Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Show hier je Astra Deel 1
- Dit onderwerp bevat 7,926 reacties, 1,273 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 november 2016om 23:20 door astra g 1999 X16SZR.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2016 om 20:36 #18136616
17 inch vind ik persoonlijk het mooiste, met 205/40
8 januari 2016 om 22:45 #18136617@Parqueted wrote:
Ja ik twijfel een beetje. Zou dan wel lekker brede velgen willen. Maar breedset is weer net iets te. Dus of met spacertje ertussen. Maar ik zal hier eens het forum doorspitten wat er 5×110 allemaal mogelijk is voor een astra g.
De 4×100 zie ik bijna overal namelijk.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
9 januari 2016 om 13:23 #18136618@littlebird wrote:
@Parqueted wrote:
Ja ik twijfel een beetje. Zou dan wel lekker brede velgen willen. Maar breedset is weer net iets te. Dus of met spacertje ertussen. Maar ik zal hier eens het forum doorspitten wat er 5×110 allemaal mogelijk is voor een astra g.
De 4×100 zie ik bijna overal namelijk.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Ik rij met 225/45 R17 op OPC2 velgen rond. Vind ik persoonlijk erg mooi staan.
Vorige pagina staan wel foto’s.
9 januari 2016 om 15:20 #18136619@Step-han wrote:
@littlebird wrote:
Parqueted wrote:17 inch vind ik persoonlijk het mooiste, met 205/40Ja ik twijfel een beetje. Zou dan wel lekker brede velgen willen. Maar breedset is weer net iets te. Dus of met spacertje ertussen. Maar ik zal hier eens het forum doorspitten wat er 5×110 allemaal mogelijk is voor een astra g.
Ik rij met 225/45 R17 op OPC2 velgen rond. Vind ik persoonlijk erg mooi staan.
Vorige pagina staan wel foto’s.
Net even gekeken. Wat een top wagen! Maar vind ze achter nog steeds wat smal staan. Zou nog 5mm naar buiten mogen van mij. Maar liefst ook iets diepere velgen. Meer richting de bbs van de opc1.
Maar mooie auto en wees er zuinig op.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
9 januari 2016 om 20:32 #18136620@littlebird wrote:
@Parqueted wrote:
Zo breed dan? 17inch et40+1.5cm spoorverbreders 2154017. Helemaal aan de rand dan moest ik 2cm nemen, maar dat vind ik niet mooi.
9 januari 2016 om 20:58 #18136621@Shane_Astra_g wrote:
@littlebird wrote:
Parqueted wrote:17 inch vind ik persoonlijk het mooiste, met 205/40Ja ik twijfel een beetje. Zou dan wel lekker brede velgen willen. Maar breedset is weer net iets te. Dus of met spacertje ertussen. Maar ik zal hier eens het forum doorspitten wat er 5×110 allemaal mogelijk is voor een astra g.
Zo breed dan? 17inch et40+1.5cm spoorverbreders 2154017. Helemaal aan de rand dan moest ik 2cm nemen, maar dat vind ik niet mooi.
Jep zo breed!! maar bredere velgen met lagere et waarde is ook goed. En zelfs fijner zodat geen spacertjes hoef te gebruiken. Ivm druk op de wiellagers.
Maar nu heb ik een uitgangspunt vanwaar ik de breedte kan berekenen.
Alleen nog 1 vraagje is hoeveel j breed zijn de velgen die jij hebt?Thanks people! Mooie opeltjes staan ertussen! Ik ben stiekem wel trots op mn opeltje. Rijd vele dure luxe auto’s voor het werk. Maar elke keer als dan na werk weer in me opeltje stap denk ik. Hmm ben er lekker blij mee.
Ps. Heb nog een opel astra g 1.6 8v uit 99 met 200k op teller. Prullenbak groen. 4×100 stalen velgen.
En een vw kever 1303 uit 72. 1.6 motor blauw metallic. Helemaal origineel dus geen kekke stoeltjes en brede velgen. Beetje restauratie projectje. Maar meer om gewoon te toeren in het weekend.Greetz, John
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
9 januari 2016 om 21:55 #18136622Velgen zijn 7.5j
9 januari 2016 om 22:13 #18136623@Shane_Astra_g wrote:
Velgen zijn 7.5j
Thank you. Kan ik verder uitrekenen als ik mooie velgen voor zomerbanden tegenkom. Morgen eerst mn einddemper weer terug eronder zetten. Die rammelde eraf door gare rubbertjes. Nu dus zonder einddemper rond aan het rijden. Vorige maand apk nog gekeken maar niks gezien. Dus wel apart. Maarja kleinigheidje houd je bezig.
10 januari 2016 om 13:29 #18136624Mijn zoon heeft 215/40-17 banden onder zijn Astra G. Vind ik zelf wel netjes staan.
10 januari 2016 om 14:36 #18136625@Govert wrote:
Mijn zoon heeft 215/40-17 banden onder zijn Astra G. Vind ik zelf wel netjes staan.
Netjes netjes!
is de auto ook nog verlaagd of dat niet? Maar gaat mij ook om de et waarde en j waarde. Dat beetje breder in de achter wielkasten staat.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
10 januari 2016 om 14:58 #18136626De auto is inderdaad 2 cm verlaagd. Het is een Sport Edition II. De velgen zijn origineel OPC, ik dacht ET 47. De achterwielen staan inderdaad iets naar binnen. Nu je het zegt valt het mij pas op ;)
10 januari 2016 om 17:43 #18136627@Govert wrote:
De auto is inderdaad 2 cm verlaagd. Het is een Sport Edition II. De velgen zijn origineel OPC, ik dacht ET 47. De achterwielen staan inderdaad iets naar binnen. Nu je het zegt valt het mij pas op ;)
Hij staat er mooi op zn pootjes. En nette velgen. Maar vind ze inderdaad net iets te ver naar binnen staan achter. Alleen ben ik iets minder van de spacers omdat er daar weer extra kans op speling is en wiellagers slijten dan harder. ik heb ook een sport editie 2 uit 2003. Zie vorige pagina’s staan wat foto’s.
5 februari 2016 om 23:43 #18136628Net voordat de regenbui losbarst nog even een kiekje gemaakt…. ;)
Astra GTC 90TRB3 90-TRB-3
15 februari 2016 om 19:27 #18136629Toch maar eens ingeschreven na een tijdje mee te hebben gelezen :D .
Zal me eerst even snel voorstellen..
Ik ben Rico, 25 jaar oud en kom uit omgeving alkmaar.
Sinds 3 weken hebben mijn vrouw en ik een Opel Astra H uit 2008. 5 deuren, 1.6 benzinemotor, cd70 navi, parkeersensoren,
al met al vrij compleet! Mag dan ook best zeggen dat wij er heel blij mee zijn!meer en betere foto’s zullen volgen!
Nu heb ik er niet heel veel plannen mee, wil graag de “luxe” look behouden. Het enige dat ik (nu) nog wil doen, zijn xenonlampen erin, en witte lampjes in mijn mistlampen, als zijnde dagrijverlichting ( led of iets anders).
Mijn vraag aan jullie is het volgende.
Ik las een tijdje terug ergens iets over gm thunder lampen oid, in plaats van de duurdere xenon verlichting. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen, en heeft iemand hier ervaring mee, eventueel een foto?
De mistlampen, iemand die mij daar meer over kan vertellen?Alvast bedankt voor jullie reactie!!
Mvg, Rico.
16 februari 2016 om 13:37 #18136630ik heb een goedkoop ebay xenon setje van 17 euro (ja echt) in de mistlampen zitten, zelfde K waarde als de xenon in mijn dimlicht. Werkt na 2 jaar nog steeds prima :)
mistlicht is bij mij ook DRL (door middel van happylightshow)16 februari 2016 om 13:51 #18136631Kijk dat is nog eens een mooie aankoop!
Ik ben het al vaker tegengekomen, maar wat een happylightshow? :shock: Ik heb niet zo heel veel verstand van die aansluitingen etc, moet je nog dingen aanpassen voor die xenon?17 februari 2016 om 18:34 #18136632Wel andere koplampen kopen als je xenon gaat monteren met een projector lens!
HappyLightshow: http://www.happylightshow.com/opel-1/astra-h/happylightshow-standard-astra-h.html?___store=english&___from_store=german” onclick=”window.open(this.href);return false;
18 februari 2016 om 09:41 #18136633Dus als ik het goed begrijp komt met de HLS een hoop extra functies? Is er toevallig iemand met een HLS in de omgeving van alkmaar, zodat ik eens kan kijken? :D
Als ik poeltje zijn bericht goed interpreteer, kan ik dus niet zomaar een pilot kit inbouwen, vanwege het strooilicht? Ik moet de hele koplamp vervangen?
Nu zag ik online dit: http://www.cargoods.nl/shop/halogeenlampen/11583-aanbieding-h7-led-lamp-met-12-smd-leds/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kan deze combinatie/ Is het geschikt voor mijn auto?
Als ik die in mijn mistlampen doe, en ik wil die aanzetten, moet mijn stadslicht dus aan. Zou mooi zijn als dat dan ook een led lampje Is.. nu zag ik deze:
http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/8921-t10-led-stadslicht-met-canbus-5-smd-leds/” onclick=”window.open(this.href);return false;18 februari 2016 om 16:47 #18136634@RicoG wrote:
Dus als ik het goed begrijp komt met de HLS een hoop extra functies? Is er toevallig iemand met een HLS in de omgeving van alkmaar, zodat ik eens kan kijken? :D
Als ik poeltje zijn bericht goed interpreteer, kan ik dus niet zomaar een pilot kit inbouwen, vanwege het strooilicht? Ik moet de hele koplamp vervangen?
Nu zag ik online dit: http://www.cargoods.nl/shop/halogeenlampen/11583-aanbieding-h7-led-lamp-met-12-smd-leds/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Als ik die in mijn mistlampen doe, en ik wil die aanzetten, moet mijn stadslicht dus aan. Zou mooi zijn als dat dan ook een led lampje Is.. nu zag ik deze:
http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/8921-t10-led-stadslicht-met-canbus-5-smd-leds/” onclick=”window.open(this.href);return false;Je astra h is inderdaad niet uitgerust met zogenoemde projector lens in de koplamp. Dit hoeft niet percee een probleem te zijn. Tegenwoordig heb je hiervoor speciale setjes bijv van pilot. H3R en H7R bijvoorbeeld. De r van reflector. Deze kun je dus in de koplampen monteren.
Led dimlichten zou ik niet doen. Geeft bar weinig licht in deze units! De stadslichten en mistlichten kunnen wel. Let wel even op dat je ze met canbus neemt. Anders geeft je boordcomputer hele tijd aan dat er een lamp kapot is.
Succes!Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
18 februari 2016 om 19:18 #18136635opel astra innovation 1,4 turbo 150 pk , 18 inch bicolor velgen , 8 inch navigatie
18 februari 2016 om 23:04 #18136636Auw kak, wat een mooie bak zeg. Oeps sorry voor mijn taalgebruik, ik liet me even gaan. Veel plezier met je nieuwe bolide.
Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk
19 februari 2016 om 22:10 #18136637@littlebird wrote:
@RicoG wrote:
Dus als ik het goed begrijp komt met de HLS een hoop extra functies? Is er toevallig iemand met een HLS in de omgeving van alkmaar, zodat ik eens kan kijken? :D
http://www.cargoods.nl/shop/xenon-verlichting/8921-t10-led-stadslicht-met-canbus-5-smd-leds/” onclick=”window.open(this.href);return false;Je astra h is inderdaad niet uitgerust met zogenoemde projector lens in de koplamp. Dit hoeft niet percee een probleem te zijn. Tegenwoordig heb je hiervoor speciale setjes bijv van pilot. H3R en H7R bijvoorbeeld. De r van reflector. Deze kun je dus in de koplampen monteren.
Led dimlichten zou ik niet doen. Geeft bar weinig licht in deze units! De stadslichten en mistlichten kunnen wel. Let wel even op dat je ze met canbus neemt. Anders geeft je boordcomputer hele tijd aan dat er een lamp kapot is.
Succes!Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
Dank voor de reactie, hier heb ik wat aan! Ga er mee aan de alg aan het einde van de maand! Foto’s zullen volgen :thumb
21 februari 2016 om 15:58 #18136638Na enkele jaren Opelloos geweest te zijn hebben we weer n Opel in ons bezit! :D
Even kort voorstellen;
Ik ben Jeroen, 30 jaar en woon in Rosmalen.
Ik ben ooit begonnen met n Corsa, deze vervolgens ingewisseld voor een…. Corsa en toen t vrouwke n auto moest hebben werd dit n…. Corsa! :thumbupCorsa’s werden te klein en we konden makkelijk met 1 auto verder, dus op naar de garage en daar gingen we naar huis met een Ford Mondeo station.
Na 3 jaar in dit slagschip gereden te hebben is deze eind vorig jaar overleden… :cry
Gelukkig zaten we voor n nieuwe auto direct op 1 lijn, en na een korte zoektocht is dit het resultaat! :D
Ik wil niet te veel aan deze auto doen.
Op het wensenlijstje staat nu alleen xenon inbouwen en n happylightshowmodule.Maar wie weet!
2 mei 2016 om 12:10 #18136639nette bak blijft de H
dit is die van mijn vorige week gemaakt.
2 updates liggen al bijna klaar
1ste een x20xev blok met +-140pk
2de borbet bs 17inch et35 7.5j nog wat opknap werk en polijstenmichel
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
7 mei 2016 om 14:56 #18136640Mijn Astra:
Sinds afgelopen donderdag in bezit :)
1.8, Bertone ;)
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.