<p style=”text-align: center;”>Sinds een dag of 6 eigenaar van een 2001 Steinmetz Astra Coupe.</p>
De auto gekocht om in oude glorie te herstellen, helaas zijn er na 200km troubles ontstaan. Nu nog druk opzoek waar het probleem zit dus het herstellen van de oude glorie moet maar even wachten
Goedemorgen mijn naam is Dolf en na een lange periode bedrijfswagen te hebben gereden eindelijk weer een opel
Trotse bezitter van een Sports Tourer 1.4T Busines Executive A/T
Lang lid van het Forum en eindelijk weer terug op het honk :smiley-car:
<p style=”text-align: left;”>Hallo,
Ik ben sven Klink uit Nijverdal en heb in januari een andere auto gekocht. Na eerst een Astra G en een Astra H GTC te hebben gereden is mijn oog gevallen op deze Astra J. Super fijne auto.</p>
mijn Astra Gsi , de 1.8 met ruim 3 ton op de klok gaat volgend jaar plaats maken voor een c20let. Blok is reeds aangeschaft dus nu rustig aan de onderdelen verzamelen. Blijft aan de buitenkant zoals ie is op een set 16 inch wielen en een eventuele verlaging na.
Wij hebben een Astra G-cc uit 2001 gescored met slechts 87.000 km op de teller! Moest wel schoongemaakt, want er weinig mee gereden (wel alle onderhoud gehad, mazzel mee)
Ga dit forum gebruiken voor technische details om er nog jaren van te genieten en veilig te houden