Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Show hier je Astra Deel 1
- Dit onderwerp bevat 7,926 reacties, 1,273 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 november 2016om 23:20 door astra g 1999 X16SZR.
-
AuteurBerichten
-
23 juli 2012 om 10:51 #18134447
@dion87 wrote:
me pa ze astra met mijn 18″ wieltjes eronder :P
GAAF king:
pas maar op..straks kan je met deze auto ook gaan beginnen :D23 juli 2012 om 10:53 #18134448@BlueAstraG wrote:
Ja echt! Die ride is echt bad-ass! :thumb
;)
Idd, more is less bij deze wagen.
toppertje.23 juli 2012 om 10:53 #18134449@Silver wrote:
@dion87 wrote:
me pa ze astra met mijn 18″ wieltjes eronder :P
GAAF king:
pas maar op..straks kan je met deze auto ook gaan beginnen :Dmocht dat maar, aan zon wagen hoef je vrij weinig te doen om em echt mooi strak te hebben
embleemloos grilletje, alles meespuiten en donkere ruiten en hijs af. maja van hem hoeft het toch niet :P
23 juli 2012 om 11:07 #18134450Er komen weer dikke wagens langs op het forum guys! Keep it going!
23 juli 2012 om 11:13 #18134451@BlueAstraG wrote:
Ja echt! Die ride is echt bad-ass! :thumb
Sideskirts, stootstrips, difussor voor en handvaten kun je ook nog 100% krijgen, om de puntjes op de i te zetten ;)
Met welk middel / materiaal kan ik deze weer netjes kijgen voor lange tijd… heb wel spuitbussen hiervoor maar dat moet ik elke week opnieuw doen :hmmz
23 juli 2012 om 11:18 #18134452Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het middeltje van Turtle Wax. “Turtle Wax Trim Restorer” als ik me niet vergis.
De lak goed afdekken. En daarna de gebruiksaanwijzing goed lezen en dit middel werkt als een tierelier. Uiteraard moet je de behandeling een paar keer herhalen.
Maar ik denk dat jij je ogen al uit kijkt na 1 enkele behandeling :thumb
23 juli 2012 om 11:23 #18134453@BlueAstraG wrote:
Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het middeltje van Turtle Wax. “Turtle Wax Trim Restorer” als ik me niet vergis.
De lak goed afdekken. En daarna de gebruiksaanwijzing goed lezen en dit middel werkt als een tierelier. Uiteraard moet je de behandeling een paar keer herhalen.
thanks, ga ik proberen :)!
23 juli 2012 om 11:27 #18134454Graag gedaan! Enjoy your black trims! :thumb
23 juli 2012 om 11:58 #18134455@BlueAstraG wrote:
Ik ben persoonlijk zeer tevreden over het middeltje van Turtle Wax. “Turtle Wax Trim Restorer” als ik me niet vergis.
http://www.youtube.com/watch?v=NABbskiDs6I” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat is een filmpje van hoe ‘t werkt. Ik denk dat ik dat ook maar is ga kopen voor mijn stootstrips etc! Zijn ook erg dof nu..
23 juli 2012 om 12:14 #18134456Ik heb de versie in het zwarte flesje. Dat goedje is wat chemischer en zwart zeg maar. Des te belangrijker je lak goed af te dekken.
23 juli 2012 om 14:46 #18134457@BlueAstraG wrote:
Ik heb de versie in het zwarte flesje. Dat goedje is wat chemischer en zwart zeg maar. Des te belangrijker je lak goed af te dekken.
Ik was vandaag bij de Auto Quick in Heerde maar daar hadden ze de ”Turtle Wax Trim Restorer” niet. Ik dacht dat jij die ook gebruikte BlueAstraG. Ze hadden wel dat goedje waar jij ‘t nu over had maar dat raadde ze daar niet echt aan om te gebruiken. Ook zijden ze dat het met een goede wasbeurt het er weer af was..
Wat is jou mening daarover?
23 juli 2012 om 18:05 #18134458Ik gebruik zelf de trim restorer van meguiars voor mijn grille, onderlip en de zijspiegel houders, werkt perfect, zelfs na meerdere was beurten!
Zie hier het resultaat, de lip en grille zijn bijna net zo zwart als de lak;)
23 juli 2012 om 18:48 #1813445923 juli 2012 om 19:45 #18134460Mijn Opel Astra 1.6 Stationwagon.
Me eersten auto :D .
Heb deze Opel nu 1 week :).
23 juli 2012 om 19:49 #18134461Leuke station man!
23 juli 2012 om 20:16 #18134462Ik had beloofd aan BlueAstraG om foto’s te plaatsen van mn nieuwe achterlichten. Vandaag met een maat van me van Wezep (gld) naar Grootebroek (nh) gereden in mn pa’s Vectra C2 diesel. Eenmaal thuis gelijk even de units vervangen. Ik vind het echt 10x beter staan icm de OPC spoiler en subtiele uitlaat.
Laatste foto was in ‘t donker met flits.. er komen uiteraard nog betere foto’s vanaf een mooiere locatie. :thumb king:
23 juli 2012 om 20:18 #18134463Zien er super uit, goede keuze geweest !
23 juli 2012 om 20:23 #18134464@Juffer1 wrote:
Zien er super uit, goede keuze geweest !
Haha ja ik zat nog te twijfelen maar ben blij dat ik voor deze lamp units ben gegaan. En die Jeroen had trouwens ook leuk speeltje op z’n oprit nu, al blijft een OPC mooier als z’n R32 van Volkswagen.
23 juli 2012 om 20:38 #18134465m41k89 wrote:Nieuwe velgjes :)Mooie strakke Astra velgen staan der heel mooi onder.. :wors :wub
23 juli 2012 om 20:46 #18134466@Step-han wrote:
@BlueAstraG wrote:
Ik heb de versie in het zwarte flesje. Dat goedje is wat chemischer en zwart zeg maar. Des te belangrijker je lak goed af te dekken.
Ik was vandaag bij de Auto Quick in Heerde maar daar hadden ze de ”Turtle Wax Trim Restorer” niet. Ik dacht dat jij die ook gebruikte BlueAstraG. Ze hadden wel dat goedje waar jij ‘t nu over had maar dat raadde ze daar niet echt aan om te gebruiken. Ook zijden ze dat het met een goede wasbeurt het er weer af was..
Ik gebruikte zelf de trim restorer van meguiars voor de raamrubbers / spoilerlip.
De raamrubbers heb ik pas geleden met carbon folie bewerkt ,
De stootlijsten / daklijsten enz zijn allemaal in de kleur van de auto gespoten.23 juli 2012 om 20:48 #18134467@TerryB wrote:
Ik gebruik zelf de trim restorer van meguiars voor mijn grille, onderlip en de zijspiegel houders, werkt perfect, zelfs na meerdere was beurten!
Staat er weer stralend bij . :wub
23 juli 2012 om 21:44 #18134468@Blue-Dragon wrote:
@TerryB wrote:
Ik gebruik zelf de trim restorer van meguiars voor mijn grille, onderlip en de zijspiegel houders, werkt perfect, zelfs na meerdere was beurten!
Staat er weer stralend bij . :wub
Thnx!!
23 juli 2012 om 21:55 #18134469@Step-han wrote:
Ik had beloofd aan BlueAstraG om foto’s te plaatsen van mn nieuwe achterlichten. Vandaag met een maat van me van Wezep (gld) naar Grootebroek (nh) gereden in mn pa’s Vectra C2 diesel. Eenmaal thuis gelijk even de units vervangen. Ik vind het echt 10x beter staan icm de OPC spoiler en subtiele uitlaat.
Laatste foto was in ‘t donker met flits.. er komen uiteraard nog betere foto’s vanaf een mooiere locatie. :thumb king:
dikke Astra :wors
24 juli 2012 om 09:52 #18134470@NoFear1696 wrote:
@Step-han wrote:
Ik had beloofd aan BlueAstraG om foto’s te plaatsen van mn nieuwe achterlichten. Vandaag met een maat van me van Wezep (gld) naar Grootebroek (nh) gereden in mn pa’s Vectra C2 diesel. Eenmaal thuis gelijk even de units vervangen. Ik vind het echt 10x beter staan icm de OPC spoiler en subtiele uitlaat.
dikke Astra :wors
Bedankt king:
Hier nog een foto bij daglicht:
24 juli 2012 om 10:00 #18134471@Step-han wrote:
@BlueAstraG wrote:
Ligt aan hoe je het gebruikt. Ik ben er zeer tevreden over en het verdwijnt niet meteen bij een goede wasbeurt.
Ik ben van mening dat je deze stap na elke wasbeurt, voor een paar keer, moet herhalen. Dan zit er een laag op die er pas na verloop van een lange tijd af gaat.Ik lees nu ook diverse goede verhalen over Meguiars (Trim Restorer), misschien is dit iets wat je kan proberen. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar DIE werking dan van de Turtle Wax.
Want je hebt altijd baas boven baas en Meguiars heeft wel een wat betere naam dan Turtle Wax.
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.