Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Show hier je Astra Deel 1
- Dit onderwerp bevat 7,926 reacties, 1,273 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 november 2016om 23:20 door astra g 1999 X16SZR.
-
AuteurBerichten
-
28 oktober 2011 om 10:16 #18132930
ik vind ze wel heel dof of troebel die rode lampen… of was dat de bedoeling??
toen ik ze spoot waren ze gewoon glas helder…dat zal ik ff uitlegge:D
ik heb namelijk meerdere lagen aangebracht i.v.m lichtere achterlichten (coupe smoke?) dus werd mijn achteruitrijlicht roze (niet cooowl :P) dus daarom lijken ze dof (foto) in het echt zijn ze echt wel helder
28 oktober 2011 om 10:18 #18132931@ royv10 wat is de reden van die voorste velgen btw?:P sprints??
28 oktober 2011 om 10:21 #18132932Nee nog niet.
Ik ben een volledige nieuwkomer op dat vlak, maar ik heb via google ook gevonden
dat “clayen” een oplossing kan bieden. Is zoiets duur, en doenbaar voor een nieuwkomer?je kan gewoon zo’n setje halen bij de autozaken in je omgeving maguirs heeft wel zulke dinge in het assortiment kost denk ik een tientje of 4 kan minder zijn :P
28 oktober 2011 om 10:56 #18132933@ClemensAstra wrote:
Nee nog niet.
Ik ben een volledige nieuwkomer op dat vlak, maar ik heb via google ook gevonden
dat “clayen” een oplossing kan bieden. Is zoiets duur, en doenbaar voor een nieuwkomer?je kan gewoon zo’n setje halen bij de autozaken in je omgeving maguirs heeft wel zulke dinge in het assortiment kost denk ik een tientje of 4 kan minder zijn :P
ik heb laatst zon klei setje gehaald voor 25 euro, werkt echt fantastisch
28 oktober 2011 om 12:41 #18132934@ClemensAstra: Oke bedankt! Dan ga ik vandaag of morgen eens langs bij een autozaak.
Doe je een volledige auto met 1 clay setje btw? :D
Ik weet jullie te zeggen of het werkt! ;)Enja, ik zit boordevol vragen dus hier nog één:
Ik zit zowat te denken hoe ik in de winter mijn ruit het beste ijsvrij houd.
Ik ben thuis een gesloten carport aan het maken dus daar is geen probleem,
maar ik werk echter in ploegen, dus ook nachten. En op die momenten zal
mijn coupe buiten moeten slapen.
Krabben is geen optie, ik heb in de autozaak al een “ruitenscherm” zien liggen voor 4 euro.
Zo zou ik er dan 2 kopen (voor + achter) maar voor de zij-ruiten ben ik aan het denken.
Ofwel koop ik de-icer spray, maar ik heb op internet ook gelezen dat je ruit inwrijven
met een laagje anti-vries voor in de ruitenwisservloeistof ook zou helpen?Iemand ervaringen mee?
Alvast bedankt :D
28 oktober 2011 om 23:53 #18132935@ClemensAstra wrote:
ik heb namelijk meerdere lagen aangebracht i.v.m lichtere achterlichten (coupe smoke?) dus werd mijn achteruitrijlicht roze (niet cooowl :P) dus daarom lijken ze dof (foto) in het echt zijn ze echt wel helder
dan heb je toch iets niet geod gedaan denk ik man… ik denk dat je te snel de andere lagen ben gaan spuiten…
op mijn achterlichten zit ook een hele bus was ongeveer 5 lagen per koplamp na elke laag droogde ik de lampen ff met een verfbrander en dan weer verder. dan zouden ze gewoon helder mooi moeten zijn ;)
en die velgen zijn me sprintvelgen ja foto’s zijn steeds op de dag of onderweg naar de sprints gemaakt :thumb
29 oktober 2011 om 06:07 #18132936@royv10 wrote:
@ClemensAstra wrote:
dan heb je toch iets niet geod gedaan denk ik man… ik denk dat je te snel de andere lagen ben gaan spuiten…
op mijn achterlichten zit ook een hele bus was ongeveer 5 lagen per koplamp na elke laag droogde ik de lampen ff met een verfbrander en dan weer verder. dan zouden ze gewoon helder mooi moeten zijn ;)
en die velgen zijn me sprintvelgen ja foto’s zijn steeds op de dag of onderweg naar de sprints gemaakt :thumb
5 lagen gespoten in 4 uur tijd.. ook geen last er van dat ze dof werden!
wat sommige mensen nog wel doen, aflakken met blanke lak! dan worden ze wel dof..
31 oktober 2011 om 16:42 #18132937@wessaa wrote:
@royv10 wrote:
@ClemensAstra wrote:
wat sommige mensen nog wel doen, aflakken met blanke lak! dan worden ze wel dof..
wel donker hoor!! maar vet!! komt er nog wel een beetje licht door? king:
31 oktober 2011 om 16:43 #18132938@FnF_racer wrote:
@ClemensAstra wrote:
@dion87 wrote:
heel gaaf die rode achterlichten!!
Ik zal is een keer een foto savonds make kun je de US knipperlichten ook zien
mooie dingen he?
heb je ook bochtenverlichting, of dat nog niet? :P dat maakt het plaatje voor mij wel compleet. ;)hier zie je die op de mijne:
en die bochten verlichting werkt zo:
(klikken voor filmpje.)nice fnf :thumb
31 oktober 2011 om 17:25 #18132940@Fct_blondi wrote:
@wessaa wrote:
@royv10 wrote:
@ClemensAstra wrote:
ja komt genoeg licht door heen!
31 oktober 2011 om 18:24 #18132941Ziet er heel goed uit…
Heel netjes…31 oktober 2011 om 21:13 #18132942@wessaa wrote:
@Fct_blondi wrote:
@wessaa wrote:
@royv10 wrote:
@ClemensAstra wrote:
ja komt genoeg licht door heen!
Hey Wessaa, kan ik ze eens proberen in mijn coupe???
1 november 2011 om 12:32 #18132945die smoke lampen kun je gewoon kopen hoor, dus waarom zelf spuiten voor die paar tientjes;)
ziet super uit bij een zwarte auto (heb ze zelf ook) :kewlpics1 november 2011 om 13:36 #18132946@marcello88 wrote:
die smoke lampen kun je gewoon kopen hoor, dus waarom zelf spuiten voor die paar tientjes;)
ziet super uit bij een zwarte auto (heb ze zelf ook) :kewlpicsomdat de zwarte achterlichten voor een coupe 159,- kosten en al spuit je ze zelf ben je hooguit 20 euro kwijt :P
1 november 2011 om 16:31 #18132841@marcello88 wrote:
die smoke lampen kun je gewoon kopen hoor, dus waarom zelf spuiten voor die paar tientjes;)
ziet super uit bij een zwarte auto (heb ze zelf ook) :kewlpicsomdat die smoke lampen te duur zijn, en niet eens mooi! want je kunt er alsnog naar binnen kijken, en de lichtopbrengst is echt ruk!
ik heb gewoon orginele lampen op de kop getikt voor 4 tientjes, en een spuitbus van 5 euro.. dus een goedkopere oplossing king:
enige geluk wat ik had, dat ik die coupe lampen voor zo weinig had, normaal ben je voor orginele 2e hands al wel 90 euro kwijt, en ze zijn bijna niet te koop
1 november 2011 om 17:52 #18132895Hey iedereen!
Op de vorige pagina vertelde ik jullie dat mijn lak na het waxen nog altijd grof aanvoelde.
Dit bleken teerstipjes te zijn. Ipv kleien heb ik mijn auto met teerverwijderaar behandeld, daarna opnieuw gewassen met autoshampoo en daarna in de wax gezet, en ik moet zeggen, 80% van alle teerstipjes
zijn al weg. Binnen een maand of 2-3 ga ik hem nog eens een keertje behandelen en dan hoop ik dat
alle stipjes weg zijn. Maar dit doe ik pas binnen 2-3 maand omdat ik vermoed dat zo’n teerverwijderaar
niet volledig onschuldig is bij veelvuldig gebruik.Verder heb ik nog een vraagje.
Mijn linkervoorlicht (dimlicht) heb ik zaterdag moeten vervangen omdat dit gesprongen was.
En vandaag heb ik ontdekt dat mijn stadslicht (ook links voor) nu ook vervangen moet worden.
Dit stadslicht werkte zaterdag 100% zeker nog, want ik heb ze allemaal nagekeken.
Is dit puur toeval, of wijst dit op een electrisch probleem?Alvast bedankt!
2 november 2011 om 15:52 #18132947Ik denk dat het puur toeval is…
Maar zal het wel in de gaten houden…
Kans is groot dat je andere dimlicht het ook begeeft…2 november 2011 om 18:51 #18132948hier vrienden!
Iemand op marktplaats met een mooie prijs! Hoef je niets meer te doen
http://link.marktplaats.nl/498968566″ onclick=”window.open(this.href);return false;
3 november 2011 om 16:35 #18132949@royv10 wrote:
toen ik ze spoot waren ze gewoon glas helder…wat ik ook heb gedaan is van me mistlicht achter ook gewoon achterlicht te maken heb je 4 brandende lampen staat heel dik.
Gave coupe man ! mooi setje velgen achter ! wat is dat voor merk :O ?
3 november 2011 om 16:59 #18132950thnx :thumb het zijn 3 delige kerscher cs velgen 10j breed 17inch :agent
3 november 2011 om 17:01 #18132951echt dik !!
3 november 2011 om 17:08 #18132952http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=49&t=68967
hier staan ze beter op ook ;)
3 november 2011 om 21:29 #18132953Bij deze ook paar foto’s.
Je zou bijna zeggen dat die nieuw is :wub
Vandaag het motorblokje beetje gepoets mooi he :D
Beetje oudere foto word eens tijd voor nieuwe pedaalrubbers.
Smorgens om 05:15
Geflits beetje tehard gereden, eigen schuld dikke bult :jerryDit karretje is al jaren bij ons in de familie en heeft al 457.000 gelopen, ben zeer tevreden erover.
Krijg genoeg complimenten over de staat van de astra en als ik dan zeg neem een kijkje op de teller geloven ze het niet :wors3 november 2011 om 21:50 #18132954@bassie16V wrote:
Ik denk dat het puur toeval is…
Maar zal het wel in de gaten houden…
Kans is groot dat je andere dimlicht het ook begeeft…Bedankt!
Ik dacht maar aan een zekering oid.
Maar nu ben ik gerust.En mijn andere dimlicht zal het nog wel even volhouden denk ik,
mijn rechtervoorlicht is vervangen geweest vanwege een ongelukje.
Dus de lampjes rechts & links zijn vermoedelijk niet even oud :DGroetjes!
3 november 2011 om 21:54 #18132955Mn GTC turbo op winterschoeisel
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘Show hier je Astra Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.