anders laat je stikstof doorheen lopen :o . haha nee gaat niet lukken denk.
7 november 2009 om 09:57 #17506751mijn c20ne turbo
zuigers voor
zuigers na
7 november 2009 om 10:13 #17506752dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een let
[align=center]5[/align]
7 november 2009 om 10:17 #17506753origineel gepost door geert666
dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een letik gebruik de deze omdat met standaart let of xe zuigers niet gemaakt zijn voor de kompressie kammer als je goe kijkt zij je bij mijn zuiger de oude vorm van de kompressie ng +deze zuigers zijn al ingereden volgens het blok en hebben maar 100000km
7 november 2009 om 13:22 #17506754origineel gepost door geert666
dfat zijn uitgedraaide ne zuigers? Ik zou xe zuigers proberen te krijgen of van een letdat werkt toch niet in een 8v?
dan gaat de zuiger rare dingen doen door de inkapingen in de zuiger voor de 4 kleppen..
daarom hield corsaboy zijn moter het ook niet vol met let zuigers toch?
7 november 2009 om 16:40 #17506755Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?
7 november 2009 om 16:46 #17506756origineel gepost door Bart Hoedemaker
Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?tuurlijk het is me al voorgedaan met 5 mm uitdraaien en de mijne zijn maar 4mm uitgedraaid
7 november 2009 om 17:10 #17506757origineel gepost door Bart Hoedemaker
Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?de zuigers van nvt_opel gaan wel goed.
maar 16v zuigers in 8v moter niet
7 november 2009 om 17:16 #17506758jaja en welke zijn de gesmede dan??
En de xe zuigers moet je ook uitdraaien7 november 2009 om 20:40 #17506759origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door Bart Hoedemaker
Als er nog genoeg wanddikte op die zuiger zit zo, waarom niet?de zuigers van nvt_opel gaan wel goed.
maar 16v zuigers in 8v moter niet
Jah ik bedoelde ook zijn uitgedraaide zuigers.
8 november 2009 om 09:39 #1750676016v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
met stalen drijfstangen en goeie lagers king:8 november 2009 om 10:30 #17506761origineel gepost door corsaboy
16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
met stalen drijfstangen en goeie lagers king:Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
Maar ieder zijn dingEn het kan ook met ne zuigers
8 november 2009 om 11:11 #17506762welk spruitstuk heeft ie gebruikt.. geeft ie nergens aan.
ziet eruit als een standaard ding namelijk
8 november 2009 om 11:47 #17506763lijkt wel zelfbouw
8 november 2009 om 16:26 #17506764Originally posted by geert666
origineel gepost door corsaboy
16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
met stalen drijfstangen en goeie lagers king:Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
Maar ieder zijn dingEn het kan ook met ne zuigers
geert afdraaien van zuigers is duurder dan een decompressie plaat met 2 koppakingen…
Dat weet jij ook :D9 november 2009 om 11:17 #17506765origineel gepost door corsaboy
Originally posted by geert666
origineel gepost door corsaboy
16v zuigers kunnen wel goed gaan maar dienen aangepast te worden.
Ik ben geen voorstander voor het afdraaien van zuigers.. je verzwakt de zuiger alleen maar verder wat dus meer kans op
fatale motorschade oplevert bij een vuldruk motor.Ik ben zelf meer gecharmeerd van of compressie verlagen met een decompressie plaat of echte gesmede zuigers bestellen
met stalen drijfstangen en goeie lagers king:Ja is beter, maar als je weinig centen hebt of iets low budget wil bouwen, dan beter uitgedraaide xe zuigers dan ne.
Maar ieder zijn dingEn het kan ook met ne zuigers
geert afdraaien van zuigers is duurder dan een decompressie plaat met 2 koppakingen…
Dat weet jij ook :Dvertel …
9 november 2009 om 11:19 #17506766origineel gepost door sjoerdie
welk spruitstuk heeft ie gebruikt.. geeft ie nergens aan.ziet eruit als een standaard ding namelijk
die heb ik ng niet wordt denk ik een zelf bouw een maat van mij heeft een tig staan met backing gas
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.