Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › show hier je 2.0L 16 klepper
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 juli 2006 om 16:30 #17324416
nog in sloop stand
24 juli 2006 om 17:36 #17324417ziet er niet slecht uit zo op het eerste gezicht……:thumbup
24 juli 2006 om 17:58 #17324418heheheh
neej klopt het kon slechter :P
25 juli 2006 om 14:01 #1732441925 juli 2006 om 15:03 #17324420hier mijn m2.8 :wub:wub
28 juli 2006 om 07:50 #17324421nou hier dan maar het C20XE blok van me (ex)astra GSI :wub :wub
28 juli 2006 om 08:34 #17324422hier mijn sprint corsa c20xe
28 juli 2006 om 16:13 #17324423Origineel gepost door jimgsi
hier mijn sprint corsa c20xe:wub:wub enkel gaat me vriendin zo gillen als ze met je corsa meeryd:P
nu mag ik geen 16v corsa mee bouwen van haar:hmmzheeft zy ff pech:D:D
30 juli 2006 om 16:07 #17324424Hier mijn c 20 xe .
Heb deze 9 jaar geleden ingebouwd en loopt nog altijd als een trein .:thumbup
31 juli 2006 om 13:59 #17324425leuke details bij bovenstaande ombouw
powerlifts op de veerpootbrug aan binnenzijde
aangepaste veerpootbrug, en wat zit er rechts op dat rubber in de vpbrug?
een demper tegen inslaan van t blok bij gasgeven?:hmmz
31 juli 2006 om 17:52 #17324426Het is idd een extra motorsteun tegen het kantelen van de motor bij het optrekken .
Deze zit aan de versnellings bak bevestigd en boven aan de veerpootbrug .
Veerpootbrug heb ik zelf gemaakt van dikwandige buis zodat deze niet zal verbuigen door de reactie krachten .
Heb ook aan de onderzijde van de auto soortgelijke reactiestangen tegen het buigen van de chassisbalken .31 juli 2006 om 18:26 #17324427heb je daar ook foto’s van?
oplossing die een hoop pittige corsa’s binnen de ctc gebruiken hiervoor is het volgietten van de motorsteunrubbers met PU
kost dan wel wat meer moeite om de laatste motorsteun op zn plek te krijgen (blok hangt erg stijf) maar kantellen doettie niet meer :D
31 juli 2006 om 20:00 #17324428Met motorsteunen volgieten heb ik slechte ervaring mee .
Had dit gedaan bij mijn golf maar was hier zeer snel van genezen .
Hierdoor kreeg ik zo`n sterke trilling door de hele auto dat alles begon te trillen en te rammelen .
Het gevolg was iid ook dat de motor er scheef in hing doordat de steunen
niet meer in wilden veren .
Ik maak morgen wel even een paar plaatjes van de reactiearm en de onderzijde .31 juli 2006 om 21:41 #17324429Origineel gepost door 5chaap2k
heb je daar ook foto’s van?oplossing die een hoop pittige corsa’s binnen de ctc gebruiken hiervoor is het volgietten van de motorsteunrubbers met PU
kost dan wel wat meer moeite om de laatste motorsteun op zn plek te krijgen (blok hangt erg stijf) maar kantellen doettie niet meer :D
Ik weet niet hoeveel ruimte een corsa B aan de voorkant heeft.. Maar een D kadett heeft daar een 4e steun zitten, daardoor kantelt het blok eigenlijk niet ;)
1 augustus 2006 om 14:00 #17324430Hier nog een paar plaatjes van de reactie arm en de verstevigngen aan de onderzijde van de auto .
Helaas ziet het er niet helemaal fris meer uit na 9 jaar :cry
Maar ja , hij werd ook dagelijks gebruikt .:thumbup
De draagarmen heb ik ook versterk dmv er een strip in te lassen , zodat deze een koker profiel hebben gekregen .
Heb ze ook direct maar laten verzinken .1 augustus 2006 om 14:33 #17324431netjes :)
jammer dat er bij de corsa-B minder ruimte is daar :)
maar een leuke oplossing inderdaad :)2 augustus 2006 om 07:36 #17324432:thumbup
5 augustus 2006 om 10:38 #17324433Hier de mijne.
5 augustus 2006 om 14:04 #17324434netjessss
5 augustus 2006 om 16:06 #17324435hier nog een paar hele mooie
6 augustus 2006 om 07:07 #17324436@ Patman:thumbup
mooie motor ruimte.
6 augustus 2006 om 10:29 #17324437echt super die glimmende motorruimtes:thumbup
6 augustus 2006 om 11:21 #17324438:kewlpics
@ patman…
waar heb je de kap over je filter vandaan.. en heb je die ook voor een corsa b ?
6 augustus 2006 om 12:20 #17324439niet van mij; maar wel een paar mooie 16 kleppertjes
whooooot golf met c20xe
6 augustus 2006 om 19:40 #17324440als we dan toch met andermans veren gaan pronken:D:D
dat kan ik ook.. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.