Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › show hier je big opel
- Dit onderwerp bevat 629 reacties, 208 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 februari 2024om 19:01 door Admiral2.
-
AuteurBerichten
-
6 september 2011 om 16:17 #17345546
Lekker een rondje Veluwe gedaan zaterdag…….
7 september 2011 om 21:03 #17345547Mijnes:
http://fotopocket.nl/fpimages/2011/09/07/f479ae220a5ca517fdb59a91bc71862c/DSC00139.JPG” onclick=”window.open(this.href);return false;14 oktober 2011 om 18:44 #17345549@eccabrio wrote:
Mijnes:
30 oktober 2011 om 10:37 #17345550
mijn commodore met een 2.8 ce motor uit een b commo voor de extra paardjes.4 november 2011 om 12:38 #17345551Sjieke Commodore C met de juiste motor! Nu nog dubbel carburateur, dan vind ik het perfect.
4 november 2011 om 15:52 #17345552nou ik kom nu al versnellingen te kort hij gaat al als een speer zelfs op gas bij 180 staat de toerenteller in het rode gebied :thumb (1 keertje getest)
4 november 2011 om 22:42 #17345553Ha, ok, naja, snel vind ik ze niet, maar lopen zo fijn!
6 november 2011 om 20:44 #17345554het is niet mijn big lotus op basis van de monza maar ik wou hem wel delen:
Merk en type: Lotus Monza
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Utrecht: Seinedreef: Scorpion tuning / winkelcentrum Overvecht
Datum: 25 juni 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Opel-forum meeting; TüV gekeurd als Lotus, is dan ook door Lotus tot op de laatste schroef getuned.
6 november 2011 om 23:36 #17345555Jammer dat er geen foto’s te zien zijn :hmmz
7 november 2011 om 09:32 #17345556http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=110&t=7118
iets naar onder scrollen je zal hem wel herkennen hij is super dik vind ik maar die gene daaronder niet kijken :cry7 november 2011 om 12:15 #17345557Mooie foto’s,
bedankt Voyageboy :thumb7 november 2011 om 17:42 #17345558geen dank heb zellf de chinees bakjes ook al vol gekwijld vooral op die lotus :wors
7 november 2011 om 22:03 #17345559Bij de rdw staat dat het een grijze opel monza 3.0E automaat is .
En is op 26 aug. 2011 overgeschreven ! nieuwe eigenaar ?8 november 2011 om 09:05 #17345560blijkbaar wel dan he haha.
stond die laatst niet op marktplaats?8 november 2011 om 14:41 #17345561Mmm weet ik niet, had ik hem toch moeten zien, kijk dagelijks op mp bij monza en senator !
7 december 2011 om 22:44 #17345564ben jij nu de gene die de rekord als laatste had gekocht of benje de laatste verkoper? groetjes michiel
@prayer wrote:
met mooi wit dakje :)30 december 2011 om 20:34 #17345566Ben sinds eergisteren trotse eigenaar van een C Commodore 2.5s Berlina automatic uit 1980. Heerlijke auto alleen moeten nog paar dingetjes aan gebeuren. De meeste zijn optisch. Om hem nu op de weg te krijgen heb ik alleen een nederlands kenteken nodig(is nu nog zwitsers) en ik moet de remklauw linksvoor maken deze lekt namelijk. De rest probeer ik ik in de loop van de tijd te maken.
30 december 2011 om 22:03 #17345567Mijn collectie even bijgewerkt.
Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van :
1. Commodore B 4.0 24 V
Omega A C 20 NE met irmscherneus, ronde wielranden achter , 3000er interieur
Sins 24 december, mijn kerstcadeau.
Senator B Bj. 89 , 77000 km, ” roestvrij “, Irmscherveren, Evo 500 interieur, LPG, BBS RS 8,5 x 17, Pontiac GTO remmen voor en 42er klauwen met geventileerde schijven achter, krijgt nog het complete senator irmscher paket, is bij de spuiter
rekord is na 13 jaar verkocht-jammer
Gr Peter30 december 2011 om 23:50 #17345568mooie collectie :thumbup
1 januari 2012 om 11:51 #17345534is die omega dan niet een lotus omega? die hadden ronden achter spatborden
1 januari 2012 om 12:00 #17345548Is en gewone Omega A C 20 NE uit 93 met irmscher senator neus, 3000er interieur, verlaagd, bilstein dempers achter, spoorverbreeders achter, ronde wielkasten achter , weet niet van welke auto die zijn, is wel goed gedaan.
alle stootstrippen verwijderd, 3000er achterklep met spoiler, 24 V remmen voor en 38er senator b remmen achter.3 januari 2012 om 21:42 #17345569Ik zal hier ook maar eens mij opel rekord C showen !
het is een opel rekord van 1968 met een 1900 motor , de wagen is volledig gerestaureerd!Geef jullie mening ! wat zou er nog moeten veranderen?
http://s1186.photobucket.com/albums/z377/schoonaert/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Thijs :thumb
3 januari 2012 om 22:07 #17345570Leuke bak…..alleen die sidepipe is dan net weer iets te….
Zie hem dan liever zoals origineel, omdat de rest van de auto ook gewoon origineel en onverprutst isBen wel benieuwd naar het geluidje van die pijp zo trouwens. Kun je eens een filmpje plaatsen?
4 januari 2012 om 07:44 #17345571Ja , ik heb lang zitten twijfelen , maar ik hed de originele uitlaat nog liggen en die sidepipe was eigenjk juist een experiment om eens te kijken wat dat geeft , ik heb die sidepipe zelf gemaakt en ik moet zeggen het geluid is gruwelijk mooi !
nieuwe foto’s en filmpjes volgen zeker nog !
greets :afro
4 januari 2012 om 20:03 #17345572Meer reacties over mijn nieuwe aanwinst zou aangenaam zijn !
leef jullie maar uit :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.