Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › show hier je big opel
- Dit onderwerp bevat 629 reacties, 208 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 februari 2024om 19:01 door Admiral2.
-
AuteurBerichten
-
4 januari 2012 om 20:24 #17345573
hij ziet er zeker niet verkeerd uit.
velgen staan er goed bij.
heb je ook(grotere) foto’s van het interieur?4 januari 2012 om 21:23 #17345574dank u ! ikzelf ben er zeer trots op!
foto’s volgen zeker nog ;)
4 januari 2012 om 22:20 #17345575@schoonaert wrote:
Ja , ik heb lang zitten twijfelen , maar ik hed de originele uitlaat nog liggen en die sidepipe was eigenjk juist een experiment om eens te kijken wat dat geeft , ik heb die sidepipe zelf gemaakt en ik moet zeggen het geluid is gruwelijk mooi !
nieuwe foto’s en filmpjes volgen zeker nog !
greets :afro
Twijfel zelf ook over een sidepipe…Maar volgens mij heb ik geen middendemper al…
ff kijken dus.19 januari 2012 om 13:12 #17345579Hier mijn 1984 Senator A2 3.0e in de CD uitvoering, uit duitsland en nu op nederlands kenteken gezet.
compleet met alle onderhoud historie, aankoop bonnen, test rapporten etc etc, en met werkende airco king:raar maar waar geen 4 traps automaat, deze staat nog op een verlang lijstje… maar nu eerst LPG inbouwen.
De groene A1,5 is van mijn vader.
19 januari 2012 om 18:15 #17345580Die ziet er nog netjes uit.
20 januari 2012 om 21:18 #17345582Zelfde als ik heb, alleen ziet die er van jou beter uit !
klopt 4 bak is pas vanaf 1985 heb ik me laten vertellen.
De mijne is van 85 met 4 bak king:
20 januari 2012 om 21:44 #173455834 gang automaat was staandaard vanaf 2de helft van 1984
daarvoor had je de 3 gang met lockup en een 3,15 eindoverbrenging.21 januari 2012 om 08:20 #17345584Gelukkig is die in het echt ook netjes hoor! van binnen en buiten in ‘nieuwstaat’, heb je ook fotos van de jouwe noci?
hij is van 6-1984. zal net het omslag punt zijn geweest voor de 4traps standaard werd. heb de aankoop bon er bij van destijds. ging toch over 52.000 DM :vertag
feitelijk heb ik hem van de 1e eigenaar gekocht, als ik de tussen handelaar niet mee reken, leuk dat die duitsers alle documentatie zo goed bewaren!
4traps komt nog wel, was geen pré. liever goed netjes en hard casco met 3 traps, dan gare peer waar wel de 4 traps in hangt :thumb
21 januari 2012 om 08:37 #17345585AnoniemLid sinds:
1 January 1970Zeer nette auto’s. Erg mooi :wors
Donker antraciet met die zwarte wielen staat die A2 echt super.
22 januari 2012 om 20:04 #17345586ja mooie senator a met interessante raam bediening schakelaar groep deze uitvoering heb ik nog niet gezien
22 januari 2012 om 21:32 #17345587@rekordherm wrote:
ja mooie senator a met interessante raam bediening schakelaar groep deze uitvoering heb ik nog niet gezien
Dat was mij ook opgevallen van die raam bediening wel mooi !
29 maart 2012 om 17:50 #17345592Ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een Rekord E2 uit 1985 met maar 84300 km op de teller. Waarschijnlijk is de kilometerstand origineel aangezien de banden die eronder zaten uit 1991 kwamen :D .
De auto is een keer overgespoten, wat erg netjes is gedaan. De dorpels zijn daarbij vervangen en bij de veerpoten is er al een en ander gelast. ook zit er een nieuwe uitlaat onder van voor naar achter.
Toen ik de auto ging halen heb ik er even andere wielen onder gezet (gescoord via marktplaats) omdat die ouwe banden levensgevaarlijk waren.
Plaatjes bij het praatje:
29 maart 2012 om 19:59 #17345593AnoniemLid sinds:
1 January 1970hmm erg mooie wagen. :thumb
29 maart 2012 om 20:29 #17345594ziet er netjes uit idd!
betreft die ruit bediening op mijn senator, ik weet niet anders haha!
zijn inderdaad verschillende versies ben ik inmiddels alwel achter.ze zijn er ook met een druk knopje in de midden, waar dient deze voor?
29 maart 2012 om 20:33 #17345595AnoniemLid sinds:
1 January 1970drukknopje is om de achterraamschakelaars uit te schakelen. De achterramen kunnen dan nog wel bedient worden vanaf het middenconsole, maar niet meer met de schakelaars in de deuren
20 juni 2012 om 21:30 #17345596Ziehier mijn Rekord C uit ’72
9 augustus 2012 om 14:26 #17345597Hier mijn Senator A2 3.0E CD met LPG
Orginele nederlandse CD uit 1985 met alle opties ( koplampwissers heb ik verwijderd )
Waren bij aanschaf wel wat puntjes die gerepareerd moesten worden maar ondertussen werkt alles.
11 augustus 2012 om 14:37 #1734559826 augustus 2012 om 13:35 #17345599bij deze een foto van mijn rekord E2.
gr Wybe.
11 oktober 2012 om 21:09 #17345591Ons nieuw speeltje
[youtube:1bys2ur0]http://www.youtube.com/watch?v=Pj01ribB4Ds[/youtube:1bys2ur0]
11 oktober 2012 om 21:15 #17345590AnoniemLid sinds:
1 January 1970@wybe wrote:
bij deze een foto van mijn rekord E2.
gr Wybe.
Die ziet er zeker nog netjes uit. Strakke wagen. Origineel goed geconserveerd, of heb je hem onder handen genomen?
11 oktober 2012 om 21:21 #17345589AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Blitzdrivers wrote:
Ons nieuw speeltje
[youtube:12sgziee]http://www.youtube.com/watch?v=Pj01ribB4Ds[/youtube:12sgziee]
Heb even je filmpje goedgezet. (volgens mij live bij de aankoop in duitsland)
Leuke Senator. Ziet er netjes uit, zo op de foto’s geen roest te zien. Snelle camper, zeker in verhouding met de Blits camper die jullie hebben.
Wat zijn de plannen met de lijkwagen?12 oktober 2012 om 16:26 #17345578@Senatorman wrote:
@wybe wrote:
bij deze een foto van mijn rekord E2.
gr Wybe.
Die ziet er zeker nog netjes uit. Strakke wagen. Origineel goed geconserveerd, of heb je hem onder handen genomen?
de rekord is nog origineel hard!
heb alleen de motor ruimte schoon gemaakt want die zat onder de tectiel!gr Wybe.
12 oktober 2012 om 17:53 #17345577AnoniemLid sinds:
1 January 1970In de jaren 80 spoten ze bij Opel inderdaad de binnenspatborden vol met ML. Niet mooi, maar als je nu zo’n auto treft en deze tectyl verwijderd houdt je vaak een zeer goede geconserveerde motorruimte over.
12 oktober 2012 om 17:54 #17345576doe dooien auto had ik hier al eens gepost ergens :P
schijnt dat er nog al wat aan mankeerde, lees de reacties maar eens door, staat 1 tussen van wie wezen kijken is.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.