Forumindex › Forums › Techniek › C20ne/seh (2.0 8v) › Show hier je C20NE en 20SEH
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 augustus 2009 om 20:53 #17211097
Uhm, waarom is hier geen topic om je tor te plaatsen?
:jerrymocht de mijne klaar zijn zal ik :kewlpics en specs plaatsen!
4 augustus 2009 om 22:08 #17506693In men D kadett een Sehtje ligt nu in de D kadett van Jimmy ( Custom )
5 augustus 2009 om 03:53 #17506694mijn calibra c20ne
5 augustus 2009 om 06:12 #175066957 augustus 2009 om 17:21 #17506696hierbij de mijnes!!
7 augustus 2009 om 17:40 #17506697Mijn c18nz mag ook wel mee doen toch?
Is qua look toch het zelfde als een 2liter….op de brandstofregeling na….
Nog niet klaar hoor……;)
16v uitlaatspruitstuk
seh nokkenas
gt kop – poorten vergroot en gevlakt
zelfbouw inlaat
motorcarburateurs (nog niet klaar:()
lagedruk brandstofpomp
pipercross luchtfilter7 augustus 2009 om 18:41 #17506698En ontsteking;) Wel een vraag ik zie het vaker,geen kap om de d-riem.Waarom?
7 augustus 2009 om 18:52 #17506699ow ik d8 dat het een 2 liter was, waarom een c18nz als basis als je er z,n smak met werk enz tegen aan gooid voor een beetje vermogen?
7 augustus 2009 om 18:58 #17506700Blokje heeft me geen cent gekost, en tis weer is wat anders dan altijd maar een 2 liter :P:P
Gewoon nieuwschierig wat ik er zelf uit kan halen.
Distrikap er af vind ik gewooon mooi, en makkelijk met distributieriem vervangen :P:P7 augustus 2009 om 19:04 #17506701heeft dat nou nog nut die uitlaat band?
7 augustus 2009 om 19:25 #17506702Houdt een hoop warmte in het spruitstuk.
Voor mij interesant omdat ik straks op carbjes ga rijden. Wordt het onder de kap een stukje minder warm.
Hoeveel het scheelt weet ikniet, motortje heeft al een jaar of 2 niet meer gedraaid:P7 augustus 2009 om 19:28 #17506703haha… alles lekker verversen straks dus
8 augustus 2009 om 13:09 #17506704
8 augustus 2009 om 20:32 #17506705Hier mijn C20 NE
8 augustus 2009 om 22:05 #17506706leuke kleur op de uitlaat bochten :)
8 augustus 2009 om 22:46 #17506707origineel gepost door danielhoogeveen
Hier mijn C20 NEziet er netjes uit maar war is je luchtmassameter gebleven?
:wtf:wtf
9 augustus 2009 om 05:47 #17506708Die zit tussen de roestvrijstalenbocht en de greenfilter in
9 augustus 2009 om 06:44 #17506709Het ziet eruit dat hij met een c20xe lmm rijd en een losse inlaat temp sensor.
9 augustus 2009 om 08:10 #17506710Dat is een C20NE uit een astra GSI die hebben een M1.5.2 motronic dacht ik.
Die hebben ook geen lucht weger maar een lucht massa meter, dat is dus zonder klep er tussen.
9 augustus 2009 om 11:59 #17506711dat klopt freek.gewoon de astra versie
10 augustus 2009 om 21:55 #17506712ons blokkie
11 augustus 2009 om 08:38 #17506713mijn c20ne cabrio:
en mijn ex corsa seh+
op de foto zit het orginele spruitstuk er nog op (uitlaat) maar had er later ook een spagettie van lexmaul op zitten, maar heb daar volgens mij geen foto meer van.
12 augustus 2009 om 16:50 #17506714(kwijl kwijl)
Staan hele mooie blokken tussen zeg, kan niet wachten tot het bij mij zover is :wub
Doet zo’n Lexmaul nu nog veel op een 8v??? Ik heb daar totaal geen idee van eigenlijk…
Groeten Jeff
14 augustus 2009 om 10:50 #17506715ik had de lexmaul in combinatie met 16v injectoren van een c20xe. dat zijn injectoren die 220 cc op 2,5 bar geven in plaats van 170 cc benziene wat de moter normaal krijgt dit was een beetje beun en wel te veel.. maar ik merkte het wel.
een seh is een hoog toerige moter (vind ik) en boven in deed hij zeker meer, en het leek wel alsof hij onderin iets inminder deed.
later had ik er ook nog een 4-2-1 spagettie op en toen heb ik er mee gesprint op assen was veel fun :D
wat na mijn mening ook helpt is de cilinderkop van 33 mm naaar 40 op boren… of wat dan ook en de lexmaul daar ook op aan passen. :D
21 augustus 2009 om 15:14 #17506716C20NE met Eaton M64 Kompressor :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.