Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › show hier je 2.0L 16 klepper
- Dit onderwerp bevat 539 reacties, 195 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 21 maart 2011om 20:45 door
cliffvxr.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2010 om 13:58 #17324866
[rquote=1823618&tid=50368&author=Kadett91]

meine, omgebouwde XE met let zuigers, drijfstangen enz.. met garret turbo erop :) in kadett GSI[/rquote]
:thumbup:thumbup:thumbup
maar waar heb je garrett gelaten dan…….:D26 december 2010 om 15:41 #17324867in de kofferbak :P ben er nog mee bezig ! gaat niet passen met deze radiateur en koelfan :hmmz
26 december 2010 om 20:04 #17324868hier degene die een paar pagina’s terug stond

die ziet er nu zo uit:
hangend in een A corsa
en dan hebben we ook deze nog:

hangend in een calibra
27 december 2010 om 11:25 #17324869Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970[rquote=1823809&tid=50368&author=Kadett91]in de kofferbak :P ben er nog mee bezig ! gaat niet passen met deze radiateur en koelfan :hmmz[/rquote]
Vind ik niet gek.. die radiateur staat veel te ver naar voren..
is dat trouwens een radiateur van een C20NE kadett??
27 december 2010 om 11:33 #17324870ik durf het niet tezeggen, koelfan is ook een stuk groter !
Heb gehoord dat een radiateur van een calibra turbo ook zou moeten passen onder de slotplaat ?
27 december 2010 om 13:43 #17324871is idd een c20ne radiateur, tevens als het voorfront, want is originele 2.0 liter
27 december 2010 om 15:28 #17324872GSI 2.0 16V RIEGER:D
27 december 2010 om 15:48 #17324873[rquote=1824344&tid=50368&author=Rundown89]GSI 2.0 16V RIEGER:D
[/rquote]
:hmmz27 december 2010 om 16:18 #17324874[rquote=1824344&tid=50368&author=Rundown89]GSI 2.0 16V RIEGER:D
[/rquote]:wtf
27 december 2010 om 16:54 #17324875Anoniem
Lid sinds:
1 January 1970[rquote=1824196&tid=50368&author=Kadett91]ik durf het niet tezeggen, koelfan is ook een stuk groter !
Heb gehoord dat een radiateur van een calibra turbo ook zou moeten passen onder de slotplaat ?[/rquote]
Als je de frontbalk hebt van een GSI 16v dan kun je de radiateur van een Calibra Turbo
zeer mooi onder de slotplaat plaatsen.. alleen opletten met de vanghaak van je motorkap..
maar of dit ook past op een frontbalk van een GSi 8v? lijkt me niet aangezien die balk hoger ligt..
daarom zal die radiateur ook wel zijn blijven zitten bij ombouw naar C20XE.. de C20XE radiateur past dan ook niet..
ik heb alleen GSI`s 16v omgebouwt naar C20LET in t verleden
27 december 2010 om 18:02 #17324876klopt idd, gsi maffia, kon toen der tijd geen 16v balk vinden en de 8v balk was nog in goede staat vandaar dat deze is blijven zitten
27 december 2010 om 19:25 #17324877Dan gaan we er maar een 16V balk inzetten :D
27 december 2010 om 20:32 #17324878
5 februari 2011 om 08:44 #17324879Nog in opbouw…
21 maart 2011 om 20:45 #17324880mijn trouwe werkpaard


:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.